Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Wtrysk
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karol3829
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hajnówka

PostWysłany: Śro 20:59, 06 Paź 2010    Temat postu:

Najpierw żeby się za coś wziąć musisz się na tym znać . Wtrysku nierób bo nawet nie wiesz jak on działa w 2t ,a tuningowane silniki 2t np am6 są na gaźnikach z wtryskiem jest wiele problemów. Co do chłodzenia cieczą niema problemu . Można to zrobić na podzespołach dt 80 ( już dawno bym to miał w ogarze gdyby nie to że chce mieć full oryginała ) . Co do kołnierza na cylek tokarka i poszedł Very Happy . 70ccm też nie jest problemem ,są w Polsce firmy które robią tuleje i tłoki wystarczy tylko dorobić kanały . Największym problemem byłaby skrzynia , ale gdybym parę dni posiedział to bym coś wymyślił. Można by było jeszcze obtoczyć wał i dać inną podkowę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojtekwrc
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wieruszów

PostWysłany: Czw 7:18, 07 Paź 2010    Temat postu:

ja myślę o 55/4/3. A chłodzenie cieczą zrobić takie jak w tej WFM: http://www.youtube.com/user/PolmotRekord#p/a/u/0/_X0wiWRVll4

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
karol3829
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hajnówka

PostWysłany: Czw 11:42, 07 Paź 2010    Temat postu:

Właśnie o takim czymś pisałem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alan890
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłakowo

PostWysłany: Czw 14:15, 07 Paź 2010    Temat postu:

Ja też od zimy tego roku bieorę się za tuning drugiego Ogara w częściach na crossa lub supermoto. Zrezygnowałem z kupna nowszego motocykla i przerabianiu go bo miałem taki zamiar. Ja będę robił wszystko z artykułów Tomasza S.- krok po kroku każdą jedną rzecz. A czy czytałeś te art. o tuningu 2T??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojtekwrc
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wieruszów

PostWysłany: Czw 16:25, 07 Paź 2010    Temat postu:

Tak, czytałem je, oraz czytałem książkę o tuningu 2T.Także ten silnik będzie w crossie: http://www.jawa50.fora.pl/nasze-maszyny,17/jawa-50-cross-project,17511.html - mam duży problem z siedzeniem, już 2 razy się urwało xD . Teraz jestem w trakcie przeróbki tylnego wahacza pod centralny amortyzator z yamahy DT

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wojtekwrc dnia Czw 16:27, 07 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alan890
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłakowo

PostWysłany: Czw 19:01, 07 Paź 2010    Temat postu:

Ja także chcę założyc od dt a przód też z jakiegoś cross lub enduro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
karol3829
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hajnówka

PostWysłany: Sob 11:24, 09 Paź 2010    Temat postu:

od razu wspawaj rozpórkę w ramie tam gdzie jest w mustangu bak , ponieważ jak skoczysz jawką z większej wysoko to się złamie . Wiem coś o tym:D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Sob 18:19, 09 Paź 2010    Temat postu:

co wy wgl. gadacie? zamontowanie wtryskiwacza do silnika 2t jest nie możliwe i bezsensowne, chcesz około 10KM ? poczytaj troche tematów w tuningu mechanicznym, poszukaj artykułów sałka .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DoM@R96
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Nie 9:41, 10 Paź 2010    Temat postu:

Masz tu link do Jawki chłodzonej cieczą z mocą ok. 9km
http://jawa50speed.wz.cz/jawa50speed.html
Z samych zdjęć można sporo ściągnąć, chociaż gdyby się to przetłumaczyło to by było jeszcze łatwiej Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DoM@R96 dnia Nie 9:41, 10 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Sob 19:20, 16 Paź 2010    Temat postu:

DoM@R96 tłumaczyłem to i powiem że 0 ale to 0 konkretów w tekście więcej on nie wniesie bez zdjęć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
japa1993r
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Góra Dolnośląskie

PostWysłany: Nie 8:52, 17 Paź 2010    Temat postu:

zastanawia mnie jak działa to chłodzenie cieczą, bo z tego co widziałem na zdjęciach głowica to tylko pierścień beż żadnych otworów w środku, więc jak to może chłodzić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 8:57, 17 Paź 2010    Temat postu:

Panowie, temat nie jest o chłodzeniu cieczą! Załóżcie sobie inny.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez macq dnia Nie 8:57, 17 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Nie 10:44, 17 Paź 2010    Temat postu:

ok pomyślimy
Nie offtopuj, bo zarobisz na kolejnego warna.-plusminus.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
karol3829
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hajnówka

PostWysłany: Czw 19:37, 21 Paź 2010    Temat postu:

proponuje zamknąć ten bezsensowny temat

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Czw 19:55, 21 Paź 2010    Temat postu:

Teraz parę konkretów. Wtrysk w silniku jawki jest może i pomysłem ekonomicznym i poprawiającym pracę silnika, ale czy aby na pewno jest to dobre rozwiązanie? Układ sterujący, albo nawet podstawy do takiego układu, czegoś takiego w silniku 223 nie można się doszukać, zamontowanie takiego układu byłoby możliwe, lecz bardzo pracochłonne i na pewno kosztowne. Kolejną sprawą jest przestarzały układ korbowo-tłokowy oraz wydechowy, co by zapewne dawało rezultat niepełnego spalania mieszanki paliwowo-powietrznej, dochodziłoby do większego zużycia tłoka, cylindra oraz wału poprzez słabe smarowanie i zapewne powiększony stopień sprężania. Następną sprawą jest zastosowanie zapewne kompresora, lub i czegoś o wiekszej mocy podawania powietrza potrzebnego do spalenia. Na ostatnich zajęciach moja klasa z nauczycielem dowiodła, że silnik 2t nie będzie działał dobrze przy zastosowaniu w nim doładowania lub zwiększonego ciśnienia napływającego powietrza. Taki silnik ma znikome szanse na działanie nie mówiąc już o dobrym działaniu, ale mogę się mylić, dlatego proszę autora tematu o wytłumaczenie nam swojego pomysłu i jakieś konkrety z czego można by zaadoptować takowy wtrysk itp.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin