Cieknący olej!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Patrol
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pią 13:59, 20 Mar 2009    Temat postu: Cieknący olej!

Witam dzisiaj jawka jeżdziłem chyba z 2 godzinty i przyjechałem do domu postawiłem ja ale po 10min zaczeło kapać z kapy od strony magneto ale oczywiscie kapie ze sprzegła.Moje pytanie to czy to jest coś poważnego i co???

Z góry podrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dobrydział

PostWysłany: Pią 14:38, 20 Mar 2009    Temat postu:

jeśli dobrze zrozumiałem i ci kapie od strony magneta to może ci poszły simeringi na wale sciągnij prawą pokrywe wytrzyj około iskrownika i przejedź się gdzieś niedaleko jeśli będzie olej koło iskrownika to simeringi do wymiany od strony zapłonu Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Pią 14:50, 20 Mar 2009    Temat postu:

Może byc to tak jak kolega mówi, albo puścił ci simmering w deklu/wałka zdawczego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 15:23, 20 Mar 2009    Temat postu:

Heh, to zalezy. Jezeli przecieka przy magnecie to nalezy wymienic simmering. To samo dotyczy sie walka zdawczego. Jezeli przecieka od dekla sprzegla, to znaczy, ze poszla uszczelka znajdujacza sie pod deklem. Ja jednak mysle, ze moze kapac od sruby do spuszczania oleju. Nalezy ja wykrecic, uszczelnic i wkrecic spowrotem. Pamietaj, ze wtedy spuscisz takze olej. Jak wycieka go duzo, to zle, jak niewielkie ilosci mozna jeszcze jezdzic. Czesto tez kapie z walka zdawczego, z kopki. Taka wada tego modelu, mozna matowac tam simmer. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trejki
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec

PostWysłany: Pią 17:05, 20 Mar 2009    Temat postu:

ja bym obstawiał na korek spustowy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Sob 11:00, 21 Mar 2009    Temat postu:

Tez tak mysle Wink Zreszta to napisalem. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin