Cylinder 50ccm, pierśćienie 60ccm
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
oloslawusus123
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Śro 18:35, 21 Mar 2007    Temat postu:

No, ale własnie tu mi sie nasuwa pytanie:
Jak sie planuje głowice to trzeba zeszlifować ten płaszcz? I co sie w tedy robi żeby nie obijał tłok?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Śro 18:55, 21 Mar 2007    Temat postu:

Albo mało się planuje, albo robi się wklęśnięcie komory spalania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Śro 19:48, 21 Mar 2007    Temat postu:

w samochodach sie tak robi ale nie w motorach w samochodzie mozna na takie cos sobie pozwolic a przy generalnym remoncie ze szlifem to koniecznosc ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
oloslawusus123
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Śro 19:57, 21 Mar 2007    Temat postu:

Licze na to, ze facet sie na, też kiedyś miał zreszta Jawke Very Happy po za tym pewno będzie wstrzemięźliwie to robił, zresztą zobaczy sie, jak zda egzamin to dobrze, jak nie to sobie kupie 55ccm Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kisiel
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 8:52, 13 Sie 2007    Temat postu:

większe pierścienie <rozwalisz cylinder>

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Śro 10:20, 15 Sie 2007    Temat postu:

planujac cylinder będzie taki morał iż tłok moze uderzać w głowicę bo za daleko wyjdzie p[oniewaz jest za krótki cylinder. głowicę tlyko splanować. na tokarce ja robisz. trzeba wszystko mierzyć dokładnie. aby nie przesadzić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin