Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Mały tuning
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Wizualny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamilo081
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:23, 13 Lis 2010    Temat postu: Mały tuning

Witam serdecznie. Chciał bym przedstawić wam moją wizje mojego ogarka i poprosić o pomoc w zmianie wyglądu. To tak. w zimę mam zamiar trochę z tuningować mojego Ogra i mam zamiar zmienić :
- rurę wydechową na coś takiego http://allegro.pl/tlumik-sport-chrom-simson-romet-ogar-chart-i1303176168.html
- polerka silnika
- może z przodu wahacz z charta ( jeszcze nie wiem do końca Smile )
- skrócony błotnik z przodu , z tyłu wymontuje
- amortyzatory z tyłu z WSK
- może bak z MZ ETZ 150 ( zobaczę jak będę stał z kasą Very Happy )

A co do mechaniki to tylko :

- Powiększenie kanału wylotu spalin

To tyle. Proszę o wasze sugestie na ten temat i pomoc co jeszcze można zrobić Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fso777
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: GLIWICE

PostWysłany: Sob 16:46, 13 Lis 2010    Temat postu:

po co zmienac rurę ? ale no dobra ,polerka silnika - zgadzam się z tobą ,jak masz dobry przod to po co zmieniać? chcesz się popisac :/ , będziesz jezdził po deszczu będziesz cały uwalony i motor takze , ogar z tym bakiem????bez komentarza Smile
A silnik rób będzie szybszy i mocniejszy Cool


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez fso777 dnia Sob 16:47, 13 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juskief
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 426
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Świdnik k. Lublina

PostWysłany: Sob 19:32, 13 Lis 2010    Temat postu:

Jak masz kasę to lepiej poszukaj schematów i zrób spawaka. Błotników broń Boże nie skracaj, będzie brzydkie i nieużyteczne, najwyżej z przodu wstaw inny, a z tyłu jakiś fajny zadupek. Lagi proponuje od simsona. Z tym bakiem też mi nie bardzo pasuje. Co do silnika to rób jakiś tuning jak chcesz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kawula9
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:54, 13 Lis 2010    Temat postu:

Ten wydech to g*wno daje , na spawaku dużo więcej przy tuningu silnika wyciśniesz.Baku od mz nawet nie wstawiaj bo wiocha będzie. Najlepiej to tylko zmień zawieszkę i zrób polerkę oraz tuning mechaniczny.Wtedy będzie git malina. Jeszcze jedno Ogar nie jest najlepszym materiałem do tuningu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mlody1432
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:27, 15 Lis 2010    Temat postu:

Jak ktoś ładnie wykona to bak od MZ 150 będzie pasował i nie będzie "wiochy". Można też założyć bak od cz 180. Tłumik owszem, lepiej jest zrobić wyliczony pod silnik jeżeli ma się trochę kasy, materiałów, narzędzi i chęci. Polerka silnika zajmie sporo czasu, ale efekt jest zabójczy. Zawieszenie od charta będzie dobre, wchodzi bez żadnych przeróbek, a simsonowskie trzeba troszeczkę modyfikować, a tak na marginesie nie jest to wahacz. Błotnik można skrócić ale w granicach rozsądku, lub zrobić coś w stylu tych od ścigaczy, to samo dotyczy się tyłu. Tyle z mojej strony.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mlody1432 dnia Pon 15:30, 15 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamilo081
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:46, 15 Lis 2010    Temat postu:

a czemu ten tłumik jest taki zły ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fso777
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: GLIWICE

PostWysłany: Pon 15:48, 15 Lis 2010    Temat postu:

Bo on Ci nic nie da ,Zadnych koni mechanicznych , ani turbo przyspieszenia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Pon 16:56, 15 Lis 2010    Temat postu:

fso777 napisał:
Bo on Ci nic nie da ,Zadnych koni mechanicznych , ani turbo przyspieszenia

a czy w ogóle jakikolwiek tłumik dodaje konie mechaniczne?? Shocked z prędkością masz racje albo nic nie da albo pogorszy sprawę a spawak jest wyliczany pod silnik czyli wszystko jest jak należy i to wyliczenie jest najważniejsze Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PaLi
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pon 17:15, 15 Lis 2010    Temat postu:

Mam taki sam tłumik i powiem szczerze, że on nadaje tylko ładniejsze brzmienie. Chociaż mój ogar chodzi teraz jak chooper (nie ma jednej śrubki przy cylindrze i kolanku). Jak było normalnie, to ogar tak jakby pierdział.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mlody1432
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:00, 15 Lis 2010    Temat postu:

Czemu jest zły, bo to jest niby uniwersalny tłumik. Każdy silnik ma inną charakterystykę i potrzebny jest inny układ wydechowy, a po resztą on jest zrobiony tak aby była z tego łatwa kasa i żeby się nie narobić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamilo081
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:23, 17 Lis 2010    Temat postu:

a ma ktoś jakieś schematy jak zrobić tego spawaka ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziomal199412
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Czw 19:24, 18 Lis 2010    Temat postu:

A wiesz,że jest taki program,który wylicza wymiary spawaka pod obroty ? :>
Szukaj " Exhaust Calculator" w google Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Pią 14:33, 19 Lis 2010    Temat postu:

nie chce zakładać nowego tematu a mam pytanie bo nie widziałem schematów i takich podobnych rzeczy i nie wiem czy do spawaka daje się dławik ? prosze o szybką odpowiedź

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pią 15:11, 19 Lis 2010    Temat postu:

fso777 napisał:
Bo on Ci nic nie da ,Zadnych koni mechanicznych , ani turbo przyspieszenia

Wiedz, że w 2t tłumik to podstawa.
sportlen napisał:
nie chce zakładać nowego tematu a mam pytanie bo nie widziałem schematów i takich podobnych rzeczy i nie wiem czy do spawaka daje się dławik ? prosze o szybką odpowiedź

Dyfuzor jest po to, aby spaliny się odbijały od jego ścianek tworząc rezonans, jak dasz dławik zaburzysz tą obliczoną komorę, dopiero za dyfuzorem można dawać jakieś końcówki wyciszające.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Śro 17:00, 05 Sty 2011    Temat postu:

coś mi nie chce sie wierzyć w te tłumiki sportowe (nawet spawaki) bo one mają takie
wąskie rurki na końcu że źle spalinom jest wyjść z tłumika co pogorsza pracę
silnika. moim zdaniem to najlepiej by było wyciągnąć z tłumika wszystkie bebechy oprócz dławika lub za dławik dać puszkę przeciętą z dziurami (najmniej 4) i by to jakoś hulało


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Wizualny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin