co mozna zrobic zeby ogar 200 szedł około 80km/h
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kitaniec007
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 08 Sty 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Hajnówka

PostWysłany: Wto 12:17, 24 Sie 2010    Temat postu:

1 rozbierz silnik
2 wypoleruj kanały dolotowe
3 kup 60 wypoleruj górną cześć tłoka
4 podetnij nogę tłoka
5 zrób podkowę
6 daj wał do regeneracji i załóż dobrej firmy łożyska
7splanuj głowice
8 kup większe dysze które coś niby dają
9 wymień tarcze sprzęgłowe
10 zrób tłumik spawaka
11 zmień zębatki

I bardzo staranie dotrzyj silnik i może w tedy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kitaniec007 dnia Wto 12:19, 24 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
karol3829
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hajnówka

PostWysłany: Wto 23:51, 24 Sie 2010    Temat postu:

Bardzo ciekawe rzeczy w tym temacie niektórzy piszą normalnie jest z czego się pośmiać . 80km/h jest realne na oryginalnych częściach z paroma przeróbkami . Ale że komuś idzie więcej że brakuje paliwa w gaźniku to jest "fikcja literacka" . Sam widziałem jawkę odblokowaną z przebiegiem 3000km która szła 75km/h zdawcza 12 użytkownika V1rus. Ale ciągle powtarzające się posty założę "60" i będzie mocniejsza i szybsza to już głupota . Spora część nowych użytkowników zamiast używać opcji szukaj pisze te bezsensowne posty . Tematy bardzo często się powtarzają . Silnik 223 jest już przestarzałą konstrukcja pamiętającą lata 50' 60' więc niemożna oczekiwać osiągów nowoczesnego motoroweru nawet jeśli osiągnie ktoś 90 to silnik sługo tego nie wytrzyma i spalanie nie będzie małe . Po prostu Jawki i Ogary są to klasyki tak jak Junak tylko że motorowerowe i są dobre takie jak są . Nie kupiłem ogara żeby się nim ścigać tylko że mi się podobał bo simsonów jest w h..j a chciałem mieć coś innego . Z dobrym motorowerem i tak nie mamy szans takie jest życie . Oczywiście da się to zmienić ale zostaje jedno pytanie czy to jest opłacalne?? Jeśli kogoś uraziłem to przepraszam ,wyraziłem się ogólnie o wszystkich tematach . Jeśli coś do czegoś nie pasuje wybaczcie mi jestem bardzo zmęczony. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Śro 20:38, 25 Sie 2010    Temat postu:

Cytat:
80km/h jest realne na oryginalnych częściach z paroma przeróbkami . Ale że komuś idzie więcej że brakuje paliwa w gaźniku to jest "fikcja literacka" .

Problem z gaźnikiem mam już rozwiązany winowajcą był chiński kranik który podawał za mało benzyny (wiem głupie ale jak dałem stary to moto idzie normalnie). A ile mu się ta jawka do 75 rozpędzała? U mnie kumpel ma jawkę ale 65 to max.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Strzelba95
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław

PostWysłany: Śro 20:45, 25 Sie 2010    Temat postu:

membrana, gaźnik fajny do tego, 50 albo 60/4/3, podkowa i reszta tuningu ... ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
karol3829
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hajnówka

PostWysłany: Śro 21:37, 25 Sie 2010    Temat postu:

Ta jawka to jakiś cud . Dostał ją z przebiegiem bodajże 2500km zablokowaną i szła nieco ponad 60 sam się dziwiłem. Odblokowaliśmy ją i na 11 szła jakieś 55km/h . Trochę zabawy z gaźnikiem i innymi detalami i zasuwała jak trzeba . Przyśpieszenie jak i max zajefajny , tylko niskie obroty były słabe ponieważ chłopak powyginał blaszkę od regulacji poziomu paliwa że się lało z gaźnika. Przy przyśpieszaniu na 1 we 2 osoby (pasażer 75 kierowca 60) przód lekko odrywał się od ziemi. Niestety Łukasz ją rozebrał bo chciał ją tuningować i tak leży ale jak wyjedzie to się wszyscy będą oglądaćVery Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk2431
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Mokrsko

PostWysłany: Pon 21:00, 13 Wrz 2010    Temat postu:

Powiem tak .. zrobisz kapitalkę i co dalej ?? dasz tuning tak? spoko twoja sprawa.. tylko pomyśl Zrobisz kapitalkę na pewno na chińskich częściach dojeb*** do tego w ch*j przeróbek i pseudo tuningów i co? Pół roku pojeździsz i du*a ... Zatarcie?? znów kapitala???No chyba że zrobisz tę kapitalkę na oryginalnych częściach czeskich i co ?? za to kupisz już o wiele lepszy i wytrzymalszy oraz z większymi osiągami motorek .. No i po co?? nie ma to sensu ..powiem jeszcze tak .. wiem to po sobie dostałem ogara .. ciekałem nim ciekałem że w końcu zje*ał mi się cylek no to co mały remont w zimę.. po remoncie .. no cud miód malina ... chodził wprost wspaniale ... zacząłem go pseudo tuningować .. i powiem wam że im więcej było przeróbek tym bardziej zaczął się psuć niszczyć .. no i po co?? jaki sens ... skoro chodził tak wspaniale ... i nie powiem i nie wykluczę że moja ciekawość jest nie zaspokojona kiedy to założyłem temat o wątku dotyczącym zębatek w silniku ... podsumowując więcej przeróbek = żywotność silnika idzie w dół ...

Naprawdę zostawiajmy oryginalne Ogary bo czy za 10 -15 lat będą one jeszcze widoczne chociaż w muzeach?? Pomyśl za nim, zaczniesz coś robić ...

edit: sory że tak oddalony jest mój post z datą od postów innych kolegów ... ale musiałem się wypowiedzieć .. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez patryk2431 dnia Pon 21:02, 13 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Wto 5:37, 14 Wrz 2010    Temat postu:

Moze dodam coś od siebie, pierścienie w takim silniku wytrzymują max 4-5miesiecy potem u mnie miały przerwę 2-3mm , sprzęgło też tak jakoś szybko się zużywa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin