Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
cross 125
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Pogawędki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alan890
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłakowo

PostWysłany: Nie 11:35, 18 Paź 2009    Temat postu: cross 125

moja babcia powiedziała że w przyszłym roku kupi mi skuter. mało co z krzesła nie spadłem. powiedziałem jej że wole jeździć rowerem niż skuterem w dodatku chińskim. powiedziałem jej że wole aby kupiła mi crossa 125. wtedy miałbym ogara na ulice a crossa w las. no i babcia powiedziała że jeszcze zobaczy. oczywiście nie chcę chińczyka. dopatrzyłem się firmy Diabolini http://diabolini.pl/ . widać że porządna firma, ma części, odzież i kaski a ceny są duże ale nie wiem czy te maszyny nie są tak jak chinole że zaraz się rozpadną. czy na moim miejscu bralibyście takiego czy lepiej kupić chinola i to by było to samo. wypowiadajcie się na temat tych crossów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kusiu175
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 409
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Perła

PostWysłany: Nie 11:45, 18 Paź 2009    Temat postu:

Jak chcesz crossa to kup porządną używke za te pieniądze. Jakąś Kawe albo Yamahe. Bo to "cudo" zalatuje mi kichą troche.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Nie 11:49, 18 Paź 2009    Temat postu:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1565956
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1565734
http://allegro.pl/item763198975_yamaha_yz_125_stan_bd_okazja.html polecam używki yamahy, jeśli to ma być full cros to yz 125 bym brał Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Nie 12:40, 18 Paź 2009    Temat postu:

Heh zipp też ma częsci, ubrania kaski... Laughing
Co do crossów... z tych małych 125 to praktycznie wszystko to chińszczyzna, słaby 2T silnik, rozpadające się zawieszenie ;]
Prawdziwy cross kosztuje duzo więcej, więc babcia by musiała byc dziana Twisted Evil A pozatym jeździłeś na tego typu motorze? Bo wiesz, jak to ma byc jakis pierwszy motor (nawet po jawce czy czyms podobnym) to z całym szacunkiem ale nie poradzisz sobie. Taki cross ma około 40KM, romet 2KM.. No i licz się z utrzymaniem takiego crossa. Minimum te 2 tysiące rocznie na niego musisz miec, inaczej moze sobie stac w garażu cały sezon. No i crossów starszych niż 00' nie bierz.
Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
galakty
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:07, 18 Paź 2009    Temat postu:

Dokladnie to co mowi lopez. Zakup "dobrego" crossa jest drogi sam w sobie, do tego dolicz paliwo (oj potrafia spalic), czesci (czeste remonty generalne) i ogolnie eksploatacja. To sa juz maszyny dla prawdziwych milosnikow bezdrozy niestety. Jesli chcesz miec cos na typ crossa, kup sobie chinska 150 albo wieksza (jesli ci nie zalezy na jakosci, mocy troche ma, duze nie jest wiec dobre na poczatek) albo cos z uzywanych MTX, DT 80 (125 jzu troche wymaga wkladu). Albo mozesz tez kupic cos innego zupelnie, WSK, MZ i przerobic na crossa Smile ETZ 150 kupisz w baardzooo atrakcyjnej cenie i remont nie jest trudny.

PS. Patrzylem na te diabolini, zalatuje i to ostro chinszczyzna bo to jest chyba chinskie :O Spojrzec na silniki Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez galakty dnia Nie 13:09, 18 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Nie 20:23, 18 Paź 2009    Temat postu:

Już wolałbym faktycznie wziąc tego chińskiego diabolini (ale powyzej 150cm3) niż przerabiac WSK na crossa Wink
Noi tak jak mówi kolega, możesz sobie kupic coś w stylu DT 80LC2, gwarantuje, że po przesiadce z ogara czy czegoś tam mocy Ci brakowac nie będzie. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
galakty
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 5:37, 19 Paź 2009    Temat postu:

Oprocz chinskich to tylko DT80, sam mialem kupic ale nie bylo nic w okolicy dobrego.

