CZYM POLEROWAĆ

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 20:01, 25 Cze 2006    Temat postu: CZYM POLEROWAĆ

SIEMA WSZYSTKIM MAM DO WAS GLUPIE PYTANIE CZYM MOGE WYPOLEROWAC GAZNIK ,SKRZYNIE KORBOWA I INNE RZECZE KTORE SIE POLERUJE JAK CHCE SIE POLEPSZYC OSIAGI JAWKI,PROSZE O SZYBKA ODPOWIEDZ BO DZISIAJ ROZEBRALEM SILNIK I CHCIAL BYM SIE ZABRAC ZA POLERKE A ZA BARDZO NIEIWIEM CZYM POLEROWAC.Z GORY DZIEKI ZA ODPOWIEDZI



POZDRO
Powrót do góry
miki1002
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódź

PostWysłany: Pon 10:48, 26 Cze 2006    Temat postu:

ja tego za bardzo nie robiłem ale chyba sie to robi autosolem, taka biała pasta która ma właściwości ścierne, tubka 75 kosztuje 10-12zł, słuzy ona do polerowania aluminium

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macio_tcz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tczew

PostWysłany: Pon 11:58, 26 Cze 2006    Temat postu:

mozesz papierem sciernym 1000 polerowac a potem szmatka zwykla i jest super efekt ja do tego kupilem jeszce paste do polerowania z agmotu za 3 zl

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 13:44, 26 Cze 2006    Temat postu:

jadąc cały czas papierem 1000 zamęczysz się... Smile

zacznij od 400, potem 600 i 800 (oczywiście robimy to na mokro, bo taki papier to już tzw. "papier wodny"), później żadna pasta jest już niepotrzebna, jeśli wszystko ładnie zrobimy to myślę, że nawet papier 1000 jest niekonieczny. ja robiąc to samo w wuesce i w jawce skończyłem na papierze 600, bez żadnej pasty. efekt ekstra.

tylko gaźnika nie poleruj !! takich rzeczy się nie robi, bo automatycznie zwiększasz średnicę komory przepustnicy zmniejszając średnicę samej przepustnicy i wtedy moto zacznie łapać "lewe powietrze"

jeśli chodzi o gaźnik, to duuużo daje rozwiercenie tego otworu w króćcu od strony gaźnika. zlikwiduj tam to okienko i rozpiłuj na rozmiar całego króćca, oczywiście później polerując.
Powrót do góry
macio_tcz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tczew

PostWysłany: Pon 15:48, 26 Cze 2006    Temat postu:

Ja zrobilem to mechanicznie wiec sie nie zmeczylem mart987 ja zalozylem do wiertarki taka specjalna tarcze z papierem sciernym 1000 i wlaczylem wiertarke 15 minut jezdzilem po silniku a potem zmienilem na tarcze z gabka wtarlem w nia paste polerujaca i tez 10 minut efek jest zaje**** tak sie swieci ze jak slonce pada to oslepia Very Happy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 15:53, 26 Cze 2006    Temat postu:

masz racje, z wiertarka to dobry patent, ale ja nie mialem dostepu do tego Smile remoncik przeprowadzalem w bloku, w piwnicy, wiec musialem sobie radzic.

bo jesli ktos ma dostep do wiertarki to oczywiscie nie ma sensu tak machac rekoma.
Powrót do góry
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 15:10, 16 Paź 2006    Temat postu:

sorry ale co polerowac żeby był jakiś efekt??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lino
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:38, 16 Paź 2006    Temat postu:

Przedwszystkim wszystkie kanały (dolotowy, wydechowy, przelewowe), króciec gaźnika, gaźnik od strony króćca ale tylko do przepustnicy, denko tłoka i podniebienie głowicy...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiśl@k
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z zaskoczenia

PostWysłany: Pon 16:01, 16 Paź 2006    Temat postu:

skrzynie korbową jeszcze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 14:14, 17 Paź 2006    Temat postu:

jakie to są te kanały przelewowe ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lino
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:16, 17 Paź 2006    Temat postu:

To te dwa co są w cylindrze i które łączą skrzynie korbową z przestrzenią nad tłokiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 13:10, 18 Paź 2006    Temat postu:

dzięki..Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin