tuning
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
<=MiLcZaR=>
Gość






PostWysłany: Czw 18:28, 15 Wrz 2005    Temat postu: tuning

A więc dzieci rozumiem że wasze jawki (niedosyć że skutery to jeszcze pewnie złomy)lecą 30 -35 czyli zdejmie je dobry komar. Moja idzie 75 , co wam się nie śniło ale jak się stosuje profesjonalny tuning to tyle leci. jak chcecie wiedziec jak takie cos zrobic to jawa.cba.pl ale sie za duzo nie spodziewajcie bo strona jest nowa.
Powrót do góry
Lipon
Założyciel Forum
Założyciel Forum



Dołączył: 01 Wrz 2005
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 8:58, 16 Wrz 2005    Temat postu:

cofam propozycje bo Twoja stronka wymaga dopracowania nie małego...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
czakpiotrz
Gość






PostWysłany: Sob 19:47, 01 Paź 2005    Temat postu:

O tak i to nie nie małego lecz wielkiego. Smile
Powrót do góry
crossfire
Gość






PostWysłany: Czw 15:31, 13 Paź 2005    Temat postu: Re: tuning

<=MiLcZaR=> napisał:
A więc dzieci rozumiem że wasze jawki (niedosyć że skutery to jeszcze pewnie złomy)lecą 30 -35 czyli zdejmie je dobry komar. Moja idzie 75 , co wam się nie śniło ale jak się stosuje profesjonalny tuning to tyle leci. jak chcecie wiedziec jak takie cos zrobic to jawa.cba.pl ale sie za duzo nie spodziewajcie bo strona jest nowa.

ledwo przyszedł a juz się wymądrza! Evil or Very Mad
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Czw 15:35, 13 Paź 2005    Temat postu:

kazdy może cfaniakowac
ciekawe jak jest w realu Laughing
jedzie te 75 aty ....
ŁUBU DU !!
coś odpadło i je!@#1 na asfalt Laughing
Powrót do góry
Lipon
Założyciel Forum
Założyciel Forum



Dołączył: 01 Wrz 2005
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 15:52, 13 Paź 2005    Temat postu:

Heh jeśli o mnie chodzi to w przyblizeniu podawalem 70km/h. Wiadomo ze licznik oszukuje... Zreszta po tylu m-cach nieuzywania moze byc inaczej....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
czakpiotrz
Gość






PostWysłany: Czw 16:03, 13 Paź 2005    Temat postu:

moja idzie 75km/h i bez tuningu Smile
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Sob 17:29, 22 Paź 2005    Temat postu:

A moja tylko 60km/h i nienarzekam bo moi kumple mają ogary i Tesz jakwki i jeżdzimy jednakowo.Ciężko kom€ś wooogle wygrać między sobąVery Happy
Powrót do góry
lubelak
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 05 Lis 2005
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 20:11, 05 Lis 2005    Temat postu:

moja leci 70km/h bez bólu, ale musze sobie kupić nakrętki samokontrujące bo po każdej jeździe na maks speedzie jakaś śrubka z obudowy odpadnie:/ Gostek sie wymądrza jak nie wiem :/ Myśli że kozak jest. Moja to na jedynce 30 jedzie Razz Wink Nie no może na dwójce:P. Wkurzają mnie tacy ludzie. Wlezie jeden post napisze i kozak:/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lfa
Gość






PostWysłany: Sob 11:32, 26 Lis 2005    Temat postu:

wiecej gadacie niz piszecie dozeczy nic ciekawego na tym forum sie nie dowiedzialem i takie predkosci 70-75 to bojda simson jedzie tyle a ma 4 biegi i jak sie przejechalem to nie ma porownania do jawki. ja mam jawke 50 typ 20 zrobilem szlif i ladnie chodzi ale 60 a nie jakies bzdury 70!!!!! szkoda ze nie ma do jawek tyle czesci do tuningu co do simkow
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Sob 12:43, 26 Lis 2005    Temat postu:

lfa napisał:
wiecej gadacie niz piszecie dozeczy nic ciekawego na tym forum sie nie dowiedzialem i takie predkosci 70-75 to bojda simson jedzie tyle a ma 4 biegi i jak sie przejechalem to nie ma porownania do jawki. ja mam jawke 50 typ 20 zrobilem szlif i ladnie chodzi ale 60 a nie jakies bzdury 70!!!!! szkoda ze nie ma do jawek tyle czesci do tuningu co do simkow


I zytm się muszę zgodzić. Jeździłem na wielu seryjnych Jawkach i żadna z nich nie chciała tyle polecieć. Moja sugestia: nie wierzcie w to co licznik pokazuje !! Często jeździmy ekipom w składzie Simsony+Jawki i mogę co nieco powiedzieć o porównaniu tych motorowerów. Aktualnie na codzień jeżdże Simsonem, licznik sprawdzałem z Oplem Vectrą i Fordem Escortem i chodzi dobrze. Raz w życiu udało mi się nim osiągnąć 70km/h z górki. Jechaliśmy wtedy ekipą dwa Simsony+jedna Jawka. To było na wakacjach, wracaliśmy wtedy z kumplami z nad jeziora, był wieczór, zaczynało się ściemniać, do domu była dłuuuga droga przez wioski, nowy asfalt, cały czas z górki. Ja miałem wtedy awarię instalacji elektrycznej i miałem tylko i wyłącznie tylne światło (teraz się to zmieniło oczywiście Wink ). Drga fajna, ja nie mam świateł, zaczyna się ściemniać, czyli trzeba szybko do domu wracać. Kolega Jawką ruszył pierwszy, my na Simsonach zaraz za nim. Przy ok. 55km/h zaczęliśmy go wyprzedzać. My pogoniliśmy na Simsonach do przou, byle do miasta, byle do pierwszych latarni. Przy latarniach zatrzymaliśmy się i zdjęliśmy kaski i czekamy na kolegę na Jawce. Dojechał po chwili. Wiecie ile miał na liczniku jak go wyprzedzaliśmy ?? Lekko ponad 60km/h !! My miaeliśmy 55km/h i wyprzedzaliśmy go, ile mógł wtedy mieć ?? 50km/h ?? A na liczniku ponad 60km/h ! Z tej górki nie mógł nam za nic dorównać, mieliśmy wtedy 70km/h i widzieliśmy w lusterkach jak Jawka zostaje z tyłu, chociaż kolega dawał ostro w palnik, bo chciał nas dogonić. Jawka ma przebiego od nowości 14500km z groszami, szlif cylindra, nowy tłok i pierścienie jakieś 3000-4000 km temu. Remont robił dziadek kolegi, od którego miał Jawkę na początku lat 90', także nie jest to jakaś prywaciarska tandeta, później stała kupę lat nie używana, tulko odpalana okazjonalnie. Ja odpalałem ą Jawkę po długim postoju, było to połączone z przeglądem wszystkiego w silniku i wymianą/czyszczeniem tego co się do tego nadawało i Jawka jest naprawdę w świetnym stanie, nie jakieś zajechane padło. Morał z tej historii jest taki, żeby nie wierzyć każdemu licznikowi, najlepszy sposób na sprawdenie realnych osiągów to radar policyjny. Może ktoś ma jakiegoś wujka w policji ?? Wtedy można sprawdzić osiągi w miarę dokładnie.
Powrót do góry
yogi_zamosc
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: /\/\/\/^------zMc-----^\/\/\/\/\/

PostWysłany: Nie 16:18, 27 Lis 2005    Temat postu:

Siemka ludzie!!! Moja jawka jechała 50 bez żadnego tuningu. I wpadłem na ekstra pomysł!!! Na starą zębatkę w silniku 13 chyba naspaweł zębatkę rowerową 15 i założyłem to do silnika. EXTRA EFEKT!!! Jedzie teraz 70 bez problemu. Ale czasem brakuje jej mocy więc przydałoby sie założyć cylinder 60 a najlepiej 70 jeśli taki wogóle istnieje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 18:30, 27 Lis 2005    Temat postu:

yogi_zamosc napisał:
Siemka ludzie!!! Moja jawka jechała 50 bez żadnego tuningu. I wpadłem na ekstra pomysł!!! Na starą zębatkę w silniku 13 chyba naspaweł zębatkę rowerową 15 i założyłem to do silnika. EXTRA EFEKT!!! Jedzie teraz 70 bez problemu. Ale czasem brakuje jej mocy więc przydałoby sie założyć cylinder 60 a najlepiej 70 jeśli taki wogóle istnieje.


A rusza ci to wogule jak się nogami nie odepchniesz ?? Mr. Green Jak dla mnie takie kombinacje z przełożeniem są bez sensu. Co z tego, że Jawka jedzi 70km/h jak nie ma siły, żeby ruszyć. Kolega z tym kombinował to wiem. Jak na Jawkę wsiadły dwie osoby to nie było jak ruszyć. Ch*jnia straszna, seryjne motorynki go brały. Zanim on się rozpędził to motorynka była 100m przed nim i już jej nie mógł dogonić. Na krętych drogach jechać z nim to była masakra Rolling Eyes Nie polecam, chyba, że mamy jakiś mocny silnik, wtedy można się pokusić o zembatkę o 1-2 ząbki większą, ale nie większą o 3 zęby przy seryjnym silniku ! (Jawka ma seryjnie 12 zębów) O cylindrch "60ccm" (60ccm napisałem w cudzysłowiu, bo tak naprawde jest to ok 55,6) większość użytkowników forum eyraziła swoją opinię w innym temacie i mogę się z tym zgodzić. Jedna wielka ściema. Dla zainteresowanych podam, że cylinder "60ccm" do Rometa też ma 55,6ccm a do Simsona 58ccm, nie wspominam o jakości (tragedia Rolling Eyes ). Poza tym, za tą kasę co miałbym wydać na cylinder "60ccm"" wolałbym spożytkować w inny sposób, np. planowanie głowicy, podkowa, obróbka kanałów, zgrywanie kanałów płukania w głowicy z kanałami w cylindrze, polerka skrzyni korbowej, odchudzenie i wyważenie układu tłokowo-korbowego i jeszcze duuużo innych rzeczy. To co wypisałem w większości można zrobić samemu, a jeżeli już musimy za coś zapłacić to jest to koszt papieru wodnego, roboty tokarza i wywarzanie układu tłokowo-korbowego. Efekty nieporównywalnie lepsze niż w przypadku cylindra "60ccm" a koszt może nawet i mniejszy, wszystko zależy od znajomości.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 12:34, 28 Lis 2005    Temat postu:

ja zawsze myślałem że jawka orginalnie ma 11 zębów Wink
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 14:59, 28 Lis 2005    Temat postu:

Arek napisał:
ja zawsze myślałem że jawka orginalnie ma 11 zębów Wink


To zależy. Spotkałem się z Jawkami co miały zarówno 11 jak i 12 zębów, nie wiem od czego to zależało, ale za dużo jast tych z 12 zębami, żeby można to było uznać za czyjąś "radosną twórczość".
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin