Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Wydech samorÓbka ogar 200

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BUDZIK
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 12:18, 29 Gru 2010    Temat postu: Wydech samorÓbka ogar 200

Siema.słyszałem o wydechu samorÓbce (rezonansowym) który poprawia osiągi i własnie szukam schematu jak taki wydech zrobic ale nigdzie nie moge znaleść (Jesli ktoś tak owym schematem dysponuje to bardzo proszę o pomoc). Z GÓRY WIELKIE DZIĘKI.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BUDZIK dnia Śro 12:20, 29 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotr.m
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

PostWysłany: Śro 12:39, 29 Gru 2010    Temat postu:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce1cf98384f39095.html
to jest oryginalny czeski schemat, ale powiem ci że zrobienie takiego tłumika to nie jest taka prosta sprawa, musisz mieć migomat, blachę min. 1mm, nożyce do blachy, szlifierkę kontową, i inne podstawowe narzędzia, taki tlumik najlepiej wykonać wstępnie z grubego papieru, a później przenieść wszystkie elementy na blachę i dopiero wtedy powycinać, w przeciwnym wypadku możesz zmarnować tylko blachę


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tara512
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: łowicz

PostWysłany: Śro 15:11, 29 Gru 2010    Temat postu:

Matko ile razy można pisać że ten schemat jest do silnika full porobionego do serii się nie nadaje jak ktoś się będzie pier@@$#4 przy robieniu spawaka to niech sobie robi wyliczony a nie taki który może nawet osłabić silnik

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Sob 13:37, 08 Sty 2011    Temat postu:

tlumik oryginalny jest najlepiej i najoptymalniej obliczony pod odblokowany silnik. nie radze robic tlumikow bo to ciezka rzecz i jeszcze moglby oslabic silnik...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 18:27, 09 Sty 2011    Temat postu:

One były liczone? Na palcach chyba... Tłumiki w jawkach to porażka i nic tego już nie zmieni.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Nie 21:12, 09 Sty 2011    Temat postu:

Macq wg mnie oryginał nawet dobry jest, silnik ma dość duży moment obrotowy jeżeli go przerobimy sensownie.

Co do wypowiedzi kolegi powyżej
Cytat:
Matko ile razy można pisać że ten schemat jest do silnika full porobionego do serii się nie nadaje jak ktoś się będzie pier@@$#4 przy robieniu spawaka to niech sobie robi wyliczony a nie taki który może nawet osłabić silnik
. Przy serii spawak ten podnosi moc do 4km minimalnie osłabiając moment oraz przenosi moc maksymalna w inne partie obrotów. Tutaj fotka myślę ze wszystko jasne
http://i55.tinypic.com/egejcz.jpg.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 21:44, 09 Sty 2011    Temat postu:

Cytat:
Macq wg mnie oryginał nawet dobry jest, silnik ma dość duży moment obrotowy jeżeli go przerobimy sensownie.
No właśnie, jeśli przerobimy. Pomijam tu fakt głośności oryginalnego wydechu i problemów z uszczelnieniem. Niemcy wykminili o wiele lepsze tłumiki do swoich simsonków.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Nie 21:46, 09 Sty 2011    Temat postu:

Ale jawke zaczęli robić pod koniec lat 60 a Niemcy simsona w 82 wiec jest różnica,poza tym Niemieckie motory zawsze były dopracowane Very Happy lepiej niz Czeskie i polskie wyroby. Co do uszczelniania ja nie miałem takich problemów po prostu gwint na kolanku i w rurze musi być idealny i tyle, Spawaka z Czeskiego schematu też miałem ale to inna historia xDD

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mucie] dnia Nie 21:47, 09 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kawula9
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:07, 10 Sty 2011    Temat postu:

Oryginalne tłumiki nie są najlepsze jednak można poprawić ich działanie na podstawie patentu pana Leśnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Pon 14:27, 10 Sty 2011    Temat postu:

Kawula9 napisał:
Oryginalne tłumiki nie są najlepsze jednak można poprawić ich działanie na podstawie patentu pana Leśnika.

co to za patent bo nie jarze?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kawula9
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:07, 10 Sty 2011    Temat postu:

http://www.jawencja.fora.pl/tutoriale,30/wydech-do-jawki-diabel-tkwi-w-szczegolach,2562.html Z konkurencyjnego forum .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Pon 20:12, 10 Sty 2011    Temat postu:

tak niby niemcy tacy super poobliczali swoje tlumiki najlepiej. "jawka a simson to zupelnie inna klasa motoroweru" "nie porównuj jawki do simsona" takie komentarze najczesciej slyszymy. jednak biorac pod uwage ze silnik jawki zostal skonstruowany w lata 60! to simsony w tamtym czasie to byly komarki napedzane nie silnikiem a pedalami. tak lekko tylko metaforyzuje Wink ale jawki to byly jedne z najleprzych silnikow!!! ludzie!!! Mucie] zgadzam sie z toba!! widzieliscie wtedy simsona wprowadzonego do masowej produkcji o takich osiagach jak jawka?? nie!

moze troche odbieglem od tematu ale tlumiki jawki sa do jawki dobre takie moje zdanie i nic nie trzeba zmieniac, to co fabryka dala tak jest fajnie! a jesli chcemy motorkami osiagac zawrotne predkosci, to kupmy sobie mz.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Adrianek dnia Pon 20:13, 10 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin