Ile biorą za regeneracje wału jawka 50???
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Pogawędki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pon 11:09, 21 Mar 2011    Temat postu:

Adrianek napisał:
To myślisz, że po takim przebiegu bieżnia będzie ok? Jak wsadzi się dobre rolki to może być luz. Zawsze w tej bierzni coś już pracowało.


to można przetoczyć o ile jest jeszcze odpowiednie ilość materiału, a w zależności od tego z czego jest korbowód i w jakim stanie zostało to rozebrane bieżnia wcale nie mus być zużyta, to wszystko można zmierzyć


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Pon 13:00, 21 Mar 2011    Temat postu:

No chyba, że tak. Wink Ale ja bym się nie bawił w przetaczanie. ;p Ja bym normalnie nowy korbowód wsadził...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pon 18:32, 21 Mar 2011    Temat postu:

oczywiście, bo siedzisz tylko w jawkach do których części są dostępne od ręki i to w oryginale, nawet ceny nie są tak straszne, ja mówię tylko, że nie zawsze trzeba wymieniać a można naprawiać, u mnie właśnie ta druga metoda ma większe zastosowanie bo oryginalnych części do mojej SHL praktycznie nie ma no chyba że te wspólne ze zwykłą M11

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pon 18:40, 21 Mar 2011    Temat postu:

W mojej miejscowości zakład wymienił bez problemu łożysko wraz z korbowodem w SHL, cena za wykonanie roboty to 130zł. I również z doświadczenia wiem, że lepiej nie rzeźbić w czymś co może nie mieć sensu, bo wyrobiony, naciągnięty korbowód może tylko z pozoru wydawać się być dobry, lecz po 1kkm może się urwać, dlatego wolę nie ryzykować i robiąc czasem sprzęty, gdzie koszta takiej awarii wynosiły by ponad tysiąc PLN-ów wolę wymienić również korbowód. Podobna sprawa ma się przy szlifowaniu wałów w moto, gdzie powinieneś moskit znać pare takich przypadków z innego forum na którym można nas znaleźć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Pogawędki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin