Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Zestaw tuningowy cylinder 40mm z KEMOT'U
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Śro 13:43, 16 Maj 2007    Temat postu:

Ahh... Wink A co z pierścionkami? Dlaczego właśnie takie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Śro 13:54, 16 Maj 2007    Temat postu:

ponieważ azotek tytanu zmniejsza tarcie. jest to proces związany z azotowaniem stali. dzieki niemu stal w tym przypadku pierścien jest bardziej odporny na ścieranie. do tego celu również dobrze da rade chrom techniczny twardy. a co za tym idize: łożysko stopy korbowodu mniej jest obciążone, niższe tarcie skutkuje mniejszym zuzyciem silnika i spadkiem zuzycia paliwa. oraz daje wyższe obroty. a obroty sa włąsnie sporo zależne od mocy maksymalnej. oraz mniej sie grzeje ale to ok 2 stopnie mniej jest wiec prawie nic.

pierścienie takie moge załatwicjak ktos chce ( o ile jeszcze typo u mnie za miastem je ma ale powinien mieć) 5zł sztuka + koszt przesyłki ale na cylindry zwykłe czyli nie rozwiercane np. 55ccm tlyko 50ccm.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lipon
Założyciel Forum
Założyciel Forum



Dołączył: 01 Wrz 2005
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 16:42, 19 Maj 2007    Temat postu:

A może ktoś mógłby załatwić takie cylindry z głowicami Laughing http://pincek.mysteria.cz/tuning-hlava-hvezda-azmarek.php

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lucas
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Sob 19:22, 19 Maj 2007    Temat postu:

No masz rację Lipon ta głowica w połączeniu z podobnym cylindrem poprawia proces chłodzenia silnika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sob 19:41, 19 Maj 2007    Temat postu:

Sorber azotowanie stali a pokrywanie azotkiem tytanu to dwie różne technologie!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Nie 11:09, 20 Maj 2007    Temat postu:

w stali jest zawary tytan w niewielkich ilosćiach. a podczas azotowania jej azot łaczy sie z tytanem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie 13:12, 20 Maj 2007    Temat postu:

Azotowanie to proces obróbki cieplno-chemicznej. Wygrzewa się element w wysokiej temperaturze w atmosferze azotowej. Azot wnika w powierzchnie elementu.
Pokrywanie powierzchni Azotkiem tytanu to tworzenie warstwy azotku tytanu NA POWIERZCHNI elementu. Jest to technika PVD (Physical Vapour Deposition). Proces ten przeprowadza się w specjalnych piecach próżniowych. Najszerzej stosowaną techniką PVD jest reaktywne rozpylanie magnetronowe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Nie 13:18, 20 Maj 2007    Temat postu:

a to powaliło mi sie sorry. Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
double-bart
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: tarnowskie góry

PostWysłany: Wto 19:42, 21 Sie 2007    Temat postu:

dajcie se ludzie siana do głowy. te całe cylindry to jedna wielka sciema. po pierwsze to jest 8 szlif, ten tłok pierscienie to robi rzemieslnik w stodole, a po drugie to wał nie jest przystosowany na takie obciazenia. chcecie znac moje zdanie to odradzam lepiej zainwestowac w oryginalne czeskie czesci. pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziggas666
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekło

PostWysłany: Wto 20:35, 21 Sie 2007    Temat postu:

nie odpisuje sie raczej na tak stare tematy a cylek lepiej miec 50 Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogar_tuning
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 02 Cze 2007
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:52, 21 Sie 2007    Temat postu:

ja tez popieram 50 ccm te 60 tki nic nie dają

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziggas666
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekło

PostWysłany: Śro 9:32, 22 Sie 2007    Temat postu:

dają tyle mocy co stozek Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cartman
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pionki

PostWysłany: Śro 11:44, 22 Sie 2007    Temat postu:

Lepiej zrobić szlif oryginalnemu czeskiemu cylindrowi, niż zakładać zestaw "tjuninkowy"... zapewniam, szlif da więcej! Na tym zestawie więcej pali, tłok puchnie i szybko to się zużywa... Miałem taki zestaw w motorynce więc wiem co mówię...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin