Mały tuning
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Wizualny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Śro 17:27, 05 Sty 2011    Temat postu:

sportlen napisał:
coś mi nie chce sie wierzyć w te tłumiki sportowe (nawet spawaki) bo one mają takie
wąskie rurki na końcu że źle spalinom jest wyjść z tłumika co pogorsza pracę
silnika.


jeżeli przez taki tłumik przez całość szła by taka rurka to zgodzę się wtedy spaliny się dłużej tłoczą co spowalnia silnik ale jeżeli taka rurka ma 5 cm długości to co ona przeszkadza?? myślę że nic dlatego to jest raczej ozdoba bo jeżeli taki tłumik by był po całości gruby to jak by to wyglądało?? nieciekawie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 22:19, 05 Sty 2011    Temat postu:

Ja widzę, że niektórzy tutaj po 6 klasach podstawówki wiedzą lepiej, niż inżynierzy, którzy projektują wydechy w 2T... nie skomentuję tego, za to przypominam, że to jest dział tuning wizualny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
duszek0098
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:55, 10 Sie 2011    Temat postu:

w tych ciekich rurkach spaliny przyspieszaja bo w tej duzej komoze robi sie pruznia w odpowiednich obrotach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pon 8:58, 06 Maj 2013    Temat postu:

Czyli Sportlen jest wyznawcą zasady im głośniej tym mocniej haha,
"Wiedza ta powinna wytłumaczyć wam teraz, dlaczego tak ważny dla silnika 2T jest dyfuzor. Zauważyliście, że pognieciony dyfuzor w offroadówce powoduje, że motocykl nie chce jechać? A może próbowaliście ściągać wydech w Simsonach, żeby podenerwować trochę sąsiadów? Efekt końcowy zawsze był ten sam - jednośladowi brakowało mocy. W nowszych konstrukcjach dla uzyskania precyzyjniejszych faz rozrządu stosuje się zawory wydechowe oraz system membran w układzie dolotowym."
[link widoczny dla zalogowanych]

NIE WIDZIAŁEM DATY , PRZEPRASZAM xD Dawno mnie nie było po prostu i podświetliło mi temat sprzed 2 lat jako nowy Neutral


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez motórzysta dnia Pon 8:59, 06 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Wizualny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin