Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Odblokowanie jawki
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sir_headly
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego

PostWysłany: Pon 17:05, 19 Lut 2007    Temat postu:

O tym było w jakimś innym temacie, sam pisałem;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 17:11, 19 Lut 2007    Temat postu:

no odgroma tego było...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PTK
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zwoleń

PostWysłany: Sob 13:14, 24 Lut 2007    Temat postu:

czy ktoś może umieścić skan oryginalnej instrukcji do jawki?
od 1 do ostatniej strony?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adek755
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Lubartów

PostWysłany: Sob 15:36, 24 Lut 2007    Temat postu:

masz już 2 tematy ze skanami- poszukaj

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bąbel021
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świetokrzyskie

PostWysłany: Sob 17:25, 24 Lut 2007    Temat postu:

adek755 do PTK piszesz ze sa juz takie tematy a sam piszesz nowy ktory byl tu tysiac razy proponuje zamknac temat

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sir_headly
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego

PostWysłany: Sob 19:01, 24 Lut 2007    Temat postu:

... a ja RADZĘ skończyć ten offtop...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 19:29, 24 Lut 2007    Temat postu:

a więc kończąc by odblokować jawke trzeba zamienić dysze ,skrócić kolanko żeby wchodziło na jakieś 2-3 cm i króciec rozwiercić... i koniec więcej informacji nie ma na temat odblokowywania jawki...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sir_headly
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego

PostWysłany: Sob 22:37, 24 Lut 2007    Temat postu:

... i przestawić wyprzedzenie zapłonu na ok. 1.8 - 2 mm przed GMP

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 16:50, 25 Lut 2007    Temat postu:

właśnie o co chodzi z tym zapłonem bo do końca nie kumam...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sir_headly
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego

PostWysłany: Nie 17:06, 25 Lut 2007    Temat postu:

To już chyba z dziesiąty raz jest wałkowane.... I nie będę tego znów wyjaśniać! Ludzie PROSZĘ, czytajcie forum... Evil or Very Mad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 17:11, 25 Lut 2007    Temat postu:

aha przepraszam... zaraz poszukam Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kieri jawa
Nowy
Nowy



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 7:55, 27 Mar 2007    Temat postu:

w głownie jest u czesia kukieły!!!
ale niepolecam bo jest bardzo drogo a części czesta sa zuzyte


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 19:50, 27 Mar 2007    Temat postu:

kieri jawa napisał:
w głownie jest u czesia kukieły!!!
ale niepolecam bo jest bardzo drogo a części czesta sa zuzyte

O co Ci chodziło , bo z Twojej wypowiedzi nic nie wynika ?? Co to jest "głowno" ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Śro 12:26, 28 Mar 2007    Temat postu:

może miejscowosc ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 18:09, 28 Mar 2007    Temat postu:

Dobra koniec OT !! Więc podsumowując , oto co zrobić żeby nasza Jawa albo Ogar był odblokowany :
1.Rozwiercić otwór w krućcu (to ten "przewód" , który łączy cylinder z gażnikiem) do takiej wielkości jaka jest w gażniku.
2.Skrócić kolanko (to ta "rurka" która łączy cylinder i wydech) tak , żeby tłumik wchodził na jakieś 2-3cm.
3.Założyć dysze 38 i 68 (w gażniku są 3 sróbki : ta pośrodku to jest do regulacji obrotów i tej nie ruszamy , ta złota bliżej wlotu powietrza to ją trzeba wymienić na 38 i ta dalej na 6Cool.
4.Ustawic zapłon na 1.8-2.0 przed GMP (należy poszukać na forum pod nazwą "GMP").
To są wszystkie sposoby na odblokowanie naszego motorku. Sądzę , że temat można ZAMKNĄĆ .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin