Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Od czego zacząć ?? Niech Ci co wiedza sie wypowiadają.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Forever622
Nowy
Nowy



Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Czw 8:08, 09 Paź 2008    Temat postu: Od czego zacząć ?? Niech Ci co wiedza sie wypowiadają.

Więc tak. Od jakis 2 tyg. mam ogarka (Polski silnik 2 - biegowy). Mój V-max wynosi ledwo poand 40km/h :/ i tutaj wlasnie kieruje moje pytanie ... od czego mam zaczac najlepiej tuning silnika ? I jakie modyfikacje wykonałbym samemu ??? I jeszcze prosiłbym o mały opis tych modyfikacji co napiszecie Smile Z góry dzieks za info. Mysle ze temat przyda sie nie tylko mnie ! POZDRO

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ogierek093
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 954
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Czw 12:12, 09 Paź 2008    Temat postu:

Zacznij od odblokowania silnika (jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś). Tutaj: http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/abc-jak-oblokowac-silnik-w-ogarze-200,4442.html znajdziesz dokładny opis.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 12:24, 09 Paź 2008    Temat postu:

To nie jest forum o ogarach 205.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1689
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 106 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Czw 19:44, 09 Paź 2008    Temat postu:

Macq pozwolisz, ze jeszcze odblokuje temacik; mimo, ze to nie forum o Romecikach z polskimi silnikami, to nie znaczy, ze szanownemu koledze nie mozemy pomoc; mianowicie;
Zasada tuningu 2 suwa z tamtej epoki pozostaje taka sama; a wiec poprawiamy dolot, wieksze Ø tuleji cylindra, dodatkowe kanaly itd..
Poczytaj drogi uzytkowniku troszke temacikow na naszym forum, a z pewnoscia bedziesz wiedzial, jak sprawa sie ma, co nalezy robic, przed czym sie ustrzec itd..
Pozdrawiam Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Forever622
Nowy
Nowy



Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Sob 5:51, 11 Paź 2008    Temat postu:

MiNiŚ Dzięks za odblokowanie tematu Wink i oczywiście dzięks za pomoc ! Pozdro dla Ciebie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin