Ogar 200 - Cylinder, przełożenie na zębatkach

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sznajder
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 20:07, 08 Maj 2009    Temat postu: Ogar 200 - Cylinder, przełożenie na zębatkach

Witam wszystkich ponownie! Dziś mam pytanie odnośnie nowego cylka. W swoim Ogarze mam stary, ten pierwszy od kupna. Ma on 50 ccm pojemności. Zastanawiam się czy wymiana by coś dała i na jaki wymienić. Chciałbym zamontować jakiś większy ale nic nie wiem na ten temat. Podobno jak się chce montować większy niż 60 ccm to trzeba głowice poszerzać. Czy da się to jakoś inaczej zrobić albo poprostu czy jest na to jakiś sposób? Mam jeszcze pytanie odnośnie zębatek od łańcucha. Z przodu mam taką małą zębatkę ale nie wiem dokładnie ile ma ząbków, a z tyłu taką na prawdę dużą. Gdy startuje z jedynki to ma małego kopa, ale szybko musze wrzucać dwójkę bo mi wyć zaczyna. Czy lepiej jest wsadzić mniejszą z tyłu? Czy jak zmienię cylka na większego to będe musiał zmieniać przełożenie? Jak mogę zmienić skład mieszanki paliwa? Podczas jazdy albo traci silnik na mocy albo się dławi i nie wiem jak to naprawić. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam serdecznie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Pią 20:26, 08 Maj 2009    Temat postu:

Widzę tu nowego zielonego:)
Odnośnie cylka. Są szmatławe zestawy z allegro ale to się nie opłaca kupować. Poszukaj na allegro cylkow 70/4 ale nei nowych tylko robione przez kogoś. Co do zębatek... Na tyle nei zmieniaj tylko na przód daj większą max w jawce to 14z ale trzeba ją przerabiać... Normalnie to optimum pomiędzy przyśpieszeniem a v-max to 12z... Możesz dać teraz 13z spokojnie aby silnika nie obciążyć zbytnio...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Pią 20:45, 08 Maj 2009    Temat postu:

Odpowiedzi na wszystkie pytania znajdziesz na forum.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin