Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
cylinder 60

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrek1997
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 24 Sie 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WYSZATYCE

PostWysłany: Sob 19:34, 22 Gru 2012    Temat postu: cylinder 60

Witam mam pytanie czy trzeba coś przerabiać żeby założyć cylinder 60 cm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Sob 19:38, 22 Gru 2012    Temat postu:

Nie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sikorek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Woźniki

PostWysłany: Sob 21:15, 22 Gru 2012    Temat postu:

Nic nie trzeba ale jak chcesz włożyć ten współczesnej produkcji to odradzam, 60cc to może to ma, ale ma mniejsze kanały płóczące i wychodzi na to że oryginalna 50cc będzie nawet lepsza od tej pseudo 60cc ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baston
Nowy
Nowy



Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 12:04, 04 Paź 2015    Temat postu:

Witam,
Ja również odradzam zakup zestawu cylinder+tłok S60 .
Zakupiłem taki zestaw w agmot.pl. Pasuje idealnie, wykonany jest też dobrze.
Na zimno Jawka zapala z kopniaka i ładnie trzyma obroty.
Niestety na 3 biegu bardzo słabnie i bardzo długo nabiera obrotów. Nie daje rady na drobnych wzniesieniach. Po rozgrzaniu nie trzyma wolnych obrotów i gaśnie. Również po rozgrzaniu nie da się uruchomić silnika kopniakiem. Dysza paliwowa nr 72. Zastanawiałem się czy nie kupić zestawu z większymi otworami lub gaźnika Dellorto. Czesi się bawią w takie przeróbki.
Wracam do oryginalnego czeskiego, zestawu , na którym silnik pracuje o niebo lepiej i ma zdecydowanie większą moc.
Będę robił szlif cylindra i zastanawiam się czy kupować tłok z 3 pierścieniami czy tak jak w oryginale z 2 ?
pozdrawiam
Sebastian


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maro
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 10 Wrz 2015
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:33, 04 Paź 2015    Temat postu:

Posiadam aktualnie almotowski zestaw 60cm z dyszą 68, moto odpala i na zimnym i na ciepłym tak samo dobrze, na 2 biegu max 50km/h na 3 ok 70, zębatka 13. Dodam że gaźnik nie przerabiany, ustawiony zwyczajnymi metodami, jedynie co wywierciłem dwa dodatkowe otwory fi 8 w airboxie.
Oryginalnie Czesi montowali tłok na 2 jak i na 3 pierścienie, mam czeskie książki serw. z tamtych lat.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baston
Nowy
Nowy



Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 8:50, 05 Paź 2015    Temat postu:

Dzięki za odpowiedź.
Spróbuję zmienić dysze na 68.
Czy masz kolektor dolotowy z pełnym przekrojem ?
Jaką masz świecę ? Chodzi mi o ciepłotę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maro
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 10 Wrz 2015
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:49, 05 Paź 2015    Temat postu:

Jeżeli chodzi o kruciec gaźnika to oczywiście jest oddławiony, świecę mam dobraną tak żeby się ładnie samooczyszczała, dość ciepłą, wybraną metodą doboru, aktualnie NGK B6HS jest to odpowiednik mniej więcej Iskrze 75, kolorek oczywiście ma brązowawy i jest sucha.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RiYaN
Nowy
Nowy



Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:34, 20 Kwi 2016    Temat postu:

Ja mam 60 w swoim ogarze ale różni się tylko tym że lepiej trzyma obroty jeśli chcesz różnicę w mocy załóż 70 do niego też nie trzeba nic przerabiać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin