Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz_amfa
Nowy

Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Leszno
|
Wysłany: Śro 15:43, 02 Lip 2008 Temat postu: Brak mocy |
|
|
Witam!
Mam problem z moją jawą 50 mustang otóż ona niema wcale mocy co może być przyczyną wymieniłem pierścienie bo były popękane tłok i cylinder był w porządku gaźnik przeczyściłem i rurę wydechową też zapłonem nic nie grzebałem bo jest dobrze ustawiony. Ja już nie wiem co z nią może być liczę na waszą pomoc
z góry dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
zuzia
Wymiatacz

Dołączył: 24 Gru 2007
Posty: 1564
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Śro 18:42, 02 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Dużo kilometrów przejechałeś od remontu ? Bo jak jest na dotarciu to wiadomo że będzie słabszy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mateusz_amfa
Nowy

Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Leszno
|
Wysłany: Śro 18:50, 02 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
jakieś 100km ale jak jadę to wcale nie może pod górkę podjechać na 1 na prostej to 3 nie włącze taki jest słaby
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ogierek093
Wymiatacz

Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 954
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Śro 19:09, 02 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Może za ostro na początku jeździłeś. Ja pierwszego dnia od remontu jeździłem na max to też był słaby, ale postał kilka dni i jakoś teraz dobrze jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mateusz_amfa
Nowy

Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Leszno
|
Wysłany: Czw 9:43, 03 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Jeszcze jedno czy to jest normalne że jest luz na wale
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Czw 9:46, 03 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: | wymieniłem pierścienie bo były popękane tłok i cylinder był w porządku |
Dziwię się że cylinder był w porządku i to może być właśnie przyczyną. Gdy pierścienie popękały, a mówisz że było ich więcej niż jeden to musiała być tego przyczyna. I jest normalną koleją rzeczy, że popękane pierścienie rysują cylinder, więc się dziwię dlaczego jest wporządku. Ja wymieniałem cylinder bo mi wpadło ziarenko piasku, ryska no i słaba kompresja. Ale to chyba nie to. Sprawdź cały układ zapłonowy, przerwy itd., przeczyść filtr powietrze i zobacz czy nie łapie lewego powietrza.
Pozdrawiam
Edit:
Cytat: | Jeszcze jedno czy to jest normalne że jest luz na wale |
To zależy jaki. Jak chodzi na boki to może jeszcze być. Ale jak góra dół to powinno się już go kwalfikować do wymiany.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pks100 dnia Czw 9:48, 03 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mateusz_amfa
Nowy

Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Leszno
|
Wysłany: Pią 11:32, 04 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
ok dzięki za pomoc zobaczę jeszcze ale cylinder jest ok bo pierścienie były razem z tłokiem i na początku nieszło ich ściągnąć i niema ryski nawet na cylindrze filter przeczyszczony a lewego powietrza niełapie a zapłon był bardzo dobrze ustawiony
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mateusz_amfa dnia Pią 11:32, 04 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 14:49, 04 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Jeszcze jedno pytanie. Mówisz że zakładałeś nowe pierścienie, polskie czy czeskie no i ile na nich przejechałeś? Czy od początku tak był czy od jakiegoś czasu? A przyczyn może być wiele, i to zwykle szczegóły: źle doregulowany gaźnik, za mocno wbity simmmering albo trąca cewka o magneto. Szukaj i powodzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mateusz_amfa
Nowy

Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Leszno
|
Wysłany: Pią 17:29, 04 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
pierścienie orginalne czeski bo te polskie to są do niczego ok będę szukał przyczyn
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jawka20
Nowy

Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 18:57, 04 Lip 2008 Temat postu: Jawa -zimna pali, a jak się rozgrzeje, to ma dość |
|
|
Witam! Dlaczego jawka jak jest zimna to pali od pierwszego, a jak jest zgrzana to nie chce palić na kopa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 19:36, 04 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Witam! Dlaczego jawka jak jest zimna to pali od pierwszego, a jak jest zgrzana to nie chce palić na kopa? |
Jest pare powodow, a jeden z nich to zle ustawiony zaplon. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jawka20
Nowy

Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 18:00, 05 Lip 2008 Temat postu: Brak mocy |
|
|
Chciałbym się dowiedzieć czy jawka jak ma źle ustawiony zapłon to się szybciej nagrzewa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bazalt
Moderator

Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Sob 22:10, 05 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
yak też może być jak ma za szybki zapłon to jest silna ale sie szyko grzeje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 8:02, 06 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: | yak też może być jak ma za szybki zapłon to jest silna ale sie szyko grzeje
|
Nie odwrotnie. Gdy zaplon jest wczesniejszy silnk ma wieksza moc, potrzebuje bardziej uboga mieszanke, pali od kopa, jest mocniejszy na wolnych obrotach i mniej sie grzeje. Gdy zaplon jest za pozny odpala zwykle na cieplejszym silniku, potrzebuje bogatszej mieszanki, ma problemy przy niskich obrotach ale za to obroty ma wyzsze, i szybciej sie grzeje. Dlczego? Bo przy wczesniejszym zaplonie mieszanka wybucha wczesniej i ma mniejsza kompresje wiec latwiej sie zapala, co daje to, ze tlok porusza sie wolniej i nie ma takich przeciazen i sila tarcia jest mniejsza, wiec nie nagrzewa sie zbytnio. Przy zbyt poznym zaplonie miesznka jest mocno sprezana dlatego potrzebuje bogate paliwo i dosc duzo powietrza a poza tym silnik musi byc goracy, poniewaz im cieplejszy jest silnik paliwo tez jest cieplejszy a tym cieplejsze paliwo tym mieszanka łatwiej wybucha. Co do problemu jest to w nie ktorych silnikach normalne. Bo w jawkach gznik znajduje sie nad cylindrem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bazalt
Moderator

Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Nie 17:10, 06 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
może tak być jak mówisz bo sam nie wiem ale jak czytałem na stronach rometa na temat ustawiania zapłonu w ogarze to tak pisało że jak za szybki to sie grzeje i jest mocny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|