Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zuzia
Wymiatacz

Dołączył: 24 Gru 2007
Posty: 1564
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Pią 13:43, 28 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
ile mogą kosztować te dysze 38 i 68
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
mangus
Wymiatacz

Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 14:27, 28 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
A to sklepu w pobliżu siebie nie masz? Nie ma internetu żeby sobie sprawdzić? Dysze 38 i 68 to są dysze oryginalne i polacy tak dla wiadomości nie zmieniali dysz . Dysze kosztują nowe około 15 zł ale to jest cały komplet. Dysze, zaworek iglicowy i taki pręcik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motórzysta
Emerytowany Moderator

Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pią 23:37, 28 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
To sie nazywa zestaw naprawczy gaźnika bynajmniej u mnie
DOkładnie w mojej okolicy 12, 50 zł za to chca ..
U mnie w zestawie jeszcze uszczelkę pod dekielek dodawali ..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kapkappierdolu
Częsty bywalec

Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: tomaszów lubelski
|
Wysłany: Sob 8:23, 29 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
koledzy dopisze sie do tematy bo raczej niewidze sensu w zakładaniu nowego a więc oddławiłem silnik czyli rozwierciłem kruciec pszyciołem kolanko pogrzebałem w tłumiku i odchudziłem tłok ]:-> wiem ze odchudzanie tłoka to nie oddławianie ale tuning ale mniejsza z tym bo mam problem z ustawieniem zapłonu bo niewymieniłem dysz więc na ile mam ustawić?(wypszedzenie zapłonu)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motórzysta
Emerytowany Moderator

Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Sob 10:21, 29 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Musisz sam ustawić . Tłok w GMP i przerwa na platynach na grubość żyletki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mangus
Wymiatacz

Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 11:23, 29 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Polecam mój temat w dziale "Tutoriale" Wystarczy tylko poszukać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kapkappierdolu
Częsty bywalec

Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: tomaszów lubelski
|
Wysłany: Sob 15:17, 29 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
ojj ludzie zlitujcie sie ja wiuem jak i na jakiej zasadzie sie ustawian i to wszytko
ale mi hodzi że bez wymiany dysz w jakim zakresie mam ustawiac 1,8-20 czy 1,5-1,8? no jak bo już 3 miesiące kombinuje i tylko raz piernoł pare razy i znowu milczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mangus
Wymiatacz

Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 15:20, 29 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Ale co mają dysze do zapłonu? Ustaw na 1.80-2.00 i koniec... Dysze nie mają wpływają na ustawienie zapłonu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kapkappierdolu
Częsty bywalec

Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: tomaszów lubelski
|
Wysłany: Sob 15:27, 29 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
maja bo jesli ich nie wymieniłem to moze ilnik jednak nie jest oddławiony?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motórzysta
Emerytowany Moderator

Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Sob 15:31, 29 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
ilnik ? co to jest
Zapłon nie ma nic wspólnego z dyszami ..
Wyprzedzenie odpowiada za moment w którym iskra ma byc ;p a nie za mieszanke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kapkappierdolu
Częsty bywalec

Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: tomaszów lubelski
|
Wysłany: Sob 15:46, 29 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
ilnik silnik chyba nie trudno sie pomyślić skoro tak to dlaczego silnik ktury doskonale palił to po wymianie pierścieni cewni iskrowej kondensatora i pszerywacza oddławieniu silnik i odhudzenia tłoka nie pali? to tylko wina zapłonu!!! nie wymyslajcie mi tu jakichś innych schożeń a na 1,8-2,0 to tyl;ko raz pyrknoł na 1,8 ale to na oko a ze nie palił to pszeczyściłem dysze fakt były zapchane ale po wyczyszczeniu znowu nie palił
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mangus
Wymiatacz

Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 15:48, 29 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Bo może masz niue wyregulowany gażnik? Załóż temat w dziale "Usterki" bo to nie miejsce na takie rozmowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motórzysta
Emerytowany Moderator

Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Sob 15:48, 29 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
A w takim razie jak masz ILNIK nie oddlawiony to uwazasz ze jawka wogóle nie bedzie paliła ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kapkappierdolu
Częsty bywalec

Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: tomaszów lubelski
|
Wysłany: Sob 15:49, 29 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
dobra zakładm temat w usterki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|