1 pierscien? Doradzcie/Pomóżcie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ramzes
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:04, 23 Lut 2007    Temat postu:

to nie ma nic do rzeczy czy
2 czy 3 pierscienie nie ma róznicy jawka ma to do siebie ze pół baku wychlapie przez odpływ w gaźniku :/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: rudnik

PostWysłany: Pią 12:51, 23 Lut 2007    Temat postu:

tylko silnik ma być goroncy bo świeca nalepiej pracuje i dłuszą żywność ma i nie siada tak szybko ja tak mam i ma jednej świecy zrobiłem ponad 600 km bez wymiany i czyszczenia!!! tylko dlaczego orinały miały 3 peirscieniowe tloki ???? a plokowane niały 2 peirscieniowe tloki ???????????

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Pią 14:05, 23 Lut 2007    Temat postu:

to chyb proste że im więcej pierścieni tym lepsza kompresja wiec tłok z trzema pierścieniami daje lepszą kompresję

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bąbel021
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świetokrzyskie

PostWysłany: Pią 14:10, 23 Lut 2007    Temat postu:

przeciez jak na tloku trzy lub 2 pierscieniowym da jeden to chyba nie bedzie komptresji moim zdaniem njlepdsze sa do jwaki 2 pierscieniowe
a w japonskich motocyklach sa nawet pojednym i jest dobrze w oryginale mialem 2 piersienie a teraz przy 60 mam 3 pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: rudnik

PostWysłany: Pią 14:27, 23 Lut 2007    Temat postu:

2 pierscien- blokada polskla(słaby)
3 pierscien- orginał (wieksza moc)
kapisz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Pią 15:27, 23 Lut 2007    Temat postu:

Cytat:
" 2 pierscien- blokada polskla(słaby)
3 pierscien- orginał (wieksza moc) "


<b>Radzio</b> nie bylbym taki pewien, chociaz nie moge powiedziec tez, ze nie masz racji... Tylko, ze wczoraj rozbieralem chyba piatego Mustanga, i jak wszystkie inne (ktore mialem w warsztacie) tloczek mial 2 pierscioniowy...

Wiec, jak widac, jest to kwestia sporna, czy oryginal to 3/2 pierscionki, czy 2 pierscioniowy to slabszy itd...kazda Jawka jest inna, i jednym moze lepiej chodzic na 2 a innym na 2 pierscionkach...

Pzdr Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
oloslawusus123
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Pią 15:59, 23 Lut 2007    Temat postu:

Mi sie też wydaje, że to fabryka monotwała róznie te pierścionki tak jakie akurat tłoki mieli. Bo są jawki orginały z 2 a są i z 3. A wiadomo ze w komunizmie to robili wszytsko ze wszystkiego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Pią 17:15, 23 Lut 2007    Temat postu:

<b>" A wiadomo ze w komunizmie to robili wszytsko ze wszystkiego. "</b>
Hehe, zgodze sie z toba jak najbardziej Laughing z mala poprawka; u nas byl "ustroj socjalistyczny", a pojecie "komuny" wkradlo sie w potoczne rozumowanie (bledne) no i tak zostalo.. Neutral
Dobra koniec OFFTOP`u, bo administracja mnie pogoni Razz
Pzdr Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: rudnik

PostWysłany: Pią 18:00, 23 Lut 2007    Temat postu:

tylko jawki były produkowane dla polski z dwoma pierscieniami a dla czechosłowacji był z 3 pierscieniowe jak ktoś sprowadzał z czechosłowacij
a tak to jawki miały 4,1 km orginalne cz a nie 3,5km tak mi tata mówił bo miał jawke mową bo kupił w cz za ponat 150.000zł na stare pienądzie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
oloslawusus123
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Pią 19:41, 23 Lut 2007    Temat postu:

No i tu sie nie zgodze, bo ja mam kupione najnormalniej w Poslce 2 Jawki z 74 i 71 i też mam 3 pierścienie w obu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sir_headly
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego

PostWysłany: Pią 22:41, 23 Lut 2007    Temat postu:

Kończcie ten offtop. Dyskusja na ten temat już była i możecie ja odświeżyć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Matti_92
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Najlepszej Metropolii czyli z Filipowic City

PostWysłany: Sob 6:55, 24 Lut 2007    Temat postu:

Co ty zgupiałeś im więcej pierścieni tym większa moc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Sob 7:20, 24 Lut 2007    Temat postu:

ej a ktos bierze pod uwage to, ze jezeli masz wiecej pierscieni automatycznie wystepuje wieksze tarcie ?? silnik bedzie mial moze wieksza moc po przebiegu 20 000 km bo o czywiste ze po takim przebiegu jeden pierscien bedzie puszczal ale na poczatku przez pierwsze 10 000km to na bank jeden pierscien bbedzie wymiatal Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ramzes
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:23, 24 Lut 2007    Temat postu:

no tak ale jak by był 1 pierscien i małe tarcie to co komu po takim czyms jak kompresji 0...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Nie 7:38, 25 Lut 2007    Temat postu:

ale wy nie rozumiecie Smile jak sa nowe pierscienie to tarcie jest mniejsze ale ten pierscien jeden co jest on trzyma kompresje i bedzie kompresja. POWAGA !! na forum o simach jeden koles kupil 70ccm cylek z 4 kanalami pluczacymi i zalozyl jeden pierscien, wiecie jakie tam jest dopiero przeciazenie ? a jakos smiga bez problemow. problemy z takim czyms pojawia sie gdzies przy przebiegu 10 000 bo to normalne ze juz 1 pierscien zacznie puszczac a drugiego juz nie bedzie... Ja wam tylko przekazuje wrazenia kolesi..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin