Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
amortyzatory od wsk

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karol22255
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 17:09, 28 Sty 2010    Temat postu: amortyzatory od wsk

Witam. Posiadam 2 tylne amortyzatory do WSK, prawie wogole nie używane (lezą sobie w garazu juz z 20 lat) i chciałbym je wsadzic do pancerki, gdyz są o wiele, wiele miększe niż te oryginalne jawowskie. Tzn. problem polega na tym ze po zamontowaniu ich wszystko jest cacy i elegancko, ale jak założę tę dużą czerwoną budę na pancerke to zaczyna mi obcierac i zachaczac o spręzyny amortyzatorów. Stąd mam do was pytanie, czy da sie jakims cudem zrobic zeby mi nie obcierało o te blache??
No bo komfort jazdy na tych amorkach byłby o wiele większy niz na starych standardach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kry$tian
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zamość

PostWysłany: Czw 18:06, 28 Sty 2010    Temat postu:

Amortyzatory od WSK mają grubsze sprężyny. Mi się wydaje że nie da rady, ponieważ jest tam mało miejsca.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziomal199412
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Czw 20:56, 28 Sty 2010    Temat postu:

Dognij blachę albo wytnij kawałki o które obciera,tyle,że nie wiem,jak 2 propozycja by wyglądała ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Makster_26
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zielone płuca polski

PostWysłany: Sob 8:52, 30 Sty 2010    Temat postu:

Jak byś miał trochę czasu, chęci i użuwał mózgu ( bez obrazy ) to byś sam bez niczyjej pomocy to zrobiłWink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kry$tian
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zamość

PostWysłany: Sob 9:24, 30 Sty 2010    Temat postu:

ziomal199412 napisał:
Dognij blachę albo wytnij kawałki o które obciera,tyle,że nie wiem,jak 2 propozycja by wyglądała ;]


Jak to będzie wyglądać poodginane blachy lub wycięte. To też ma jakoś normalnie wyglądąc a nie jakieś Wt aby było.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 0:00, 31 Sty 2010    Temat postu:

nic innego nie wykombinujesz, pozostań przy oryginale, te amory wbrew pozorom nie są złe, choć twarde.

Jeśli dalej upierasz się przy innych amorach, to poszukaj takich bez sprężyn zewnętrznych


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Nie 6:13, 31 Sty 2010    Temat postu:

możesz jedynie zrobić tak : jak ci dużo gwintu wystaje z tych śrub bolców to podłusz dużo podkładek i wtedy zobacz albo pozostaje dospawać te śruby i wtedy dać podkładki jak gwintu za mało pzdr Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziomal199412
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pon 14:09, 01 Lut 2010    Temat postu:

Cytat:

kry$tian

Jak to będzie wyglądać poodginane blachy lub wycięte. To też ma jakoś normalnie wyglądąc a nie jakieś Wt aby było.




Ja tylko poradziłem co mógłby zrobić,aby te amortyzatory zmieścić. Sam, osobiście też nie polecam tego typu przeróbek ;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xolczakx
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z biedronki. (Sierpc)

PostWysłany: Pon 16:10, 01 Lut 2010    Temat postu:

A ja mam oddzielne pytanie zeby nie zakładać nowego tematu.

Czy amorki od kobuza pasują do ogara?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez xolczakx dnia Pon 16:11, 01 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
karol22255
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 15:19, 06 Lut 2010    Temat postu:

heh no i zrobione, wystarczyło siadnąc na jawce i blacha sie delikatnie dogieła i jest git, tylko minimalnie obciera ale to juz bez znaczenia, mam nadzieje ze teraz komfort jazdy poprawi sięVery Happy a co do pytania xolczakx to tak amorki podejdą tylko bedziesz musiec cos pokombinowac z otworem na śrube w amorku bo w wsk jest na większą śrube niz w ogarze czy jawce, ja nie miałem z tym problemu, poprostu wsadziłem amortyzator i przykręciłem normalną srubą na klucz 14 czy 13 (w wsk jest chyba na 17) mocno skręciłem i nic ani nie waży sie drgnąc.
Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Braniewo

PostWysłany: Sob 19:15, 06 Lut 2010    Temat postu:

ja jak w ogarku miałem amorki od wsk to docinałem tulejki z sworznia od wski zeby sruba pasowała

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
karol22255
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 21:07, 06 Lut 2010    Temat postu:

no tak tez mozna, ale jak sie komus niechce z tym bawic to mozna zrobic tak jak ja Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin