Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
przed remontem...i tuningiem
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pirozol
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stalowa wola

PostWysłany: Nie 19:03, 27 Sty 2008    Temat postu:

nurtuje mnei kolejny problem. Chce kupic nowa opone. na starej w ograze psize 21x2.25, a na allegro pisze ze niby tez do jwek ogarow tylko ze 16x2.75 i te sa troche mniejsze. Czy wejda mi na moja rafke?

..a co d kondensatora...bede kupowal wszystkie czesci na agmocie, czy tamtejszy kond do jawki bedzie ok(6V) czy moze jakis od innego moto byl by lepszy?

a i jeszcze jedno...czy w oryginalny korbowod(na miedizanej tulejce) da sie tą tulejke zamienic na lozysko igielskowe? bo nei wiem czy kupic nowy korbowod i dac wal do regenerecji

i do czego sa oringi? bo po rozebraniu silnika nic tam takiego nie znalazlem:D

ŁOŻYSKO - WAŁEK GŁÓWNY - czy tu chodzi o to lozysko w prawym deklu czy o to co jest w srodku od strony spzregła?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pirozol dnia Nie 20:12, 27 Sty 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Pon 10:13, 28 Sty 2008    Temat postu:

1. ogar ma koła 17" wiec opona 17" 16" nie wejdzie . proste...
2. kondensator kup do jawki normlanie a nie lepiej jest kupic w sklepie zwykłym niz płącic za przesyłke itp. ??
3. nie wejdize łozysko igiełkowe w oryginalny korbowód bo ma za małą srednicę otwór. logika... nie rozwiercisz bo nie ma gdzie Smile sraj na łożysko. tulejka dobra jest.
4. o ring to gumowe kólko Razz służy ono do uszczelnienia otworów żeby olej nie latał ci po całym silniku i nie leciał poza silnik Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pirozol
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stalowa wola

PostWysłany: Pon 13:16, 28 Sty 2008    Temat postu:

sorber napisał:
1. ogar ma koła 17" wiec opona 17" 16" nie wejdzie . proste...
2. kondensator kup do jawki normlanie a nie lepiej jest kupic w sklepie zwykłym niz płącic za przesyłke itp. ??
3. nie wejdize łozysko igiełkowe w oryginalny korbowód bo ma za małą srednicę otwór. logika... nie rozwiercisz bo nie ma gdzie Smile sraj na łożysko. tulejka dobra jest.
4. o ring to gumowe kólko Razz służy ono do uszczelnienia otworów żeby olej nie latał ci po całym silniku i nie leciał poza silnik Smile


warotsc mojego zamowienia wynosi ponad 120zl wiec nawet doliczajac koszty przesylki zaoszczedze niz bym mial w sklepie u siebie kupic...


czyli ta opona od charta powinna posowac do mojego ogara?
http://allegro.pl/item303831358_opona_nowa_chart_17_2_75_6pr_super_opona.html


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pirozol dnia Pon 13:25, 28 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Pon 13:43, 28 Sty 2008    Temat postu:

Tak ta opona bedzie pasowac...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Pon 14:49, 28 Sty 2008    Temat postu:

po co ci kostka opona skoro jeździsz zapewne po asfalcie... nie wiem dla czego ale ludzie myśla że opona to tuning wizualny maszyny głupota wg mnie i tyle... opona zalicza sie wg mnie do tuningu mech ponieważ dzieki niej zyskujesz lub tracisz przyczepnośc, sterownosc, mozliwosc lepszego przyspieszania i osiagniecia prędkosci maks.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pirozol
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stalowa wola

PostWysłany: Pon 15:03, 28 Sty 2008    Temat postu:

sorber napisał:
po co ci kostka opona skoro jeździsz zapewne po asfalcie... nie wiem dla czego ale ludzie myśla że opona to tuning wizualny maszyny głupota wg mnie i tyle... opona zalicza sie wg mnie do tuningu mech ponieważ dzieki niej zyskujesz lub tracisz przyczepnośc, sterownosc, mozliwosc lepszego przyspieszania i osiagniecia prędkosci maks.


ponad 80% km robie w terenie...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pirozol dnia Wto 13:02, 29 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin