Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Felgi czym wyczyścić
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tutoriale
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiek17
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Czw 14:49, 14 Maj 2009    Temat postu: Felgi czym wyczyścić

Czym mógłbym wyczyścić felgi?? Po około 17 latach stania troszkę rdzy wyszło na felgach,czyściłem papierem ściernym (wodnym) i nie powiem efekty są, ale rdza nie schdozi do końca, może jakaś pasta albo jakiś środek?? Aha i po czyszczeniu tych felg czymś je posmarować albo prysnąć żeby nie rdzewiały albo coś??
A i mam w jednej feldze pogięte szprychy, jak mógłbym je wyprostować?? Lub może można kupić oddzielnie szprychy lub coś?
Dzięki z góry za odpowiedzi ;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bergu
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Czw 15:16, 14 Maj 2009    Temat postu:

szprychy kupisz ale stare idzie wyciągnąć (odkręcić) i wyprościć a co do felg to może pastą polejską potem bezbarwny ale i tak efekt niebędzie jak nowy chrom. Ktoś mi kiedyś mówił że felgi sie czyściło kredą z ropą na szmate i cheja było to bardzo czasochłonne ale coś niby dawało (niesprawdzałem)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bergu dnia Pon 13:41, 03 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MIODEK
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 15:19, 14 Maj 2009    Temat postu:

Ja odrazu żeby niezakładac nowego tematu sie zpytam czym najlepiej pomalować felgi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LoKo994
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 1080
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Oborniki WLKP

PostWysłany: Czw 16:51, 14 Maj 2009    Temat postu:

Są specjalne pasty i środki. Albo poprostu zrób szlif. Szprychy zawsze można kupić. Jak ktoś ma grata i go sprzedaje na części a jak nie to nowy komplecik Razz A co do malowania to :
czyszczenie papierem wodnym i szczotką drucianą z brudu.
nałożenie podkładu.
po wyschnięciu zjechanie lekko podkładu.
nałożenie farby ( najlepiej w sprayu ) Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wojtek0015
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Czw 17:02, 14 Maj 2009    Temat postu:

ja wyczyscilem felgi tzw. ATĄ tp taki proszek, mama nim czysci.
wystarczyla wilgotna szmata i ATA i super schodzila rdza. polecam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
snikers1991
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251

PostWysłany: Czw 17:11, 14 Maj 2009    Temat postu:

rdza bardzo ladnie schodzi po kapieli w coca coli Very Happy na jawce nie probowalem ale na kierownicy w rowerze owszem i dziala nawet Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
galakty
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:13, 14 Maj 2009    Temat postu:

Cola to sam kwas wiec musi dzialac Very Happy Napij sie wyplucz zeby i pozgrzytaj xd Potem zebow nie musisz myc Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek15
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 17:21, 14 Maj 2009    Temat postu:

a ja polecam szczotkę drucianą na wiertarkę efekt lusterko no a szczerze mówiąc to papierem ściernym można tylko pogorszyć sprawę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Czw 17:26, 14 Maj 2009    Temat postu:

czyszczenie pasta Tempo a zabezpieczyć przed korozją to lakier bezbarwny Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vanhelsing
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: zembrzyce

PostWysłany: Czw 17:38, 14 Maj 2009    Temat postu:

Najlepszy sposób to płyn do naczyń i popiół .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Czw 18:16, 14 Maj 2009    Temat postu:

galakty napisał:
Cola to sam kwas wiec musi dzialac Very Happy Napij sie wyplucz zeby i pozgrzytaj xd Potem zebow nie musisz myc Razz


Coca-Cola zawiera cukier...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek17
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Czw 19:18, 14 Maj 2009    Temat postu:

A ten sposób co napisał kolega pasta Tempo i lakier bezbarwny to dobry pomysł?? Usunę resztę tego syfu i zabezpieczę przed korozją??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 13:57, 19 Maj 2009    Temat postu:

LoKo994 napisał:
Są specjalne pasty i środki. Albo poprostu zrób szlif. Szprychy zawsze można kupić. Jak ktoś ma grata i go sprzedaje na części a jak nie to nowy komplecik Razz A co do malowania to :
czyszczenie papierem wodnym i szczotką drucianą z brudu.
nałożenie podkładu.
po wyschnięciu zjechanie lekko podkładu.
nałożenie farby ( najlepiej w sprayu ) Very Happy


Najlepiej oceniona wypowiedz Wink Z tym, ze farba musi byc odporna na dzialanie kwasow, olejow, soli itd. Na to naklada sie lakier. Co do czyszczenia jezeli sa wzery niestety tylko papier scierny i druciak. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazikv
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 11:17, 24 Cze 2009    Temat postu:

jak masz małe wżery z rdzy to kup sobie chrom w puszce są takie spreje do malowania chromem biezesz cieniutki pędzelek walisz sprejem do jakiegoś pojemniczka i pędzelkiem delikatnie zaprawiasz miejsca po rdzy potem klar ( lakier bezbarwny ) i powinno być git
jeśli nie chcesz na nowo chromować.
a ten chrom w spreju nie jest taki jak na puszce wiec cudów nie będzie ale zawsze to lepiej niz zostawić dziury bez niczego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 11:36, 24 Cze 2009    Temat postu:

kazikv napisał:
jak masz małe wżery z rdzy to kup sobie chrom w puszce są takie spreje do malowania chromem biezesz cieniutki pędzelek walisz sprejem do jakiegoś pojemniczka i pędzelkiem delikatnie zaprawiasz miejsca po rdzy potem klar ( lakier bezbarwny ) i powinno być git
jeśli nie chcesz na nowo chromować.
a ten chrom w spreju nie jest taki jak na puszce wiec cudów nie będzie ale zawsze to lepiej niz zostawić dziury bez niczego.


Chrom z puszki sie utlenia i matowieje Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tutoriale Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin