Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
1 pierscien? Doradzcie/Pomóżcie
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 22:55, 21 Lut 2007    Temat postu: 1 pierscien? Doradzcie/Pomóżcie

WItam. Od zaprzyjaznionego tokarza dowiedzialem sie ze 3 peirscieniowe tloki są najgorsze...
Doradził mi on abym z mojego 2 pierscieniowego zdioł dolny pierscien i zostawil tylko ten na górze.
Powiedzial ze da to wiekszą moc. Co o tym myslicie? warto sprobowac?
Powrót do góry
Radzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: rudnik

PostWysłany: Czw 6:12, 22 Lut 2007    Temat postu:

sorry 3 peirscieniowe tloki są najlepsze poniewasz jest większa kompresja a 2 pierscieniowe to były blokowane jawki a co będzie jak dasz 1 pierscien to kompresja będzie spadać gdzie tylko może to powiec temu panu żeby sobie ten jeden pierscien
w swoim komarku lub samochodzie on cie tylko w balona robi a te tłoki 3 peirscieniowe to są najepsze ponieważ to był orginał


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1689
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 106 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Czw 12:09, 22 Lut 2007    Temat postu:

<b>Radzio</b> napisal:
Cytat:
sorry 3 peirscieniowe tloki są najlepsze

Hmm..nie bylbym pewien, czy masz racje..

Silniki z tlokami 3pierscieniowymi (ponoc) bardziej sie grzeja niz te z 2 pierscionkami, co oczywiscie ma negatywny wplyw na prawidlowa prace silnika..

Ale jesli chodzi o jazde na 1 pierscieniu to...watpie, ze jest to dobry pomysl..
<b>Krzyho_91</b> do odwaznych swiat nalezy... Razz - sprobuj, i powiedz nam pozniej jakie bede efekty..

Pzdr Wink

P.S
Wiele dyskutowano, jesli chodzi o to, ktore byly oryginaly (czy 2 / 3 pierscieniowe), ktore lepsze itd.. Nieraz poruszalismy ten temat na tym czy innym forum, no i nadal zdania sa podzielone.. Neutral


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 12:23, 22 Lut 2007    Temat postu:

jak poskladam silniczek zobaczymy jak chodzi na 1 pierscieniu:D i napisze rwazenia w emocjach!
Zamykam!
Powrót do góry
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Czw 13:51, 22 Lut 2007    Temat postu:

Minis silnik z 3 pierścieniami faktycznie może nie tyle bardziej się grzeje co jest cieplejszy na zewnątrz (dziwnie to brzmi Smile ), ponieważ pierścienie maja za zadanie nie tylko uszczelniać cylinder, ale także (co nie każdy wie) odprowadzać ciepło z tłoka. Więc jeżeli mamy 3 pierścienie wtedy tłok ma lepsze chłodzenie (odprowadzany jest z niego większy strumień ciepła i silnik na zewnątrz może mieć nieco wyższa temperaturę).

A co do montowania jednego pierścienia to nie wiem czy to najlepszy pomysł. Ja bym nie próbował.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
capitan2
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)

PostWysłany: Czw 14:26, 22 Lut 2007    Temat postu:

Shocked jeden pierścien powodzenia..... , jeden pierścien równa się mniejsza kompresja. wiem że kompresja w znacznym stopniu zależy od pierścienia górnego ale jazdy bez dolnego nie polecam Chyba na forum był taki temat ktoś sie skarzył na osągi i wyszlo że nie było jednego pierścienia. A czy te 3 pierścieniowe tłoki są takie złe to bym nie powiedział, ale może się myle co do tego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
omenn
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wieluń

PostWysłany: Czw 14:40, 22 Lut 2007    Temat postu:

Ja w swoim starym silniku miałme tłok 2 pierścieniowy i na brak mocy nie narzekałem. Kompresja na tłoku 2 pierscienowym jest u mnie taka sama jak na tłoku 3 pierścieniowym. Moim zdaniem możesz założyć tłok 2 pierścieniowy i nie bedzi ci sie tak mocno grzał. A z tym jednym pierścieniem bym nie kombinował, a jak chcesz robić z tym 1 pierscieniem to napisz jakie efekty.Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miki1002
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódź

PostWysłany: Czw 17:07, 22 Lut 2007    Temat postu:

Jeden pieścien pomaga na wyższych obrotach wtedy ma większa moc,a na niskich będzie słabszy. Przynajmniej tak pisz egoscie z forum o simsonach....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Czw 17:10, 22 Lut 2007    Temat postu:

ej to jest normalne ze im wiecej pierscieni tym bardziej silnik bedzie sie grzal (wieksze tarcie wiec nie wiem jakim cudem ci pierscienie silnik beda chlodzic Rolling Eyes ). co do 1 pierscienia udzielam sie na forum o simsonach i podobno BARDZO duzo daje taki zabieg oczywiscie zeby tak zrobic to cylek do szlifu... tylko tyle bedzie gorzej ze silnik bedzie mial krotsza zywotnosc ale za to silnik jest elastyczniejszy, mocniejszy i wogole mniej sie grzeje. oczywiscie jezeli cos takiego robisz to z tloka trzeba wybic te zameczki w tym rowku gdzie nie bedzie pierscieni bo one wtedy moga wyleciec (byl przyklad na tamtym forum nie bylo ciekawie)... Nie probowalem ale podobno warto a jezeli sprawdza sie to w simach to czemu nie w jawce ? Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
oloslawusus123
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Czw 18:03, 22 Lut 2007    Temat postu:

Ciekawe, ale to w takim razie czekamy Krzycho_91 to zrobi i poda wrażenia, ja sam jestem bardzo ciekawy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Czw 18:13, 22 Lut 2007    Temat postu:

aha tylko ze przy tym nie zalujcie 1,50 wiecej na pierscienie lepsze ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Czw 20:28, 22 Lut 2007    Temat postu:

Kojot napisałem, że pierścienie chłodzą TŁOK a nie silnik. Ciepło z tłoka przepływa przez pierścienie i dalej przez tuleję do żeber chłodzących.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1689
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 106 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Czw 20:30, 22 Lut 2007    Temat postu:

Wlasnie, nie ma co zalowac kasy, jesli chodzi o jakosc <w tym przypadku> 1 pierscienia..
Tylko troche mnie ta cala sprawa z jednym pierscieniem dziwi...hmm.. Neutral
Przeciez jesli mialoby to polepszyc osiagi, czesi z pewnosci "wypuszczaliby" jawki z jednym pierscionkiem, a nie z 2 czy 3...
Byc moze za bardzo jeszcze wtedy coniektorzy byli za murzynami, nie wiem... Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ramzes
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:07, 22 Lut 2007    Temat postu:

posluchajcie starego hehe po 1primo popatrz na budowe tłoka z pierscieniem jak zalozysz pierscien na tłok to jest miejsce gdzie sie styka ze swoją 2 stroną i tam zawsze jest mała szczelinka to jaka by to była kompresja?.. chyba taka jak cisnienie w kranie inne pierscienie maja na celu doszczelnienie a tłok 3 pierscieniowy jest lepszy od wersji z 2 bo ma najlepsze doszczelnienie ale zeby to dobrze grało ze sobą to trzeba kupic dobrej jakosci a nie polskie shit tłok zrobiony z przetopionych puszek a pierscienie to juz oszczędze wam... ja jezdzilem na 3 pierscieniowym

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
garden92
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z Katowic

PostWysłany: Pią 9:34, 23 Lut 2007    Temat postu:

Mi kiedyś w Simsonie złamał się 1 pierśćien i miałem 1 pierśćien i odpaliłem chodz muliło go jak niewiem co ale dało się jechać zrobiłem na tym 1 pierśćieniu koło 25km, a co do tłoków to ja mam leprze przekonanie na tłok z 3 pierśćieniami Smile ma leprzą kompresje, siłe Smile a słyszałem ze Jawka jak ma 3 pierścienie to mniej pali czy to prawda ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin