Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Razor_8824
Bywalec
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:49, 15 Mar 2009 Temat postu: Filtr powietrza - przewiercenie |
|
|
Witam dostałem od dziadka jawke ;p I ona ma przewiercony filtr powietrza w sensie że ma 2 dziury wlotowe, mam sobie dać mój stary, który tylko ma obciętą tą rurkę? Czy zostawić ten przewiercony?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Razor_8824 dnia Nie 10:50, 15 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Nie 10:55, 15 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
To na nic nie wpływa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 11:12, 15 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Przewiercanie to niezbyt profesjonalne podejście do regulacji silnika, który jest przerabiany. Stosuje się to jako alternatywę dla lepszej jakości filtra powietrza. Silnik po prostu czasem ma zbyt bogatą mieszankę i nie idzie tego wyregulować gaźnikiem. Wtedy zwiększa się przepływ powietrza przez airbox (filtr).
To jest jednak tylko dla mocno przerabianych silników, jak ktoś w zwykłej jawce robi takie cuda, to albo z przekory, albo nie potrafi wyregulować mieszanki normalnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|