Co do tych chinskich uzywek, wystarczy poprzegladac fora na ktorych ludzie mieli badz maja chinskie crossy! I wcale nie narzekaja, jak sie o nie dba to sluza dlugi czas, no ale w mocny teren skoki itp sie nie nadaje. Tylko polecam 150 wzwyz, bo 125 szybko ci sie znudzi podejrzewam. Widzialem nawet 250 chinskie, silnik juz duzo ladniejszy nie wyglada jak te male, caly cross troszke juz wyzszy. Ogolnie fajny sprzet do pobawienia sie w lekkim terenie. Na allegro w wakacje pelno ich bylo, teraz troszke mniej.

Nie wiecie jak jest z czesciami? Gdzie mozna kupic tloki, pierscienie zawory itp?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grzecho
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wisła

PostWysłany: Pon 13:32, 19 Paź 2009    Temat postu:

Co do diabolini - Kolega ma XB-30 czyli diabolini 200ccm... i powiem tak.. mogę polecić ale tylko do nauki jazdy na większym moto Smile co prawda na szutrze jak się da po gazie to potrafi wycyganić, ale jednak 21km jak na 200ccm to trochę mało ("zwykła" KTM 125 exc ma 47km Smile ) Co do jakości - nie mam najmniejszych zastrzeżeń.. Co do wygody jazdy - także... jeżdżę na tym często (mam fajnego kolege Very Happy) i nigdy nie narzekałem na nic... tzn jak na mój wzrost(185cm) to trochę za krótka kanapa, ale dla kogoś niższego to żaden problem Smile Jeśli chcesz się poduczyć jazdy na większym moto - zdecydowanie polecam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alan890
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłakowo

PostWysłany: Pon 13:35, 19 Paź 2009    Temat postu:

no tak ale ja mam 170 wzrostu i raczej pudzian ze mnie nie jest wiec z takim wielkoludem jak ta yamaha 125 to se raczej nie poradze a co do 80 dt to w okolicy jest taka ale chcialbym cos o wiekszej mocy. no a moze kupie chinska 200 bo kumpel tez chcial kupywac. a jak dba sie o chiczyzne to tez dlugo sluza np 2 osoby maja takie jeden dba ma ja ze 3 lata (110) i jezdzi a drugi skoki ciezki teren no i sprzedal za 600zl.pozniej jescze drugi dobil sprzedal za 300 zl dle kumpla ktory go robi. i dzieki za opinie ale piszczie dalej.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Alan890 dnia Pon 13:36, 19 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
galakty
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:37, 19 Paź 2009    Temat postu:

Tu masz 200ccm http://allegro.pl/item788300068_super_cross_200_cc.html

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grzecho
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wisła

PostWysłany: Pon 13:40, 19 Paź 2009    Temat postu:

Alan890 napisał:
no tak ale ja mam 170 wzrostu i raczej pudzian ze mnie nie jest wiec z takim wielkoludem jak ta yamaha 125 to se raczej nie poradze a co do 80 dt to w okolicy jest taka ale chcialbym cos o wiekszej mocy. no a moze kupie chinska 200 bo kumpel tez chcial kupywac. a jak dba sie o chiczyzne to tez dlugo sluza np 2 osoby maja takie jeden dba ma ja ze 3 lata (110) i jezdzi a drugi skoki ciezki teren no i sprzedal za 600zl.pozniej jescze drugi dobil sprzedal za 300 zl dle kumpla ktory go robi. i dzieki za opinie ale piszczie dalej.

W takim razie polecam Diabolini XB-30.(Waży około 86kg więc spokojnie go utrzymasz Smile tym bardziej że podczas jazdy tego nie czuć )
Kod:
http://www.diabolini.pl/motocykl-diabolini-xb30-200cm3-p-2.html
Motor ten ma jeszcze jedną zaletę.. Bardzo mało pali... Mniej więcej tyle co mój ogar przy zwyczajnej jeździe.. po wlaniu do baku do pełna (3 litry) jeździliśmy z kolegą na tym 2 dni praktycznie bez przerwy Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Grzecho dnia Pon 13:43, 19 Paź 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alan890
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłakowo

PostWysłany: Pon 13:48, 19 Paź 2009    Temat postu:

no ale jakbym nabral troche masy Laughing .to moze i cos wiekszego bym kupil. a czy takie full crossy np http://moto.allegro.pl/item773612206_super_crosik_125_full_cross_125_poj_40km.html to one naprawde maja 40 km i ile pala?? jesli naprawde tyle maja to strach wsiadac Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
galakty
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:04, 19 Paź 2009    Temat postu:

Musilabys duzo urosnac heheh, naprawde jesli chcesz tylko pojezdzic to taki cross to pieniadze w bloto... Po co ci 40km? Taki chinski ci wystarczy sam mysle nad kupnem kiedys jak dorobie Razz

40km to nie jest az tak duzo Smile Scigacze maja ponad 200km i ludzie maja z tego frajde i sie nie boja Very Happy 125 to malutka pojemnosc w motocyklach tak naprawde, no ale od czegos trzeba zaczac Smile Prawdziwy motocyklista zaczyna od 50ccm xD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hakuj
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Cieszyn - okolice

PostWysłany: Pon 17:34, 19 Paź 2009    Temat postu:

kupc sobie od razu yz250 f naprawde fajnie sie jeździ Very Happy A takie crosiki chinskie jako takao mocy maja , dzwiek fajny ale malutkie i malo wytrzymale zawieszenie tam sie wymienia co roku koła i opony też Wink

A co do DT ... kup 125 bez papierów bedziesz miał mocy , poza tym DT 80 lc2 zdecydowanie ci by wystarczyła i budżetu babci nie naciągnie co prawda wyglądają one hu**owo i nie jeździ się nimi jak nowszymi sprzetami i dzwiek jest taki sobie ale frajdy moga dostarczy bo wpakujesz sie w blotko i nie bedzie zonku tak jak w wsk ze cos strzeli , pierdnie albo zgaśnie Very Happy


Ja osobiście w najblizszym czasie kupuję Honde HM cre 50 silnik niby am6 ale mocno zmodyfikowany przez HM ... Waga 80 kilo , moc 15 km z 50 ccm skrzynia 6 , 2 chłodnice , zawieszenie kayaba , tumik przelotowy ... To mówi samo za siebie Wink A prowadzi sie naprawde bosko , plastiki z crfy pasują kopa ma , dzwiek jak rasówki .... Jeszcze coś nad 125 exc rozmyślam ale troszkę drogie są ;/

Aha jeśli przesiadasz się z ogarka lub czegos co ma ponizej 5 km to cos na poziomie 10 - 15 - 20 bedzie naprawdę wystarczające Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hakuj dnia Pon 17:36, 19 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Wto 13:08, 20 Paź 2009    Temat postu:

Cytat:
("zwykła" KTM 125 exc ma 47km Smile )

KTM EXC 125 nie ma 47KM Laughing seryjnie ma około 39-40. 47KM to nawet SXS nie ma Wink
Tak samo jak ten cały "Diabolini" 200cm3 nie ma 21 kucyków Wink To jest silnik 4T to raz, dwa to fakt iż taka chińska 125 w 4T ma około 8KM, markowe np. yamaha, honda mają koło 12, tak jak dt 80lc2. Ten diabolini moze miec ja wiem, ze 13-14, pozatym nawet na tej stronie diabolini.pl pisze 10,8KW Smile
No ale wiadomo, pali to bardzo mało, jest lekkie ale tez i malo wytrzymałe, słabej jakości. Moc na początek będzie wystarczająca, chociaż dt 80lc2 z wydechem giannelli ma około 14 ;]

Hakuj: rozmyślanie nad HM cre 50 i nad EXC 125 to jak porównywanie daewoo do mercedesa Wink Kup sobie wkońcu tą hm'ke i zap...alaj po lasach bo (bez obrazy) ale widząc poprzednie twoje motory i tą prowizorke Very Happy to ten exc by więcej stał garazu niż by jeździł Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Pogawędki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin