Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Cieknący olej z tłumika.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jaworznik
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Siemidarżno

PostWysłany: Pon 20:31, 04 Kwi 2011    Temat postu: Cieknący olej z tłumika.

Mam taki problemik z tłumikiem.Nie wiem dlaczego tak jest ale cieknie z niego olej.Czyściłem go,trochę czasu nie ciekło a teraz dalej to samo.Zauważyłem też że stracił on mocy przez ten tłumik.O dziwo gdy go ściągnę kolanko w środku jest suche.Nie wiem co z tym zrobić.Proszę o jakąś pomoc.Z góry thx;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pon 21:11, 04 Kwi 2011    Temat postu:

jeśli uszczelniacz na wale masz ok to lej lepszy olej do paliwa (we właściwych proporcjach),

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Pon 22:46, 04 Kwi 2011    Temat postu:

moskit na chłopski rozum. jeśli to byłby olej z mieszanki to by kopcił jak porąbany. ja stawiam na simmering do wymiany

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
aross84
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: daniec

PostWysłany: Wto 7:47, 05 Kwi 2011    Temat postu:

ja też tak miałem olej mi się całkowicie nie spalał

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Wto 10:06, 05 Kwi 2011    Temat postu:

zapytaj jednego czy za mocno nie dymi, odpowie Ci ze tak zawsze dymił a leci jak z lokomotywy... to takie subiektywne odczucia, z resztą co za różnica czy dużo oleju w paliwie czy cieknący uszczelniacz i jedno i drugie powoduje nadmierne dymienie, większa temperaturę, mostkowanie świecy, zmniejszenie mocy no i nadmierne zabrudzenie tłumika z tym ze jak pisałem nadmierne dymienie niektórzy mogą powiedzieć, ze ten typ tak ma i wcale nie jest to objawem

a noo i co do uszczelniacza, bardzo prosto to sprawdzić, skoro z tłumika wyciekła powiedzmy szklanka oleju to skądś musiała się wziąć i tam powinno brakować, proponuję zerknąć na poziom oleju w skrzyni


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez moskit122 dnia Wto 10:07, 05 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jaworznik
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Siemidarżno

PostWysłany: Wto 10:55, 05 Kwi 2011    Temat postu:

Ja na początku stawiałem na to że to coś topiącego się pod wpływem temperatury z tłumika (stary nagar w tłumiku) bo stał dłuższy czas. A teraz to sam nie wiem.A jak simmering to z której strony stawiacie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Wto 11:12, 05 Kwi 2011    Temat postu:

oczywiście lewej ale sprawdź najpierw poziom oleju w skrzyni powinno ubyć

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jaworznik
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Siemidarżno

PostWysłany: Wto 12:35, 05 Kwi 2011    Temat postu:

Sprawdzałem i jak lałem to było ponad normę a teraz mniej jest.I w sumie raczej simmering bo tyle co kapie ze startera to nie dużo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Wto 12:50, 05 Kwi 2011    Temat postu:

skoro jest mniej to masz odpowiedź, olej ze skrzyni nie powinien ubywać, nawet starterem nie jest w stanie aż tak mocno lecieć żeby w roku jakiś znaczny ubytek był

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jaworznik
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Siemidarżno

PostWysłany: Wto 19:22, 05 Kwi 2011    Temat postu:

Spuściłem olej i było go może szklanka na oko,i odkręciłem kapę ,zobaczyłem na ten uszczelniacz to wygląda normalnie ale i tak go wymienie.Dzięki za pomoc.Pozdro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Wto 19:53, 05 Kwi 2011    Temat postu:

zdejmij go zobaczysz ze krawędź wewnętrzna nie jest ostra a płaska a może i sprężynka spadła, przy okazji sprawdź czy sprzęgło jest w porządku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin