moskit122
Wymiatacz

Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Czw 11:09, 10 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
spis na szybko:
świeca, głowica cylindra, cylinder, uszczelka pod cylindrem, szpilki cylindra, tłok, 2 lub 3 pierścienie uszczelniające, sworzeń, wał korbowy kompletny, obudowy silnika (wraz z tulejami środkującymi i tulejkami łożyskującymi wałek pośredniczący), wałek główny, wałek pośredniczący, wałek zdawczy, 3 pary trybów na pierwszy, drugi i trzeci bieg, wodzik zmiany biegów, prowadnica wodzika, automat zmiany biegów kompletny, śruba spustowa oleju, śruba wlewu oleju, obudowa sprzęgła (wraz ze śrubami, rozmiarów nie pamiętam, nie mam pod ręką), sprzęgło kompletne (kosz sprzęgłowy, 2 tarcze, przekładka środkowa, docisk, 3 podkładki i 3 zabezpieczenia segera, łańcuszek sprzęgłowy i zębatka na wał, prawa pokrywa iskrownika, obudowa iskrownika wraz z trzema cewkami (2 świetlne, 1 zapłonowa, jeśli po przeróbkach to mogą być 3 zapłonowe), iskrownik, kondensator) zębatka zdawcza, podkładka zabezpieczająca zębatkę zdawczą, nakrętka, metalowa pokrywka na prawą pokrywę iskrownika, dźwignia zmiany biegów i dźwignia startera, śruby prawej pokrywy iskrownika. Do tego dochodzą łożyska i uszczelniacze których wymiary znajdziesz na forum (2 łożyska na wał, 2 do skrzyni biegów i jedno w pokrywę iskrownika, uszczelniacze 2 na wał i jeden w pokrywę iskrownika) do tego dochodzi pewnie jeszcze trochę śrub ale ilości i wymiarów nie podam. Więcej grzechów nie pamiętam i nie wiem po co Ci to jak rozłożysz silnik to wszystko będziesz wiedział, tylko poczytaj trochę literatury i używaj ściągaczy żeby później problemów nie było.
edit: zapomniałem o wałku startera z półksiężycem i sprężyną, króćcu dolotowym, gaźniku kompletnym i wirniku z krzywką
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez moskit122 dnia Czw 11:18, 10 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|