zębatka zdawcza i cyl 60
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Czw 8:20, 17 Gru 2009    Temat postu:

dysze zostaw w spokoju więcej ci spali niż tej mocy będzie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
m930x
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:13, 17 Gru 2009    Temat postu:

jak zaloze caly nowy cylinder, tlok i pierscienie to ile to docierac?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Black Dog
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siemianowice Śl.

PostWysłany: Czw 14:00, 17 Gru 2009    Temat postu:

Ja mam 55 ccm i jak zmieniałem dysze i regulowłem gaźnik to i tak go muliło. Docieraj przez 500km.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
m930x
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:31, 17 Gru 2009    Temat postu:

aha, dzieki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Icevipp
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pelplin

PostWysłany: Wto 22:09, 09 Mar 2010    Temat postu:

ja mam 60cc i dostałem wieksza dysze gratis jak ja wkręciłem to mi cały czas świece zalewało a na strej smiga dobrze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
degename
Nowy
Nowy



Dołączył: 12 Cze 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mińsk Maz

PostWysłany: Sob 19:55, 12 Cze 2010    Temat postu:

Dziś założyłem chyba oryginalny cylinder 60 bo wykonanie było podobne a tłok miał 41 mm, ledwo weszła oryginalna głowica, na tłoku teraz pojawiło się koło przy brzegu, to chyba od uderzenia w głowice. Ale silnik dostał nowe życie, zupełnie inaczej się jeździ. Problem w tym że mam zębatkę 13 a ciągle mało. Przed zmianą całego zestawu napędowego była 12 i spokojnie można było jechać w trasie 60 km/h, potem wył przy tej samej prędkości. No ale teraz jest dobrze, za mną 10 km docierania, zobaczymy co będzie potem. Wstyd się przyznać ale poprzedni cylinder był w takim stanie że śruba od obrotów była wkręcona na maska a on gasł, teraz musiałem wykręcić prawie do końca żeby wolne obroty były wolne. I witam wszystkich przy okazji, jestem nowy na forum Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Sob 21:19, 12 Cze 2010    Temat postu:

witam i zapraszam do przeczytania regulaminu, w związku iż jesteś nowy, dzisiaj ostrzeżenie słowne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kosa
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 16 Cze 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mnichów

PostWysłany: Wto 13:35, 22 Cze 2010    Temat postu:

kup sobie 13 bo i tak bedzie mial moc, sam mam tak i ma niezle kopyto

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
degename
Nowy
Nowy



Dołączył: 12 Cze 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mińsk Maz

PostWysłany: Pią 22:13, 25 Cze 2010    Temat postu:

Ale ja mam 13 i jest za mała. Przy normalnej jeździe mam otwartą przepustnicę na 1/3 i wg nawigacji jadę 35 km/h a jak dodaje więcej gazu to zaczyna być głośno, nie przyjemnie. Maksymalnie 47 km/h jedzie. Nie liczyłem zębów z tyłu ale chyba będę musiał po podejrzewam że jest za dużo. Jutro sprawdzę 14, może będzie lepiej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Sob 1:41, 26 Cze 2010    Temat postu:

ciekawe tylko czy ci wejdzie tam 14z, obstawiam, że łańcuch będzie obcierał o karter.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kosa
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 16 Cze 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mnichów

PostWysłany: Sob 11:33, 26 Cze 2010    Temat postu:

Icevipp napisał:
ja mam 60cc i dostałem wieksza dysze gratis jak ja wkręciłem to mi cały czas świece zalewało a na strej smiga dobrze.


tez taki komplet kupilem i bylem u zegarmistrza i zmierzyl ta dysze i wyszlo na to ze jest 150 i zalewa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin