Przepustnica gaznika

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dragon in the Blue Sky
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zachodniopomorskie

PostWysłany: Pon 21:01, 08 Lut 2010    Temat postu: Przepustnica gaznika

Mam stara przepustnice z gaznika i mam pytanie - czy mozna jakos ja spilowac, zeby silnik mial lepsze osiagi?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pon 21:12, 08 Lut 2010    Temat postu:

Tak, spiłujesz ja po bokach, taki zabieg doda ci lewe powietrze , osiągi będą odpowiednie, jak i praca silnika także.pozdro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon in the Blue Sky
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zachodniopomorskie

PostWysłany: Pon 21:14, 08 Lut 2010    Temat postu:

Chodzi Ci o scianki os strony filtra powietrza?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pon 21:18, 08 Lut 2010    Temat postu:

Oczywiście żartowałem z tym. Wink Przepustnicy nie da się tuningować (chyba że o czymś nie wiem). pozdro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Wto 7:08, 09 Lut 2010    Temat postu:

nie da rady chyba bo jak spiłujesz od dołu to wyższe obroty będzie miał a co co za osiągi?? Razz chyba żadne Wink PZDR

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 10:55, 09 Lut 2010    Temat postu:

Cytat:
Przepustnicy nie da się tuningować (chyba że o czymś nie wiem)
To drugie- nie wiesz. Krawędź przepustnicy można od strony natarcia przejechać grubym papierem, żeby tworzyły się zawirowania. W samochodowych gaźnikach się sprawdza (inna konstrukcja przepustnic), w motocyklowych- nie wiem, nie próbowałem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon in the Blue Sky
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zachodniopomorskie

PostWysłany: Wto 12:39, 09 Lut 2010    Temat postu:

macq napisał:
Cytat:
Przepustnicy nie da się tuningować (chyba że o czymś nie wiem)
To drugie- nie wiesz. Krawędź przepustnicy można od strony natarcia przejechać grubym papierem, żeby tworzyły się zawirowania. W samochodowych gaźnikach się sprawdza (inna konstrukcja przepustnic), w motocyklowych- nie wiem, nie próbowałem.


To znaczy od ktorej strony? Filtra czy cylindra?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 13:58, 09 Lut 2010    Temat postu:

Od dolotu, ale nie widzi mi się ten sposób w motocyklach, nie próbowałem go nigdy, więc robicie na własną odpowiedzialność.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Wto 21:46, 09 Lut 2010    Temat postu:

W takich motorowerach się tego nie stosuje, bo nie niesie za sobą to żadnego skutku Wink . W samochodach rzędu fiat 126p stosuje się także tzw. turbinkę kowalskiego do lepszego zmieszania mieszanki, ale w motorkach tego typu jej się nie stosuje takich ulepszeń. Widziałem jeszcze odpiłowanie ścianek przepustnicy od wewnętrznej jej strony, ale również efektu nie było. pozdro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon in the Blue Sky
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zachodniopomorskie

PostWysłany: Śro 9:31, 10 Lut 2010    Temat postu:

Dziekuje za odpowiedzi, temat do zamkniecia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 14:03, 10 Lut 2010    Temat postu:

plusminus: parę postów wyżej napisałeś:
Cytat:
Przepustnicy nie da się tuningować

Amnezja? Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin