Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bobslej0
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 8:01, 14 Sty 2011 Temat postu: Tuning jawy 50 mustang 50/4 itp. |
|
|
Witam. Mam w swojej jawce cylinder po szlifie na 60(55) . Wymyśliłem takie połączenie :
Cylinder 50/4, gaznik simsona 16n1-11 i ewentualnie jakiś tłumik od simsona. Czy to się bedzie trzymało kupy ? To dobry tuning ? Jakie spalanie byłoby na jikovie z takim tuningiem(pali mi teraz 3-3,5l) ? Jakie na gazniku simsona ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kolak11
Częsty bywalec
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 16:09, 14 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
tak tylko musiz dobrze to zlozyc i muszisz przerobic kruciec bo orgi nie zpasi a spalanie troche wzrosnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pią 16:19, 14 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Jeśli masz polski cylinder to znikome szanse, że wyjmiesz z niego tuleję. Z resztą temat był wielokrotnie poruszany juz, wystarczy poszukać..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mucie]
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Pią 19:03, 14 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Tuleje z polskiego da się wybić, tylko trzeba cylinder dużo mocniej podgrzać, wiem bo wybijałem z polskiego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
karol3829
Bywalec
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hajnówka
|
Wysłany: Pią 19:16, 14 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Czeską tuleję trzeba lekko puknąć i wyjdzie ,a w polską trzeba porządnie "przywalić". Wiem po doświadczeniach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bobslej0
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 20:43, 14 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
jeżeli bym założył cylinder 50/4 i tłumik od simsona (lub zostawił oryginalny) to gaznik trzeba rozwiercac czy mozna zostawic ? O ile wzrosnie spalanie ?
Ps. Mam czeski cylinder, i jeszcze takie pytanie lepiej wybrać 50/4 czy 50/5 lub 50/6 ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bobslej0 dnia Pią 20:48, 14 Sty 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mucie]
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Pią 20:48, 14 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Na Jikovie 4,5l lajtowo Daj lepiej 16n11 z sima
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bobslej0
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 20:50, 14 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
4,5 l ! to za dużo ! Tyle to yamahy tzr spalają ... Mnie interesuje tak żeby doszło do maximum 4l/100 albo mniej... Ja nie wiem czy sam bym podołał wstawieniu gaznika simsona ...
Więc myśle nad takim modem:
Cylinder 50/4 lub 50/5, gaznik simsona 16n1-11 i tłumik simsona(albo bez tłumika)
Co wy o tym myślicie ? Ile może dochodzić spalanie ? Ile jawka pojedzie ? Mogę liczyc na 75km/h?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bobslej0 dnia Pią 21:04, 14 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mucie]
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Pią 21:59, 14 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Jak fabrycznie pali 3,5l na 100 to lajtowo powyżej 4 po tuningu. Jak ty chcesz porównywać Yamahe z Jawką to dziękuje bardzo. Tuning kosztuje tyle mam do powiedzenia. 50/4 moje takie lajtowe spalało 4,5 średnio, przy butowaniu więcej nawet nie liczyłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|