tuning
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
yogi_zamosc
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: /\/\/\/^------zMc-----^\/\/\/\/\/

PostWysłany: Czw 20:31, 01 Gru 2005    Temat postu:

Nie no ja raczej jeżdże sam mój kumpel ma ogara też z silnikiem jawki więc jeźdximy razem. No a ztym ruszeniem. Nie musze się odpychać
Jak jade sam to niema różnicy w ruszaniu, tylko wtedy jak mam pod wiatr. Na jedynce daje 30 bez problemu, na dwójce wyprzedzam motorynki <serio> a na trójce brałem już niejednego simka Very HappyVery Happy. Co do cylindrów. Niewiem ile one mają dokładnie pojemności wiem że mają więcej niż 49,9 a to już moy troszke daje, pozatym nie są aż tak drogie. A wogóle to niewiecie czy dałoby się założyć jeszcze większy cylinder niż "60"?? Bo wogóle to ja sobie tak myślałem żeby założyć silnik z WSK:DVery Happy Już przymierzyłem wszystko <pasuje> Wtedy to byłby efekt:PRazz Laughing Blue_Light_Colorz_PDT_03 ten gość wyżej to ja tylko zapomniałem sie zalogować i wpisałem jako gość <I'M SORRY, BE HAPPY:lol>


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lipon
Założyciel Forum
Założyciel Forum



Dołączył: 01 Wrz 2005
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 13:43, 02 Gru 2005    Temat postu:

Co do 60cm3 zestawow poszukaj na forum. Już zjedliśmy ten temat. No a Simsonki co śmigasz to albo w kiepskim stanie, albo ludzie nie lubią szybciej jeździć...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sledz1
Gość






PostWysłany: Pią 14:53, 02 Gru 2005    Temat postu:

JESTEM INNY- NIE PRZESTRZEGAM ZASADpierdo_enie o szopenie z tym 75km/h tak naprawde to najszybciej jechałem
65 ale mierzone z TOYOTĄ corollą i pozatym ogarek był bo listonoszu
Powrót do góry
Lipon
Założyciel Forum
Założyciel Forum



Dołączył: 01 Wrz 2005
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 15:40, 02 Gru 2005    Temat postu:

Pisz zrozumialej! I NIE PRZEKLINAJ!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 15:58, 02 Gru 2005    Temat postu:

yogi_zamosc napisał:
Bo wogóle to ja sobie tak myślałem żeby założyć silnik z WSK:DVery Happy Już przymierzyłem wszystko <pasuje>


Gdzie ten silnik pasuje ?? Shocked Bo do Jawki napewno nie. Jawka ma cylinder "na płasko". dlatego Rama jest tak skonstruowana, że nie da się do niej wsadzić silnika z cylindrem w pionie/pod kątem, w tym silnika z WSKi. Są druciarskie możliwości aby zamontować taki śilnik, ale nigdy w życiu bym żadnej z nich nie zastosował. Pierwsza to silnik zamontowany pod kątem, tak, że przednia część karteru jest niżej niż ta część przy mocowaniu silnika - nie polecam. Innego rozwiązania nie widzę, nie wiem jak ty to sprawdziłeś, że pasuje.

Sledz, ja to wiem Wink
Powrót do góry
Lipon
Założyciel Forum
Założyciel Forum



Dołączył: 01 Wrz 2005
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 16:02, 02 Gru 2005    Temat postu:

Może przymierzałeś na oko?? Albo patrząc na zdjęcie Wink

PS "Zawód: Naczelny druciarz KFL Garage"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 13:52, 03 Gru 2005    Temat postu: Re: tuning

Weź moja polecie bez tuningu 75 ale masz trupa ! he he he ble ble jeju ale musi to być złom ten twój !
Powrót do góry
yogi_zamosc
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: /\/\/\/^------zMc-----^\/\/\/\/\/

PostWysłany: Nie 16:57, 04 Gru 2005    Temat postu:

da się wsadzić silnik od WSKi ale trzeba trochę przerobić pare rzeczy. Wiem b mój kumpel tak robił ale jak jechał na maksa to mu sie rama rozjeb****ła i sie chłopak połamał i więcej na motor nie wsiadłVery HappyVery HappyVery Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lubelak
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 05 Lis 2005
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 17:16, 04 Gru 2005    Temat postu:

Tak wracając do tych zębów na zębatce to może zalezy czy wersja zdławiona czy oddławiona. Nawet jeden ząbek to troszke różnicy jest. Ja sobie właduje silnik 2.0 z mojego mercedesa c klasy. 136 koni to jawka będzie popierdalała jak królik na dragach:D A tak na poważnie to jawka ma leżący cylinder i trzeba bardzo ingerować w rame a wiadomo silnik z wiechy jest powiedzmy że "dość" mocny i nie chchiałbym żeby mi sie przy 90km/h rozwaliła rama :/ Bez sensu

JESTEM INNY- NIE PRZESTRZEGAM REGULAMINU


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yogi_zamosc
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: /\/\/\/^------zMc-----^\/\/\/\/\/

PostWysłany: Nie 19:27, 04 Gru 2005    Temat postu:

Wtedy rama jest wzmacniana na górze pod pokrywą i wogóle trzebaby było ją wzmocnić. Sam widziałem jak to jest zrobione i nic niebyło widać na karoserii ze jest cos kombinowane. Tylko jak sie zdjęło pokrywe to było widać przegiętą rame.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
darcia
Gość






PostWysłany: Pią 18:49, 14 Kwi 2006    Temat postu:

ej aj mam nawet 13 zebową jutro załoze bo teraz mam 11 i zobacze ile te wasze wypowiedzi sa warte ? Cool Cool
Powrót do góry
Ramzes
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:39, 14 Kwi 2006    Temat postu:

jesli zalozysz mniejszą to wyciagnie max 60 55 bo ja miloaem 11zembow i max jechalem 60 max to juz bylo zyłowanie silnika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzyh88
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 20:43, 14 Kwi 2006    Temat postu:

hej darcia, aj tez mam 11 i chce na 13 zmienic. jak juz to zrobisz to napisz czy to cos dalo itp

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ramzes
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 7:25, 15 Kwi 2006    Temat postu:

ja ci juz moge powiedzec bo zmienialem 5dni temu moc spada ale zato vmax sie podnosi mozesz nawet wyciagnac 70kmh!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Sob 7:32, 15 Kwi 2006    Temat postu:

ja tam zalozylem sobie 12z i troche szybciej jedzie a duzo nie zeslabla

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin