cross 125
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Pogawędki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
galakty
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:41, 20 Paź 2009    Temat postu:

Taki chinski starczy ci na poczatek w zupelnosci. Potem mozesz kupic sobie np DT 125 wieksze pojemnosci beda za duze bo chyba nie potrzebujesz az takiej mocy dla amatora.
Ale z tych chinskich to tak naprawde tylko 250 bo jest najwiekszy, najmocniejszy i fajnie wyglada Very Happy Ewentualnie 200 bo mniejsze beda za slabe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kornel9797
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wyżnica/Kraśnik

PostWysłany: Śro 15:47, 21 Paź 2009    Temat postu:

Słuchaj jak chcesz kupić crossa kup ale porządnego np: CR 125 YZ 125 lub jakiegoś KTM lub suzuki a nie do gówno. Po pierwsze prawdziwe crosy 125 palą ok.10l na 100km. Co rok musisz robić remont generalny wymieniać tłok pierścienie a czasami cały cylinder cena ok. 500zł itp. WIEM BO MÓJ BLISKI KUZYN MA YAMAHE YZ 250 i wiem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Braniewo

PostWysłany: Czw 20:25, 22 Paź 2009    Temat postu:

Moto to nie wszstko jeszcz ubiur oleje tłoki itp to jest kupa kasy więc lepiej se kup jakąś dt mtx czy coś bez papiera i troche podszykować i masz jakies tam enduro do latania po lasach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alan890
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłakowo

PostWysłany: Pią 12:44, 23 Paź 2009    Temat postu:

no właśnie lepiej wydać 2 tyś. na chińczyka i GO rozwalić niż orginał za 4 tyś.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Pią 17:15, 23 Paź 2009    Temat postu:

Polecam Honde CRM 125.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alan890
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłakowo

PostWysłany: Sob 16:03, 24 Paź 2009    Temat postu:

ale raczej nie stać mnie na jej utrzymanie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Sob 18:16, 24 Paź 2009    Temat postu:

Utrzymanie CRM'ki nie kosztuje zbyt dużo. Swoje spali, wiadomo, tym bardziej ze silnik tam jest bardzo nieelastyczny i ponizej 6k obrotow nie ma jazdy. No i zbyt długie są biegi, ponieważ ma silnik od ściga co objawia sie tym, ze czasami moze nie dac rady podjechac pod większa piaszczystą góre np. na 3 biegu. Oprócz tego to fajne lajtowe enduro, podobne do DT, lepsza tylna zawiecha, mniejsza dostępnośc czesci... Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kornel9797
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wyżnica/Kraśnik

PostWysłany: Nie 19:03, 25 Paź 2009    Temat postu:

Alan890 napisał:
ale raczej nie stać mnie na jej utrzymanie


Co do CRM to utrzymanie nie jest drogie ale zawsze musisz dołożyć.
Co do prawdziwego Crossa poczekaj do 18 będziesz zarabiał i będziesz mógł ją utrzymać itp. Bo cena crossa porządnego 6000zł strój ok 1500zł oleje smary i te wszystkie gówna ok 500zł co rok remont generalny bo to nie jest ogar to sie wszystko ściera ,mój kuzyn co rok wpycha w remont ok 1500zł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Nie 19:50, 25 Paź 2009    Temat postu:

Pozwolę sobie przytoczyc jedną wypowiedź kolegi z pewnego forum, on ma KTM SX 125, robi właśnie generalny remont no i sprawa wygląda tak:
Cytat:
Korbowód + łożyska tylnego amora + filtr powietrza = 540zł
Tłok PROX 417zł
Przełożenie korby 100zł
Łożyska(lewe na wał + na zębate zdawczą) = 207,30
Łożysko prawe na wał = 24zł
Olej do sprzęgła = 24zł
Części oryginalne KTM (pare uszczelek, śrubek, uszczelniacze )= 240zł
Uszczelki =204,51zł
Nicasyl = Brak danych(ok 800-1000zł).

Razem(z ceną nicasylu 900zł): 2656,81

2 mth przed remontem robiłem:
Zestaw napędowy - 350zł
Łożyska koła tył - 30zł
Regeneracja amora - 460zł
Opona Michelin AC10 - 200zł
RAZEM: 1040zł.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alan890
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłakowo

PostWysłany: Pon 15:08, 26 Paź 2009    Temat postu:

masakra to lepiej chyba bedzie jak kupie chińczyka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Braniewo

PostWysłany: Śro 19:20, 28 Paź 2009    Temat postu:

chinol to samo rozpadnie sie że nie wyrobisz z naprawami

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Śro 20:07, 28 Paź 2009    Temat postu:

Lopez napisał:
Pozwolę sobie przytoczyc jedną wypowiedź kolegi z pewnego forum, on ma KTM SX 125, robi właśnie generalny remont no i sprawa wygląda tak:
Cytat:
Korbowód + łożyska tylnego amora + filtr powietrza = 540zł
Tłok PROX 417zł
Przełożenie korby 100zł
Łożyska(lewe na wał + na zębate zdawczą) = 207,30
Łożysko prawe na wał = 24zł
Olej do sprzęgła = 24zł
Części oryginalne KTM (pare uszczelek, śrubek, uszczelniacze )= 240zł
Uszczelki =204,51zł
Nicasyl = Brak danych(ok 800-1000zł).

Razem(z ceną nicasylu 900zł): 2656,81

2 mth przed remontem robiłem:
Zestaw napędowy - 350zł
Łożyska koła tył - 30zł
Regeneracja amora - 460zł
Opona Michelin AC10 - 200zł
RAZEM: 1040zł.

ale zobacz, silnik tego ktm jest wyczynowy i częsci muszą być dobrej jakości, to po pierwsze, a po drugie ktm się ceni, wiec nie zniechęcaj chłopaka takimi cenami, bo nie wierze że utrzymanie jakiegoś lekkiego crossika będzie tyle kosztowało, taka jedna uwaga że najlepiej jak moto jest właśnie chłodzone cieczą Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Śro 20:16, 28 Paź 2009    Temat postu:

Po 1 nikogo nie zniechęcam. Po 2 co masz na myśli mówiąc "lekkiego crossika"?
Cross jest po to aby zap..dalac a nie po to by jeździc po bułki do sklepu. KTM w porównaniu do np. Yamahy (YZ) czy Hondy (CR) nie wychodzi dużo drożej. Stówka/dwie w tą czy w tą... a np. łożysko tylnego amora już koszuje 700zł Wink
I jak chcesz naprawde dobrze sobie pojeździc to musisz niestety liczyc się z kosztami utrzymania takiego motocykla, nie mówię tu o chińskim badziewiu Wink
pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Śro 20:39, 28 Paź 2009    Temat postu:

sorki.. chodziło mi o lekki cross/enduro typu mtx 125, czy tuareg, czy co kolwiek innego tej klasy nie wyczynowego, bo jak widze autor tematu chce moto do lasu, a nie tor..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
galakty
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 6:30, 29 Paź 2009    Temat postu:

Najtanszym rozwiazaniem sa wlasne przerobki. Kup sobie simsona albo WSK mozesz tez jakas MZ i przerob ja na enduro/cross. Najlepsze wyjscie jesli chcez cos mocniejszego a nie stac cie na utrzymanie bo wiadomo ze czesci do nich nie sa drogie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Pogawędki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin