gaźnik

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
m930x
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:15, 23 Gru 2009    Temat postu: gaźnik

jaki gaźnik najlepszy do ogarka 200 aby miał najlepsze niske obroty i najlepsze wysokie i szybko smigał

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krycha
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:28, 23 Gru 2009    Temat postu:

oryginalny, tylko dobrze wyregulowany Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Krycha dnia Śro 20:28, 23 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kornel9797
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wyżnica/Kraśnik

PostWysłany: Śro 21:13, 23 Gru 2009    Temat postu:

Oryginalny dobrze wyregulowany, lub od Simsona, możesz wsadzić od WSK.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
m930x
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:53, 24 Gru 2009    Temat postu:

a od simsona to jaby mial by to bycx?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Czw 13:18, 24 Gru 2009    Temat postu:

pod gaźnik simka będziesz musiał przerabiać króciec, ale podobno osiągi są lepsze, no i oczywiście masz ssanie w nim.pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziomal199412
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pią 9:26, 25 Gru 2009    Temat postu:

Jak to jaki gaźnik? Od simsona,czyli taki : [link widoczny dla zalogowanych]

Wesołych Świąt


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alek20
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:26, 27 Gru 2009    Temat postu:

gaźnik od Simsona
sam na takim jeżdżę w tej chwili 19n1-11 ale mam cylinder przerobiony
na seryjnym cylindrze jeździłem na 16n3-4 16n3-3 16n1-11
i różnicy nie było między nimi ale różnica jest w porównaniu do oryginalnego gaźnika
na gaźniku od simsona ma więcej mocy na niższych obrotach i się nie cieknie z niego benzyna


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mlody1432
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:11, 28 Gru 2009    Temat postu:

Bing od polskiej glebogryzarki albo gaźnik od piły spalinowej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
galakty
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:50, 28 Gru 2009    Temat postu:

Od WSK odradzam, po co pakować gorszy element jak orginalny jest wporządku! Tylko ludzie nie potrafią go wyregulować :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
m930x
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:55, 28 Gru 2009    Temat postu:

nodobra mowicie ze trzeba przerobic ruciec, a co dokladnie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
galakty
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 9:07, 29 Gru 2009    Temat postu:

Wylot od strony z gaxnika simsona ma inny ksztalt i rozstaw otworow, musiałbyś albo dorobic caly nowyt kruciec albo polaczyc ten od jawki z tym od simsona.... Ale to jest bez sensu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wymiatacz070
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:22, 30 Gru 2009    Temat postu:

Proponuję zamknąć temat a tych którzy zakładają je od razu karać ostrzeżeniami, bo końca nie będzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin