Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Tuning
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 21:15, 25 Sty 2009    Temat postu:

Mam dość duże doświadczenie w polerce. Zaczynasz od zgrania kanałów czyli między kanałami w karterach, a cylindrze nie może być progu. Kiedy to zrobisz, przystępujesz do polerki. Nie polerujesz króćca ssącego (co najwyżej przejeżdzasz papierem setką, coby zawirowania robiło), do tego polerka kanałów w cylindrze, w karterach, komory korbowej, korbowodu, tłoka od wewnętrznej strony, denka tłoka, głowicy. Co nam to da?

Na plus:

*Widoczna zmiana w temperaturze silnika- mniej się będzie grzał, powierzchnie gładkie mniej pochłaniają ciepło, jak chropowate

*Nie będzie się osadzał nagar na tłoku i innych elementach

*Mieszanka będzie miała łatwiejszą drogę do komory spalania (szybsza reakcja na gaz, większa moc, mniejsze spalanie)

Minusy

*Silnik na zimno może być słaby (zwłaszcza jak nieumyślnie spolerujemy króciec). Powoduje to, że paliwo skropli się na zimnych ściankach króćca, czy dalej. W króćcu i gaźniku wbrew pozorom panuje bardzo niska temperatura. Spróbujcie się przy obecnej temperaturze (plus parę stopni) przejechać bez filtra- lód na gaźniku gwarantowany

Uwagi dot polerowania

*Polerujemy NA BŁYSK, nie ma, że boli. Zaczynamy od papieru 100, później 300 i tak aż powierzchnie będzie zgrubsza równa. Póżniej na to papierek wodny 1000, albo równamy czyścikiem do rur miedzianych. Następnie pasta tempo i polerujemy szmatką. Gdzie dojdzie narzędziami, to można polerować mechanicznie- tj filc na wiertarkę i jazda. Jak ktoś nie ma takiego zestawu, to może nawet skarpetkę owinąć dookoła tępego wiertła i ostrożnie polerować


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin