kruciec gaźnika
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Wto 9:24, 17 Lis 2009    Temat postu: kruciec gaźnika

Właśnie rozfrezowałem kruciec z gaźnika na oryginalny rozmiar... i teraz mam pytanie (dostał 1 konia więcej przynajmniej) i teraz ile mi będzie więcej palił? i czy wał jest na to obliczony, czy będzie dostawał większe szlaki i szybciej mi padnie? mam zębatke zdawczą 12 zębów i jedzie 55km/h a jak dam 13 zębów to o ile mi wzrośnie prędkość?

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziomal199412
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto 9:55, 17 Lis 2009    Temat postu:

Prędkość może Ci wzrosnąć max 5-10km/h,ale przyspieszenie horrendalnie zmaleje,więc zastanów się nad tą zmianą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lukasz1207
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poniatowa

PostWysłany: Wto 12:48, 17 Lis 2009    Temat postu:

zębatki na Twoim miejscu bym nie zmieniał 12z jest w sam raz a co do wału to nie powinien zmienic swojej żywotności w niektórych jawkach było tak oryginalnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bergu
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Wto 21:49, 17 Lis 2009    Temat postu:

mam wał od 77r na rozwierconym krućcu + cyl "60" i wytrzymuje i nic sie nie dzieje
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bergu dnia Pią 13:30, 30 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tara512
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: łowicz

PostWysłany: Śro 17:36, 18 Lis 2009    Temat postu:

Ja jebe jak może wał dostawać po dupie od rozpiłowania przecież tak był fabrycznie tylko do polski były dławione w ten sposób silniki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Śro 17:42, 18 Lis 2009    Temat postu:

Ludzie... jak po rozpiłowaniu samego króćca może dostać 1km

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siasin
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krotoszyn

PostWysłany: Śro 18:00, 18 Lis 2009    Temat postu:

Cytat:
Ludzie... jak po rozpiłowaniu samego króćca może dostać 1km

Oj czepiasz się, chłopak odczuł wyraźny przyrost mocy a przy takiej pojemności to dużo daje Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
galakty
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 8:55, 19 Lis 2009    Temat postu:

przemo napisał:
Ludzie... jak po rozpiłowaniu samego króćca może dostać 1km


Normalnie? Jesli byl zablokowany to napewno dostal jednego konia... Sam tak mialem ale z kolankiem... Jak skrocilem to od razu inny moto, nie moglem go poznac tyle dostal mocy ^^


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Czw 13:01, 19 Lis 2009    Temat postu:

A palił będzie więcej po rozfrezowaniu???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krzychu_125
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ossy

PostWysłany: Czw 18:24, 19 Lis 2009    Temat postu:

Spalanie się minimalnie zwiększy.Ale to zawsze coś więc TAK będzie więcej palił.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziomal199412
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Czw 18:59, 19 Lis 2009    Temat postu:

Wiecie,że ja zauważyłem u siebie coś dziwnego. Jak ja u siebie gaźnik rozkręcałem to u mnie króciec był w środku kwadratowy a nie okrągły,więc mam chyba odblokowaną jawkę? Nikt jej nigdy nie tuningował jakby co,więc ocb??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krzychu_125
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ossy

PostWysłany: Czw 19:04, 19 Lis 2009    Temat postu:

po prostu miałeś "farta" że akurat trafiłeś na jawke z oryginalną dziurą króćca

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziomal199412
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Czw 19:21, 19 Lis 2009    Temat postu:

Być może. To teraz tylko zostało mi skrócenie kolanka i bziuuum heh

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
galakty
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 6:37, 20 Lis 2009    Temat postu:

Mi spalanie nie wzroslo.... Wrecz przeciwnie zmalalo! A to dlatego ze jak sie rozpedasz na zblokowanym to dluuugoooo to schodzi i pali wiecej paliwa, a na odblokowanym masz wiekszy przeplyw i szybciej dochodzi do okreslonej predkosci. Tyle ode mnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tara512
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: łowicz

PostWysłany: Pią 17:22, 20 Lis 2009    Temat postu:

Sam kruciec może dać ok 1km bo oryginalna nie blokowana jawka ma 3,5km a ogar blokowany ma 2km a takie główniejsze blokady są 2 na kolanku i krućcu po za tym ten kto odblokował ogara/jawke to wie ile to daje ja ze swoim ogarem poszedłem dalej i myśląc jak dać troche mocy ogarkowi skapnąłem się że ścianki krućca są zajefajnie grube wiec je rozpiłowałem pilnikiem dosyć sporo i w cylindrze tam gdzie wpada mieszanka też i to troche dało plus inne zabiegi(plan głowicny kanały w cylindrze poprawione)i ogarek myśle że ma ok 4,5konia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin