Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
dopasowanie zapłonu do jakwi na pojemność 80 cmm
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dzawajka
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 09 Lip 2012
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: krosno

PostWysłany: Sob 10:17, 04 Sie 2012    Temat postu: dopasowanie zapłonu do jakwi na pojemność 80 cmm

witam . chciałem się dowiedzieć od was czy zapłon cdi z chińczyka dał by sb rady obrotami takimi jak bd na silniku jak go przerobię na 80 cm . czy są jakieś tungowe zapłony do chińczyków. co mogły by pasować też do jawki na takom pojemność .?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Nie 4:48, 05 Sie 2012    Temat postu:

a co, to twoje 80ccm 20k obrotów będzie osiągać? byle była iskra co obrót wału tylko że...
skoro pytasz o takie rzeczy to znaczy, że właściwie nie masz pojęcia o tym, a skoro nie masz pojęcia to nie zamontujesz tego, czyli wracając do innego tematu zaczniesz grzebać i nie skończysz, odpuść sobie. Najpierw zrób kómarka na oryginał, idealnie, jak będzie wszystko na 100% wtedy poszukaj jakiejś wydumki zniszczonej, takiej nie do odratowania i wtedy zacznij grzebać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dzawajka
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 09 Lip 2012
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: krosno

PostWysłany: Nie 6:09, 05 Sie 2012    Temat postu:

aha a mu-guł byś , mi jakoś pomóc co do tg zapłonu, czyli są jakieś sportowe zapłony do chińczyka . co mogły by pasować do jawki . i nie bd znaczenia jaki to bd ważne żeby była , iskra w danym momencie .? chodzi mi tak to zrobić żeby , był zapłon bez stykowy modułowy .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawelpc
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zosin/Ryki/Lubelskie

PostWysłany: Nie 6:21, 05 Sie 2012    Temat postu:

Czy ty kiedykolwiek miałeś w ręku jakiś zapłon od chińczyka? One wszystkie mają taką samą budowę, magnesy na zewnątrz a cewki w środku. Jak ty chcesz to upchać do jawki? Seryjny zapłon jawki wytrzyma jakieś 10k RPM. Możesz ewentualnie wpakować czujnik i moduł od chińczyka co poprawi pracę silnika ale powiedz najpierw co to za 80tka?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Nie 20:15, 05 Sie 2012    Temat postu:

on sam chce zrobić z jawki 80ccm co w innym temacie już mu wyjaśniono, że nie da rady ale wciąż się upiera... z tym zapłonem to do tutoriali, tam wszystko powinno być

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dzawajka
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 09 Lip 2012
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: krosno

PostWysłany: Pon 7:00, 06 Sie 2012    Temat postu:

ale ten zapłon co na tym filmiku ,dałby sb radę na takom,pojemność ->http://www.youtube.com/watch?v=IpQye374a28

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Pon 8:16, 06 Sie 2012    Temat postu:

dzawajka napisał:
ale ten zapłon co na tym filmiku ,dałby sb radę na takom,pojemność ->http://www.youtube.com/watch?v=IpQye374a28


Ku*wa co ma zapłon do pojemności? Chyba raczej do obrotów..
Weź się nie bierz za nic bo po Twoich postach widać, że kolejna jawka (a przynajmniej silnik) zostanie pocięty (a nie! przepraszam, to będzie tjuning) i wywalony na złom..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Pon 10:53, 06 Sie 2012    Temat postu:

Trochę głupie pytanie dałeś: "ale ten zapłon co na tym filmiku ,dałby sb radę na takom,pojemność ->http://www.youtube.com/watch?v=IpQye374a28"
Skoro facet wstawił ten zapłon do jawki to się da, wystarczy pomyśleć. Pojemność silnika nie ma znaczenia dla zapłonu, jedynie ilość RPM oraz ilość cylindrów (ale tu to nieważne bo to jednocylindrowy silnik).

Poza tym by skończyć ten bezsensowy (już) temat odwalę za ciebie trudną robotę z google czyli jak wykonać zapłon z linku który dałeś: http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/zaplon-cdi-w-silniku-223,14828.html

I na koniec jak chcesz coś konkretnego tu dowiedzieć to najpierw napisz co twój tuning/tjuning obejmuje a dokładnie to ilu RPM maksymalnie ma kręcić twój motor.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Nowicjusz dnia Pon 10:54, 06 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dzawajka
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 09 Lip 2012
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: krosno

PostWysłany: Pon 16:18, 06 Sie 2012    Temat postu:

aha . ok dzięki chociaż z tym zapłonem wiem co i jak . porostu chce sb zrobić takom jawę co nik nie bd miał o takiej pojemności , tak dla siebie żeby sb mieć i żeby zapierdalała po prostej dobrze chce zrobić tak jak by to powiedzieć wersję torową wyścigową . dzięki wielkie za schemat tg zapłonu .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pon 17:33, 06 Sie 2012    Temat postu:

dzawajka napisał:
aha . ok dzięki chociaż z tym zapłonem wiem co i jak . porostu chce sb zrobić takom jawę co nik nie bd miał o takiej pojemności , tak dla siebie żeby sb mieć i żeby zapierdalała po prostej dobrze chce zrobić tak jak by to powiedzieć wersję torową wyścigową . dzięki wielkie za schemat tg zapłonu .


Po pierwsze warnik za wulgaryzmy użyte w tym poście a po drugie to.. już jest w trakcie budowy jawka z silnikiem 80ccm a także pojemnosć około 100ccm LC. Tak więc krótko mówiąc- spóźniłeś się. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 18:20, 06 Sie 2012    Temat postu:

plusminus ty robisz jawkę z cylem 80cm albo 100cm ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pon 18:51, 06 Sie 2012    Temat postu:

Z cylindrem 80. Jest temat na forum o niej. Projekt jeszcze większej pojemności jest dziełem użytkownika z innego forum.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dzawajka
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 09 Lip 2012
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: krosno

PostWysłany: Pon 21:53, 06 Sie 2012    Temat postu:

aha . to jak robisz na 80 , to od czego tłok bd zakładał .tylko to mi trzeba wiedzieć a i wo gule dostanie gdzieś do tg wszystkiego głowicę słoneczko wą ? idzie gdzieś to kupić ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Pon 22:41, 06 Sie 2012    Temat postu:

ku rwa no nie zdzierżę . co za gamoń.
sorry za słownik ale inaczej się nie da.
niema przewidzianej przez nikogo ani jednej części do jawki która by była robiona pod 80cm3
to wszystko to rzeźba w gównie , którego głębokości sobie nie jesteś w stanie wyobrazić.
rozpierdzielisz silnik i tyle z tego będzie , a jeździć to za chiny ludowe nie będzie.

nie masz pojęcia o niczym a bierzesz sie za temat do którego potrzeba conajmiej wiedzy z dziedziny materiałoznawstawa , określania wytrzymałości materiałów, rozszerzonej matematyki w małym palcu i konkretnej wiedzy na temat dwusuwów
, że o umiejętności spawania , toczenia , frezowania i honowania nie wspomnę .
wypadałoby też mieć wiedzę na temat odlewów , ich wykonywania , obróbki , wytrzymałości


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez holipa dnia Śro 12:22, 08 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 9:46, 07 Sie 2012    Temat postu:

Plusminus czytałem ten temat, skończyłeś już ją ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin