Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Odblokowanie jawki
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zuzia
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 24 Gru 2007
Posty: 1563
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Pią 13:43, 28 Gru 2007    Temat postu:

ile mogą kosztować te dysze 38 i 68

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 14:27, 28 Gru 2007    Temat postu:

A to sklepu w pobliżu siebie nie masz? Nie ma internetu żeby sobie sprawdzić? Dysze 38 i 68 to są dysze oryginalne i polacy tak dla wiadomości nie zmieniali dysz Wink. Dysze kosztują nowe około 15 zł ale to jest cały komplet. Dysze, zaworek iglicowy i taki pręcik Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pią 23:37, 28 Gru 2007    Temat postu:

To sie nazywa zestaw naprawczy gaźnika bynajmniej u mnie Wink
DOkładnie w mojej okolicy 12, 50 zł za to chca .. Wink
U mnie w zestawie jeszcze uszczelkę pod dekielek dodawali .. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kapkappierdolu
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: tomaszów lubelski

PostWysłany: Sob 8:23, 29 Gru 2007    Temat postu:

koledzy dopisze sie do tematy bo raczej niewidze sensu w zakładaniu nowego a więc oddławiłem silnik czyli rozwierciłem kruciec pszyciołem kolanko pogrzebałem w tłumiku i odchudziłem tłok ]:-> wiem ze odchudzanie tłoka to nie oddławianie ale tuning ale mniejsza z tym bo mam problem z ustawieniem zapłonu bo niewymieniłem dysz więc na ile mam ustawić?(wypszedzenie zapłonu)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Sob 10:21, 29 Gru 2007    Temat postu:

Musisz sam ustawić . Tłok w GMP i przerwa na platynach na grubość żyletki Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 11:23, 29 Gru 2007    Temat postu:

Polecam mój temat w dziale "Tutoriale" Wink Wystarczy tylko poszukać Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kapkappierdolu
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: tomaszów lubelski

PostWysłany: Sob 15:17, 29 Gru 2007    Temat postu:

ojj ludzie zlitujcie sie ja wiuem jak i na jakiej zasadzie sie ustawian i to wszytko
ale mi hodzi że bez wymiany dysz w jakim zakresie mam ustawiac 1,8-20 czy 1,5-1,8? no jak bo już 3 miesiące kombinuje i tylko raz piernoł pare razy i znowu milczy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 15:20, 29 Gru 2007    Temat postu:

Ale co mają dysze do zapłonu? Ustaw na 1.80-2.00 i koniec... Dysze nie mają wpływają na ustawienie zapłonu...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kapkappierdolu
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: tomaszów lubelski

PostWysłany: Sob 15:27, 29 Gru 2007    Temat postu:

maja bo jesli ich nie wymieniłem to moze ilnik jednak nie jest oddławiony?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Sob 15:31, 29 Gru 2007    Temat postu:

ilnik ? co to jest
Zapłon nie ma nic wspólnego z dyszami ..
Wyprzedzenie odpowiada za moment w którym iskra ma byc ;p a nie za mieszanke Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kapkappierdolu
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: tomaszów lubelski

PostWysłany: Sob 15:46, 29 Gru 2007    Temat postu:

ilnik silnik chyba nie trudno sie pomyślić skoro tak to dlaczego silnik ktury doskonale palił to po wymianie pierścieni cewni iskrowej kondensatora i pszerywacza oddławieniu silnik i odhudzenia tłoka nie pali? to tylko wina zapłonu!!! nie wymyslajcie mi tu jakichś innych schożeń a na 1,8-2,0 to tyl;ko raz pyrknoł na 1,8 ale to na oko a ze nie palił to pszeczyściłem dysze fakt były zapchane ale po wyczyszczeniu znowu nie palił

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 15:48, 29 Gru 2007    Temat postu:

Bo może masz niue wyregulowany gażnik? Załóż temat w dziale "Usterki" bo to nie miejsce na takie rozmowy Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Sob 15:48, 29 Gru 2007    Temat postu:

A w takim razie jak masz ILNIK nie oddlawiony to uwazasz ze jawka wogóle nie bedzie paliła ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kapkappierdolu
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: tomaszów lubelski

PostWysłany: Sob 15:49, 29 Gru 2007    Temat postu:

dobra zakładm temat w usterki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
Strona 5 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin