Cylinder 50ccm, pierśćienie 60ccm
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
garden92
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z Katowic

PostWysłany: Pon 21:06, 19 Mar 2007    Temat postu: Cylinder 50ccm, pierśćienie 60ccm

Mam sprawę mam cylinder 50ccm a pierścienie z 60ccm czy da coś wogóle na sile i na prędkości bo ja coś takiego poczułem ze wogóle inaczej mój Ogarek inaczej chodzi czy to prawda czy mi sie zdaje?? sorka ze w dziale Tuning Mechaniczny ale to tak chyba sie nadaje Very Happy[

POPRAWIŁEM NA CZERWONO ORTOGRAFIĘ> MASZ SZCZĘŚCIE ZE NIE DOSTAŁEŚ WARNA ZA ORTOGRAFIĘ


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 21:12, 19 Mar 2007    Temat postu:

Jak ty to wsadziłeś? Przecież pierścienie z tłoka 60 ccm będą miały większą średnicę niż tłok 50ccm.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
molesta
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Pon 21:23, 19 Mar 2007    Temat postu:

Ciekawi mnie ta sama kwestia. Pirscionki sa wieksze Smile przeca inna srednica i wogole:P jesli juz dalo sie je upchnac i nie rozwalily cylka to jesli bedzie poprawa to tylko tyle jakbys zalozyl nowki pierscionki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 21:27, 19 Mar 2007    Temat postu:

Ale nie da się ich wsadzić, bo nie "domkną" się na zamku tylko końce pierścienia będą zachodzić na siebie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ramzes
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:03, 19 Mar 2007    Temat postu: Re: Cylinder 50ccm, pierśćienie 60ccm

garden92 napisał:
Mam sprawe mam cylinder 50ccm a pierśćienie ze 60ccm czy da coś wugule na śile i na prędkości bo ja coś takiego poczułem ze wugule inaczej mój Ogarek inaczej chodzi czy to prawda czy mi sie zdaje?? sorka ze w dziale Tuning Mechaniczny ale to tak chyba sie nadaje Very Happy
sama jego wypowiedz daje dużo do myslenia a o ortografi nie wspomne...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Wto 12:18, 20 Mar 2007    Temat postu:

przeciez te pierscionki sie nie zloza w cylindrze albo beda kompresje puszczaly bo nie beda idealnie przylegac do cylka Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bąbel021
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świetokrzyskie

PostWysłany: Wto 13:37, 20 Mar 2007    Temat postu:

ktos mu wcisnal kit i powtarz bo to niemozliwe
pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
garden92
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z Katowic

PostWysłany: Wto 13:52, 20 Mar 2007    Temat postu:

Lol ja dostałem tłok z 60ccm i były nanim pierśćienie i chyba to były 60ccm i jakoś je śćiągłem i załorzyłem na tłok z 50ccm i jakoś chodzi mi idealnie i wiem ze to były 60ccm bo jak chćiałem włorzyć tłok z 60ccm do 50ccm tak se sprawdzałem to pasował, lub to był szlif 50ccm zauszmy 1szlif ale naprawde pasują mi idealnie Smile tylko jak wsadziłęm pierśćienie to szedł jak burza a teraz tez chodzi pięknie nisz na tych starych pierśćieniach Very Happy a do mojej pisowni juz kiedyś pisałem na forum Razz chyba ze ktoś mi wyśle jakąś klawiature Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
capitan2
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)

PostWysłany: Wto 15:09, 20 Mar 2007    Temat postu:

(....) kolejny oryginalny pomysł w stylu załóż "jeden pierścień będziesz miec kopa jak w ferrari" choc powiem szczerze też nad tym myślałem tylko trochę w inny sposób chciałem to robic, ale to nie jest dobry pomysł (NIEREALNY) .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Wto 15:48, 20 Mar 2007    Temat postu:

Wiesz co ziomal, pomierz średnice tych tłoków i pierścieni zaciśniętych i podaj tu na forum Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sakul
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pruszcz Gdański

PostWysłany: Wto 17:05, 20 Mar 2007    Temat postu:

Spoko to jest mozliwe, sam mam pierscienie z malucha XD
Stary wtedy to jest moc. Od razu jakieś 20KM wiecej -.-


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
oloslawusus123
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Śro 13:36, 21 Mar 2007    Temat postu:

Tak co do tematu o cylindrach, to mam takie pytanie:
Byłem dzisija u znajomego mechanika, który mi troche Jawke remontuje i gadałem z nim o planowaniu głowicy i on stwierdził ze to nie ma sensu lepiej splanowac cylinder, a co wy o tym myślicie czy splanowanie cylka da też efekt, a moze nawet lepszy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Śro 13:50, 21 Mar 2007    Temat postu:

cylinder mozna zeszlifowac ale czy planowac to nie mam pojecia ale watpie jak zeszlifujesz cylek to tlok bedzie o glowice uderzac Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
oloslawusus123
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Śro 15:43, 21 Mar 2007    Temat postu:

Ten facet powiedział mi że to można zrobić, ze da na tokrake i sie zrobi, jak naprawia samochody to sie chyba zna na takich sprawach i wie co mi proponuje, zreszta przekonam sie, bo pojutrze najdalej będzie zrobiony sprzęt.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Śro 18:09, 21 Mar 2007    Temat postu:

Nie powinno się tak robić, tylko głowicę planować należy jak już coś. Jak chcesz to zrób tak i powiedz kolesiowi, że jak cylek będzie do du.. to odda Ci kase za nowy, bo Ty wolisz głowicę. Sprawdzimy wiarygodność gadki kolesia Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin