Regulacja i czyszczenie gaźnika
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tutoriale
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bloodbro
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorlice

PostWysłany: Pią 12:49, 11 Lip 2008    Temat postu:

wielkie dzieki!! Smile jawka pali SmileSmileSmile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ogierek093
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 954
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Nie 17:03, 13 Lip 2008    Temat postu:

A dysze tez mogę wygotować razem z gaźnikiem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Nie 17:05, 13 Lip 2008    Temat postu:

ogierek093 napisał:
A dysze tez mogę wygotować razem z gaźnikiem?


Tak wszystkie części od gaźnika Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Damian
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:46, 13 Sie 2008    Temat postu:

To dyszami sie nic niekręci tak? A jak z tąblaszką ja niemoge trafic na ten własciwy moment robiłem wszystka żeby ta świeca niebyła czarna i tylko to mi zostało. Prosze o szybką odpowiec.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ogierek093
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 954
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Śro 21:21, 13 Sie 2008    Temat postu:

musisz regulować i sprawdzać, tego nie da się wyliczyć, każdy gaźnik inaczej się ustawia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xiang
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:48, 31 Paź 2008    Temat postu:

Moja Jawka zaczynała się dusić gdy dawałem mocno gazu na 3-cim biegu mogłem conajwyżej leciutko dodawać gazu i toczyć się na niskich obrotach przy małej prędkości a przekręcając manetkę słyszę takie buuuuuuuu. Tak więc odkręciłem gaźnik od króćca (zniszczylem przy tym śrubę) rozkręcilem go na części pierwsze wlałem do garnijca 300 ml wody i 60 ml octu, gdy ognisko już dogasało woda zaczęła lekko kipieć i się mieszać. I wtedy pomyślałem sobie że wskutek ogrzania powietrza w gaźniku może on wybuchnąć i gołymi palcami go wyjąłem. Zaniosłem wrzątek do domu (niesamowity smród), wszystkie części przetarłem czystą szmatą i złożyłem gaźnik. Wdmuchnąłem powietrze w rurkę na którą nachodzi wężyk z paliwem i co? Napotkałem duży opór. Chyba zawiesza mi się zaworek iglicowy- jak temu zaradzić? I czy to może być przyczyną owego mulenia? Uszczelka pomiędzy gaźnikem a króćcem była w średnim stanie, wątpię by ssał lewe powietrze. Poza tym po octowej kąpieli gaźnik zmienił kolor.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 17:51, 31 Paź 2008    Temat postu:

Cytat:
Chyba zawiesza mi się zaworek iglicowy- jak temu zaradzić?
Wykręcasz i czyścisz Smile Jeśli nie pomoże, to możesz lekko przeczyścić współpracujące ze sobą części czyścikiem do rur miedzianych, albo szmatką z małą ilością pasty ściernej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xiang
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:56, 31 Paź 2008    Temat postu:

Zauważylem teraz że da się zawór iglicowy wykręcić z dekla komory pływakowej, jutro tak zrobię nie wiem jeszcze czym będę to czyścił, ale postaram sie nie uszkodzić tych części. Gdy trzymałem w ustach tą rurkę i lekko przycisnąłem paznokciem blaszkę nawet najmniejszej ilości powietrza nie mogłem wydmuchnąć, a gdy blaszkę puściłem- to samo, dopiero po zakołataniu całym deklem mogłem pod oporem wydmuchiwać powietrze.Jaki z tego wniosek? Już wiem że zaworek się zawiesza. Dotarłem również intuicyjnie do tego jak on działa- pływak idzie do góry pod działaniem wyporności benzyny, zatka kołnieżem zaworek a gdy silnik wypali benzynę to pływak opadnie i otworzy zawór i tak w kółko-teraz już wiem o co biega z tym "ustawianiem poziomu paliwa w komorze pływakowej"- ten mechanizm jest genialny w swej prostocie!

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez xiang dnia Pią 18:23, 31 Paź 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 20:07, 29 Mar 2009    Temat postu: Re: Regulacja i czyszczenie gaźnika

panowie mam problem z moja jawka po odpaleniu sama sobie daje najwiekszych obrotów jesli moge kogos prosic o pomoc głownie chodzi mi o numer kogos kto sie na tym zna jA bym przedzwonił i ktos by mi mogł wytłumaczyc jesli mozecie dajcie swoj numer z gory dzienki
Powrót do góry
bobinczi
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Osiny( Lubelskie )

PostWysłany: Wto 19:17, 19 Maj 2009    Temat postu:

Witam powiem mi ktoś doświadczony na jakim najlepiej rowku powinna sie iglica znajdow

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juscik112
Nowy
Nowy



Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:40, 05 Cze 2009    Temat postu:

siema ja też mam pierwszy rz ogara i wszystko zrozumiałem więc jutro biore sie do roboty dzieki kolo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wrobel902
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wiele

PostWysłany: Śro 13:05, 24 Cze 2009    Temat postu:

Bardzo dobrze napisane i jeszcze dodane dzięcia. Wsam raz dla począdkujących.
dobra robota:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawa50mustang
Nowy
Nowy



Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:34, 24 Sie 2009    Temat postu:

dobry poradnik;] Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 11:17, 30 Paź 2009    Temat postu:

wielkie dzięki bardzo mi to pomogło
Powrót do góry
Johnny Moped
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 21:07, 22 Gru 2009    Temat postu:

Który zbój bez mojej wiedzy dodał zdjęcia?? Very Happy Spoko teraz z tymi fotkami

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tutoriale Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin