Tuning by mangus
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 19:33, 10 Cze 2007    Temat postu: Tuning by mangus

Witam, chciałęm wam opisać co mam przerobione w Jawie i jakie dało to efekty... Otóż mam rozwiercony krócieć, skrócone kolanko, fajkę i świecę NGK, kondensator od Fiata 126p, Tak ustawiona lnkę gazu, że mi sie przepustnica otwiera do końca, zębatkę 12Z, wyczyszczony i porządnie uszczelniony tłumik, porządnie uszczelnione połączenie króćca z cylindrem i z gażnikiem, mam wymieniony tłok i pierścienie, filtr stożkowy i filtr paliwa, wszystko wyczyszczone i wypolerowane (króciec itp.). Te przeróbki dały mi niesamowite osiągi i moge rozwinąć tak przerobioną Jawą koło 70 (niewiem dokładnie ponieważ mam popsuty licznik) W planie mam jeszcze wypolerowanie komory spalania... Polecam ten tuning bo nie wymaga pojemnego portfela i jest prosty do wykonania... Co myślicie o takich przeróbkach ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 19:37, 10 Cze 2007    Temat postu:

Jak masz dużo mocy to może spróbuj założyć na przód zębatkę 13Z.
Może uda Ci się rozwinąć większą prędkość.
pozdro
Powrót do góry
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie 20:09, 10 Cze 2007    Temat postu:

Moja Jawka na zwykłym kondensatorze, świecy Iskra i zwykłej fajce też pójdzie 70. Mam seryjny filtr powietrza. Jawka oczywiście odblokowana.To raczej nie tuning. Jak dla mnie to "silnik w dobrym stanie".

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 20:20, 10 Cze 2007    Temat postu:

Ale wiesz zawsze coś Wink Ja nie wiem dokąłdnie ile pójdzie i tak sztrzelam Wink Ten tuning jest dla tych którzy nie chcą za dużo zmieniać a chcą mieć duże osiągi... Polecam Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 20:27, 10 Cze 2007    Temat postu:

Mi się wydaje że silnik w dobrym stanie powinien iść te 70 oczywiście z bólem.
Ja swoim ogarem dobiłem do 65km/h w akompaniamencie dzwoniących łożysk i wielkich wibracji które od nich także pochodziły.
Licznik którym mierzyłem pochodził od Suzi RG 80 bo miałem wtedy założony cały przód od niego łącznie z kołem. Zostawił bym ten zestaw ale zmienił się kąt dzięki czemu przednie zawieszenie zamiast tłumić to chciało złamać główkę ramy.
W planach mam przymiarkę tylnego koła od RG Very Happy
pozdrawiam
Powrót do góry
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie 20:32, 10 Cze 2007    Temat postu:

Ja moja Jawkę tylko 2 razy rozbujałem to takiej prędkości i faktycznie dźwięki z silnika dochodziły masakryczne. Osobiście szkoda mi Jawki to takiej jazdy, palenia gumy czy jazdy na jednym. Normalnie jeżdżę 50-55km/h.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 20:56, 10 Cze 2007    Temat postu:

Na jedno to raczej mój Ogar nie specjalnie szedł. Ale mi tam to niepotrzebne jak będę chciał takie rzeczy robić to supermoto sobie kupie;).
Dla mnie najważniejsze żeby zawsze dojechać do celu i nawet jakoś mi się to udawało bo najczęściej jak się coś popsuło to dało się jechać. Kilka razy musiałem jechać 15km bez sprzęgła bo mi się kosz odkręcał. Wymiana podkładki załatwiła sprawę.
Już nie mogę się doczekać jak wyjadę pociskiem Very Happy
Sorki za ten mały OT.
pozdrawiam
Powrót do góry
Icqov
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Mazowiecki

PostWysłany: Nie 21:03, 10 Cze 2007    Temat postu:

W motocyklach długo nieużywanych na pewno to coś da. Ja swoją poleciałem ok 80km/h (równo ze skuterem). Poleciała tyle na gaźniku od komara. Niestety żarła 4,5-5 litrów i poza tym dla jawki było mało paliwa z tego gaźnika na maks obrotach, chciała więcej Very Happy . Nie chciałem jej jednak katować. Poza tym spalanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 21:06, 10 Cze 2007    Temat postu:

Cztery litry to chyba mój Ogar palił zawsze i nie wiem czy teraz po remoncie będzie mniej.
Kompresja była dobra bo moc miał.
Ale co tam pożyjemy , zobaczymy Very Happy.
Powrót do góry
Lucas
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Pon 11:42, 11 Cze 2007    Temat postu:

Ja swojego Ogara sumiennie dotarłem odblokowałem i poszedł koło 62km/h (jechałem równo z Fiatem Punto) ale zaczynało mu brakować paliwa tak poszedłby więcej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Pon 13:06, 11 Cze 2007    Temat postu:

splanowac głowice jeszcz ei masz dodatkowo sporo mocy i predkosć tez rosnie i spada spalanie paliwa nawet.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 13:12, 11 Cze 2007    Temat postu:

Ale własnie nie chce splanować jej bo mi sie nie opłaca Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lucas
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Pon 15:16, 11 Cze 2007    Temat postu:

To może ktoś mi wytłumaczy o co chodzi w planowaniu głowicy? Wiem że chodzi o to żeby zmniejszyć komorę spalania więc z tym rośnie kompresja i moc, ale jak mam to wykonać?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 15:27, 11 Cze 2007    Temat postu:

Splanowanie głowicy to znaczy że opiłowujesz tą krawędz co styka sie z cylindrem Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lucas
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Pon 16:19, 11 Cze 2007    Temat postu:

A no rzeczywiście Very Happy ale trzeba po tym zabiegu założyć podkładkę pod głowicę? Bo ja jej nie mam i o ile się planuje?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin