Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Czeski tuning w polskim wykonaniu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtala93
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: rakszawa,podkarpacie

PostWysłany: Nie 21:11, 03 Lip 2011    Temat postu: Czeski tuning w polskim wykonaniu

Ostatnio zainteresowałem się tuningiem jawek przez czechów i pomyślałem by niektóre rzeczy zastosować u nas. W swojej jawce przydałobysie dodatkowe, lub lepsze chłodzenie i znalazłem na stronie jawa50speed.wz.cz w dziale jawa50speed cylinder z przedłużonumi szkrzydełkami. Co wy na to? mam jeszcze kilka innych pomysłów na tuning jawki.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JAWASAKI RIDER
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 21:23, 03 Lip 2011    Temat postu:

Jak masz kasę i czas to czemu nie. Jednak czeskie części są trudno dostępne i trzeba się sporo namęczyć żeby takie dorwać, koszt może przekroczyć efektywność takiego projektu, a i tak taka jawka demonem prędkości, czy jakimś super mocnym sprzętem nie będzie. Radze się zastanowić czy jest sens Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Nie 21:55, 03 Lip 2011    Temat postu:

Autorowi tematu chodziło bardziej chyba o dospawanie samemu użebrowania do cylindra.. Jak najbardziej można to zrobić, dawać to coś daje, bo czesi ot tak nie robiliby czegoś takiego. Tylko nie wiem jaki to ma sens jeżeli silnik nie jest wysilony? Wtedy wystarcza mu spokojnie oryginalne ożebrowanie. Jakie jeszcze pytania miałeś odnośnie tuningu silnika 223? Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojtala93
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: rakszawa,podkarpacie

PostWysłany: Pon 9:04, 04 Lip 2011    Temat postu:

mi chodziło o przeróbkę części dostępnych u nas, od dzisiaj wziąłem się za to użebrowanie jak skończe to się pochwale

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wojtala93 dnia Pon 9:10, 04 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pon 9:51, 04 Lip 2011    Temat postu:

W domu możesz praktycznie wszystko przerobić w silniku o ile masz jakieś zaplecze warsztatowe, trochę pomysłu i głowę do obliczeń. Na pewno przyda się trochę pieniędzy na takie przeróbki, ale ta satysfakcja z przerobionego silnika.. Sam teraz przez wakacje będę przerabiał kolejny silnik z jawki i znam fun z jazdy później gdy się jeździ na czymś co się samemu zrobiło. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojtala93
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: rakszawa,podkarpacie

PostWysłany: Pon 9:57, 04 Lip 2011    Temat postu:

popieram cię plusminus, narazie zrobiłem połowe dodatkowych żeberek, ale z tektury, żeby nie niszczyć blachy za chwile dodam link
oto on :http://polskajazda.pl/foto/foto-zoom/wojtala93P1010395.JPG


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wojtala93 dnia Pon 9:59, 04 Lip 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pon 10:54, 04 Lip 2011    Temat postu:

No ciekawie to wygląda, na jaką długość dałeś dodatkowe żeberka? Zamiast tych nakrętek dasz gumowe tulejki? Możesz też dać między zeberkami pionowe blaszki aby wywołać zawirowania powietrza, w czasie jazdy powinno to polepszyć chłodzenie..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojtala93
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: rakszawa,podkarpacie

PostWysłany: Pon 10:58, 04 Lip 2011    Temat postu:

wysunąłem to o 6cm, teraz kupię jakąś konkretną blachę i zabieram się do roboty, te nakrętki były tylko po to by rozdzielić żeberka

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wojtala93 dnia Pon 10:59, 04 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pon 11:22, 04 Lip 2011    Temat postu:

Ale jeśli masz takie gumy możesz je dać, zawsze ciszej będzie..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojtala93
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: rakszawa,podkarpacie

PostWysłany: Pon 11:45, 04 Lip 2011    Temat postu:

pomiędzy żeberka dam kawałki gumowego wężyka, a złacze wszystko długimi śrubami

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pon 12:12, 04 Lip 2011    Temat postu:

Dając dodatkowe zeberka planujesz mocno przerobić cylinder?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojtala93
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: rakszawa,podkarpacie

PostWysłany: Pon 12:16, 04 Lip 2011    Temat postu:

mi najbardziej chodzi o to żeby mieć lepsze chłodzenie, tak a propo to myśle nad membraną

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 19:34, 04 Lip 2011    Temat postu:

Tylko jak przerabiasz żeberka, to albo przedłużasz je dospawując aluminiową blachę, albo nitujesz miedzianą/aluminiową, najlepiej poprzez pastę termoprzewodzącą. O stali nawet nie myśl.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin