Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
tylnia zębatka komar
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xiang
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 8:56, 09 Kwi 2009    Temat postu:

Może po prostu on Ci tylko mówił,że są wszystkie blokady, jesteś pewien, że króciec nie rozwiercany, zapłon 1,5mm przed GMP? Odblokowana i dobrze dotarta jawka może osiągać taką prędkość, ale jest jedno ale, mianowicie: Blokadą jest dysza 65, a każda większa nie, w jawkach odblokowanych mamy 68 lub 70. Są jeszcze 72 - tuning, spotykane głównie w Czechach. A więc jeśli masz w jawce dyszę 68 to nie jest ona blokowana przez dyszę, co najwyżej przez króciec, lub opóźniony zapłon, napisz jak wygladał wlot do króćca po zdjęciu gaźnika, wtedy jak odblokowywałeś.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin