Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Tuning jakie rzeczy
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matikoza1
Nowy
Nowy



Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:00, 05 Maj 2012    Temat postu: Tuning jakie rzeczy

Elo kupiłem sobie do Jawki 50 Mustang taki zestawik cylinder 60(tłok i pierscienie), wał wzmacniany, tłumik pseudosportowy, filtr stożkowy i zębatke 12 z. Co mogę jeszcze kupic żeby zrobi jeszcze lepszy tuning ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kondzio310
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:15, 05 Maj 2012    Temat postu:

Wywalić filter stożkowy i kupić zwykły oryginalny filter.

To zależy jakie masz fundusze i chęci.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Sob 16:55, 05 Maj 2012    Temat postu:

ogólnie wyświadczyłeś sobie niedźwiedzią przysługę Smile
trzeba było czytać tematy, zamiast pseudo 60ccm trzeba było dać do szlifu oryginalny cylinder albo zamontować od simsona (jest na forum patent), zamiast wydechu pseudo sporta trzeba było pomyśleć o spawaku albo ewentualnie jakiś simsonowy bo lepiej będzie służył, zamiast wału wzmacnianego oryginalny bo z tym pseudowzmocnieniem tylko same problemy, wały często są nieodpowiednich wymiarów, są awaryjne i ogólnie nic ciekawego. Stożek spowoduje jedynie problemy z regulacją gaźnika, no chyba że wcześniej był zaworek zwalony i zalewał to teraz może być lepiej, ogólnie najlepiej zamontować zupełnie inny gaźnik jeśli to ma być tuning np od simsona czy tez piły motorowej (też na forum). Jak masz więcej kasy to można pomyśleć o innym konkretnym wale, membranie, podkowie i elektronicznym zapłonie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 17:20, 05 Maj 2012    Temat postu:

Tuning na chińskich częściach ciekawe co się szybciej skończy wał czy paliwo XD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matikoza1
Nowy
Nowy



Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:40, 05 Maj 2012    Temat postu:

aa gdzie można kupi membrane podkowie i elektroniczny zapłon??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 9:37, 06 Maj 2012    Temat postu:

Ty chcesz zapłon cdi ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Nie 11:40, 06 Maj 2012    Temat postu:

Membranę kupisz na allegro, podkowę dorobi Ci tokarz, a zapłon elektroniczny albo będziesz musiał sam zrobić albo czekać na okazję gdy ktos będzie sprzedawał..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziomal199412
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Nie 14:38, 06 Maj 2012    Temat postu:

Jest na internecie CDI robione prosto pod jawkę 50, ale jego całkowity koszt wynosi bagatela prawie 700 złotych... Możesz próbować sam zrobić. Na forum jest tutorial Very Happy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ziomal199412 dnia Nie 14:38, 06 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Nie 20:03, 06 Maj 2012    Temat postu:

za 700zł kupisz do jawy 350 z regulacją kąta wyprzedzenia w funkcji obrotów i otwarcia przepustnicy, tak przypadkiem ostatnio odkryłem Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matikoza1
Nowy
Nowy



Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:19, 06 Maj 2012    Temat postu:

możecie dac jakiegoś linka do tej membrany bo nigdzie nie moge znalezc...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Nie 20:55, 06 Maj 2012    Temat postu:

moskit122 napisał:
za 700zł kupisz do jawy 350 z regulacją kąta wyprzedzenia w funkcji obrotów i otwarcia przepustnicy, tak przypadkiem ostatnio odkryłem Smile


Wiedz, że zmiana kata wyprzedzenia zapłonu względem obrotów w 2t przebiega całkiem inaczej niż w 4t i raczej nikt się nie będzie bawił w to.. Ciekawostką jest to, że te rozwiązanie działa odwrotnie niż w 4t.

Membrany nie znajdziesz do jawki, trzeba dopasowywać tak samo jak i kostkę pod nią.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pon 10:07, 07 Maj 2012    Temat postu:

plusminus: nie mogę teraz tego znaleźć, przypadkiem kiedyś wpadłem na taki fajny układzik, montowany zamiast platynek z mikroprocesorem i wyjściem na rs żeby można było sobie wgrywać mapy zapłonowe i wtedy możesz robić i ustawiać co chcesz, układ kosztował ok 700zł właśnie ale samodzielnie można było to podobno zrobić taniej tylko że w necie nie bardzo są mapy do jawy a samodzielne opracowanie to nie taka prosta sprawa, ale skoro planuje być inżynierem to może kiedyś to ogarnę Smile
aa i tak mi się skojarzyło, oczywiście do tego trzeba by dobrać odpowiednie czujniki czy położenia przepustnicy czy podciśnienia, oczywiście "raczej nikt się nie będzie bawił w to..", dodam nikt normalny... ale skoro można to w teorii bez problemu zastosować to w przypływie gotówki i czasu wolnego gdzieś w głowie będzie siedzieć... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 13:06, 07 Maj 2012    Temat postu:

Mój kolega z wioski zrobił/przerobił zapłon cdi od nsr 125 musiał co nie co poprzerabiać i wywiercić dziury na czujnik ( nie wiem jak fachowo się te rzeczy nazywają proszę się nie czepiać) ale muszę powiedzieć że działa to świetnie. On założył to do jawy 350 a późnej sprzedał ten patent komuś do jawki 50 mustang.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pon 14:47, 07 Maj 2012    Temat postu:

Być może, że był taki zapłon,nie mówię, ze nie. Chodzi mi o to, ze zmienny kąt wyprzedzenia zapłonu w 2t nie da tyle co w silniku 4t. Chociaż jeżeli tak układ istniał to zmieniał wyprzedzenie na podstawie szybkości impulsu, elektronicznie..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matikoza1
Nowy
Nowy



Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:27, 07 Maj 2012    Temat postu:

No to jest ta membrana na internecie czy jej nie ma?
Tzn na allegro ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez matikoza1 dnia Pon 16:27, 07 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin