Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Brak mocy
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz_amfa
Nowy
Nowy



Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Leszno

PostWysłany: Śro 15:43, 02 Lip 2008    Temat postu: Brak mocy

Witam!
Mam problem z moją jawą 50 mustang otóż ona niema wcale mocy co może być przyczyną wymieniłem pierścienie bo były popękane tłok i cylinder był w porządku gaźnik przeczyściłem i rurę wydechową też zapłonem nic nie grzebałem bo jest dobrze ustawiony. Ja już nie wiem co z nią może być liczę na waszą pomoc
z góry dzięki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zuzia
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 24 Gru 2007
Posty: 1563
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Śro 18:42, 02 Lip 2008    Temat postu:

Dużo kilometrów przejechałeś od remontu ? Bo jak jest na dotarciu to wiadomo że będzie słabszy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz_amfa
Nowy
Nowy



Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Leszno

PostWysłany: Śro 18:50, 02 Lip 2008    Temat postu:

jakieś 100km ale jak jadę to wcale nie może pod górkę podjechać na 1 na prostej to 3 nie włącze taki jest słaby

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ogierek093
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 954
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Śro 19:09, 02 Lip 2008    Temat postu:

Może za ostro na początku jeździłeś. Ja pierwszego dnia od remontu jeździłem na max to też był słaby, ale postał kilka dni i jakoś teraz dobrze jest.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz_amfa
Nowy
Nowy



Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Leszno

PostWysłany: Czw 9:43, 03 Lip 2008    Temat postu:

Jeszcze jedno czy to jest normalne że jest luz na wale

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 9:46, 03 Lip 2008    Temat postu:

Cytat:
wymieniłem pierścienie bo były popękane tłok i cylinder był w porządku


Dziwię się że cylinder był w porządku i to może być właśnie przyczyną. Gdy pierścienie popękały, a mówisz że było ich więcej niż jeden to musiała być tego przyczyna. I jest normalną koleją rzeczy, że popękane pierścienie rysują cylinder, więc się dziwię dlaczego jest wporządku. Ja wymieniałem cylinder bo mi wpadło ziarenko piasku, ryska no i słaba kompresja. Ale to chyba nie to. Sprawdź cały układ zapłonowy, przerwy itd., przeczyść filtr powietrze i zobacz czy nie łapie lewego powietrza.

Pozdrawiam

Edit:

Cytat:
Jeszcze jedno czy to jest normalne że jest luz na wale


To zależy jaki. Jak chodzi na boki to może jeszcze być. Ale jak góra dół to powinno się już go kwalfikować do wymiany.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pks100 dnia Czw 9:48, 03 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz_amfa
Nowy
Nowy



Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Leszno

PostWysłany: Pią 11:32, 04 Lip 2008    Temat postu:

ok dzięki za pomoc zobaczę jeszcze ale cylinder jest ok bo pierścienie były razem z tłokiem i na początku nieszło ich ściągnąć i niema ryski nawet na cylindrze filter przeczyszczony a lewego powietrza niełapie a zapłon był bardzo dobrze ustawiony

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mateusz_amfa dnia Pią 11:32, 04 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 14:49, 04 Lip 2008    Temat postu:

Jeszcze jedno pytanie. Mówisz że zakładałeś nowe pierścienie, polskie czy czeskie no i ile na nich przejechałeś? Czy od początku tak był czy od jakiegoś czasu? A przyczyn może być wiele, i to zwykle szczegóły: źle doregulowany gaźnik, za mocno wbity simmmering albo trąca cewka o magneto. Szukaj Wink i powodzenia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz_amfa
Nowy
Nowy



Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Leszno

PostWysłany: Pią 17:29, 04 Lip 2008    Temat postu:

pierścienie orginalne czeski bo te polskie to są do niczego ok będę szukał przyczyn

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawka20
Nowy
Nowy



Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:57, 04 Lip 2008    Temat postu: Jawa -zimna pali, a jak się rozgrzeje, to ma dość

Witam! Dlaczego jawka jak jest zimna to pali od pierwszego, a jak jest zgrzana to nie chce palić na kopa? Blue_Light_Colorz_PDT_49

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 19:36, 04 Lip 2008    Temat postu:

Cytat:
Witam! Dlaczego jawka jak jest zimna to pali od pierwszego, a jak jest zgrzana to nie chce palić na kopa?


Jest pare powodow, a jeden z nich to zle ustawiony zaplon. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawka20
Nowy
Nowy



Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:00, 05 Lip 2008    Temat postu: Brak mocy

Chciałbym się dowiedzieć czy jawka jak ma źle ustawiony zapłon to się szybciej nagrzewa?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Sob 22:10, 05 Lip 2008    Temat postu:

yak też może być jak ma za szybki zapłon to jest silna ale sie szyko grzeje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 8:02, 06 Lip 2008    Temat postu:

Cytat:
yak też może być jak ma za szybki zapłon to jest silna ale sie szyko grzeje


Nie odwrotnie. Gdy zaplon jest wczesniejszy silnk ma wieksza moc, potrzebuje bardziej uboga mieszanke, pali od kopa, jest mocniejszy na wolnych obrotach i mniej sie grzeje. Gdy zaplon jest za pozny odpala zwykle na cieplejszym silniku, potrzebuje bogatszej mieszanki, ma problemy przy niskich obrotach ale za to obroty ma wyzsze, i szybciej sie grzeje. Dlczego? Bo przy wczesniejszym zaplonie mieszanka wybucha wczesniej i ma mniejsza kompresje wiec latwiej sie zapala, co daje to, ze tlok porusza sie wolniej i nie ma takich przeciazen i sila tarcia jest mniejsza, wiec nie nagrzewa sie zbytnio. Przy zbyt poznym zaplonie miesznka jest mocno sprezana dlatego potrzebuje bogate paliwo i dosc duzo powietrza a poza tym silnik musi byc goracy, poniewaz im cieplejszy jest silnik paliwo tez jest cieplejszy a tym cieplejsze paliwo tym mieszanka łatwiej wybucha. Co do problemu jest to w nie ktorych silnikach normalne. Bo w jawkach gznik znajduje sie nad cylindrem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Nie 17:10, 06 Lip 2008    Temat postu:

może tak być jak mówisz bo sam nie wiem ale jak czytałem na stronach rometa na temat ustawiania zapłonu w ogarze to tak pisało że jak za szybki to sie grzeje i jest mocny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin