Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
SSANIE w gaźniku do lepszego rozruchu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
patryk18
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:34, 12 Kwi 2009    Temat postu: SSANIE w gaźniku do lepszego rozruchu

Witam zastanawiam się nad założeniem ssania w ogarze Smile
A wiec każdy chyba widział jak to wygląda czyli zamyka częściowo dopływ powietrza do gaźnika. Jak jest zamknięte to wtedy zostaje paliwo wyssane z gaźnika i nasz silnik dostaje więcej paliwa do rozruchu.
Można to założyć np. na dolocie za filtrem założyć jakąs przepustnice zeby zatrzymac dopływ powietrza oczywiście nie całkiem
Aha żeby niebyło niejasnisci bo biore to z przykładu piły spalinowej kosiarki itp. czyli dwusuwów.
Jeśli temat jest zły to do kosza. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zuzia
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 24 Gru 2007
Posty: 1563
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Nie 11:33, 12 Kwi 2009    Temat postu:

Najprościej jest założyć gaźnik ze ssaniem np. z Simsona.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk18
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:45, 12 Kwi 2009    Temat postu:

masz racje ale chce to wykonać na gaźniku jawoskim

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 13:34, 12 Kwi 2009    Temat postu:

patryk18 napisał:
masz racje ale chce to wykonać na gaźniku jawoskim
Po co? na dobrym gaźniku po przelaniu za pomocą "przycisku" powinien złapać za pierwszym razem (bez gazu). Jak nie łapie, to po prostu regulacja Cię czeka, a nie dorabianie przepustnic...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez macq dnia Nie 13:35, 12 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk18
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:56, 12 Kwi 2009    Temat postu:

w sumie tak tylko ze ja mam iglice opuszczoną na sam duł na 1 rowku od góry i ciężko odpala w ten sposób a jak iglice podniosę to odpala z pierwszego ale później jest mułowata

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Goger
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:32, 12 Kwi 2009    Temat postu:

A ja niepotrzebuje zadnego ssania gdyz jak wyciagam go zimnego po nocy to wystarczy tylko przytkac rurke tlumnika smerow ssania tj. filtra powietrza a moto lapie od pierwszego kopa. A w tym momecie podepre sie wypowiedzia "macq" ze jak dobry moto i gaznik to wystarczy pompka ale czasem sie tak zdarza ze trzeba przyszalec to sie zatyka tak jest to wyzej opisane.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xiang
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:38, 13 Kwi 2009    Temat postu:

Mi jak po ponad kilkudniowym niewyciąganiu Jawki z garażu nie chce się przelewać, to robię tak : lewą ręką naciskam przycisk przelewowy i ściskam gumę od filtra, prawą zaś przekręcam manetkę gazu i kopię 2 razy w kopnik na wyłączonym zapłonie. Gaźnik jest przelany. Włączam zapłon, zapala od jednego kopa, tak więc o ssaniu nawet nie myślę. Pozdro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin