Tuning jawa 50 1976 rok
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 16:57, 11 Wrz 2006    Temat postu: Tuning jawa 50 1976 rok

Mam pytanie jak nie wielkim kosztem i bez uzycia specjalistycznego sprzętu zwiększyć moc i prędkość mojej jawy. Dodam że mam rozpilowany gardziel na maksa zwiększona dawke paliwa po przez zmieny ustawienia iglicy i zębatke 13 w silnik. Co moge jeszcze zrobić tylko prosił bym prostym jenzykiem bo ja początkujący jestem.
Powrót do góry
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 17:28, 11 Wrz 2006    Temat postu:

A kolanko wydechu skróciłeś?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
byrcz17
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Strzyżów

PostWysłany: Pon 18:22, 11 Wrz 2006    Temat postu:

mozesz tez splanowac glowice... bedzie wiekszy stopien sprezenia i wiecej bedziesz mial mocy!! ja mam zamiar oprucz planowania glowicy tez jak wyzej napisal mandos skrocic kolanko o jakies 13-14 cm.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 18:33, 11 Wrz 2006    Temat postu:

A powieccie mi czy założenie 2-wu pierścieniowego tłoku ma wpływ na moc przyspieszenie i v maksymalną. I czy splanowanie glowicy nie wyniszczy mi zbytnio wału
Powrót do góry
byrcz17
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Strzyżów

PostWysłany: Pon 18:47, 11 Wrz 2006    Temat postu:

jak zalozysz 2-wu pierścieniowy tlok to bedziesz mial mniejsze sprezenie, ale za to bedzie mniejsze tarcie. tak slyszalem ale czy to prawda to nie wiem Laughing a po splanowaniu glowicy nie powinno ci chyba wyniszczyc walu. ale o tym ze moze byc to szkodliwe dla walu to sie nie spotkalem jeszcze z takim postem Laughing Very HappyVery Happy jak popisalem jakies bzdury to mnie poprawcie Very HappyVery HappyVery Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiśl@k
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z zaskoczenia

PostWysłany: Wto 13:21, 12 Wrz 2006    Temat postu:

A ja bede miał 4 pierścieniowy tłok i splanowaną głowice Razz A odpowiadając na twoje pytanko to moim zdaniem kup sobie wieksza dysze (za 3 zł) to wtedy całkowicie odblokujesz gaźnik, do tego ten wydech skróc. Albo samo kolanko albo jak chcesz to i wogóle cały tłumik. Mozesz tez dać stozek bo to cos daje, przynajmniej mi sie tak wydaje. Oprócz tego mozesz świece zmienić. Nie iwem co jeszcze ....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macio_tcz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tczew

PostWysłany: Wto 13:39, 12 Wrz 2006    Temat postu:

rozbierz jawke z blach ja rozebralem caloa i zyskalem zporo na wadze Very Happy
a ten stozek naprawde duzo daje a wal po splanowaniu glowicy wytrzyma spokojnie
Very Happy jeszce jeden sposob mozna pozbyc sie magnesow w iskrowniku zmniejsza to opory magnetyczne i zwieksza sie predkosc i moc Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiśl@k
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z zaskoczenia

PostWysłany: Wto 14:18, 12 Wrz 2006    Temat postu:

Ale bez uszczerbków na elektryce ?? Ja sie kompletnie nie znam na elektryce daltego pytam. A jeszcze jedno pytanie: ta jawa to mustang czy kaczka Question

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sir_headly
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego

PostWysłany: Wto 14:22, 12 Wrz 2006    Temat postu:

Nie można sie pozbyć magnesów. Bez nich nie będzie indukcji prądu w cewkach (Fizyka III gimnazjum się kłania:) Chyba, ze wywalimy koło magnesowe, cewki, i jakos to podepniemy do akumulatora. Ale to lipne rozwiązanie-moto będzie uzależnione od benzyny i ładowania akumulatora.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiśl@k
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z zaskoczenia

PostWysłany: Wto 16:43, 12 Wrz 2006    Temat postu:

Z fizyki to ja jestem dość słaby Razz . CI moge obliczyc P i W ale to jak mi dasz dane Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macio_tcz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tczew

PostWysłany: Wto 18:20, 12 Wrz 2006    Temat postu:

sir hedelix czy jakos(bez obrazy) nie chcialo mi sie mowic o wszystkim ale sciagnelem sobie z neta wlasnie jak bozbyc sie oporow w kole musi byc akumulator ale jest to duzy wzrost na mocy i na predkosci Very Happy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sir_headly
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego

PostWysłany: Wto 19:56, 12 Wrz 2006    Temat postu:

sir_headly... czy to tak ciężko zapamiętać?Smile Wiem, kupiłeś ten poradnik z allegro?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiśl@k
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z zaskoczenia

PostWysłany: Wto 20:03, 12 Wrz 2006    Temat postu:

Proszę jakąś osóbke o dobrym serduszku zeby mi z łaski swojej wytłumaczyła ocb w tym wyjmowaniu magnesów i co musze oprócz tego zrobić. z tego co zrozumiałem to mozna wyjać magnesy z iskrownika ( mniej wiecej zczaiłem ocb ), i ze niby trzeba by wtedy przerobić na akumulator ta ?? musze pogadać z tatą w takim razie na to wynika Razz i to ma bez kitu coś dać Question bo jak nie to wielkie dzieki. Sir_headly jakbys mógł to mi odp bo jesteś moim zaufanym człowiekiem który mniej wiecej zna moje plany Very Happy tylko jak byście mogli to bym prosił dokładnie ( pewnie nie tylko ja, bo debilów z fizyki podejrzewam znajdzie sie paru ). Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Wto 23:59, 12 Wrz 2006    Temat postu:

Wiśl@k chodzi chyba o to, że wywalasz magnes (Jawka nie wytwarza prądu) i całą instalację ( w tym zapłonową) podpinasz pod akumulator. Jedziesz wtedy tak długo na jak długo starczy prądu w akumulatorze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiśl@k
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z zaskoczenia

PostWysłany: Śro 15:47, 13 Wrz 2006    Temat postu:

No to NIE MAM NIC W GŁOWIE I PRZEKLINAM.owy ten pomysł kapke Confused

------------------------------------
BUehehehehehehheheh NIC NIE MAM W GŁOWIE I PRZEKLINAM Laughing Laughing Laughing Laughing rozwaliło mnie to. aleście wymyślili Very Happy broń boze nie narzekam tak tylko mówie ze smiesznie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin