zasady działania silnika dwusuwowegoi wlew do komory w jawce
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Wto 19:45, 08 Lut 2011    Temat postu: zasady działania silnika dwusuwowegoi wlew do komory w jawce

w związku z tym że mnie całkowicie olewacie
pomyślałem że popatrze po necie co do tych zasad....
ale ja weszedłem na wikipedie zobaczylem ten schemat

zaciekawiła mnie jedna rzecz. mianowicie. w silniku jawki nie ma tego "prostokąta"

poza tym przezemnie zwanym "prostokątem" jest "przejscie" gdzie przechodzi nasza wacha gdy tłok poruszy się w stronę wału korbowego i idzie do świecy.
jak wiadomo jawka takiego "przejscia" nie ma.

a więc wnioskuję po co w jawce się robi wlew wprost do komory korbowej , skoro nie ma tego tzw przezemnie "przejścia" i którędy nasza wacha ma sie dostać do świecy??

przepraszam ja w złym miejscu umieściłem temat ale nie mogłem sie zdecydować Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sportlen dnia Wto 19:46, 08 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Wto 20:31, 08 Lut 2011    Temat postu:

Teraz gościu mnie rozwaliłeś xDDDDD Uważasz że w jawce nie ma zasilań płuków jak i ich samych , do której ty klasy chodzisz Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Wto 20:32, 08 Lut 2011    Temat postu:

Akurat na wikipedii jest animacja schematyczna zasady działania silnika 2t. Jeżeli chodzi o przegrodę, którą zaznaczyłeś, to jest ona także i w jawce, wyobraź sobie przekrój cylindra jawki, są tam kanały płuczące.. Inaczej tego nie wytłumaczę, jeżeli nie będziesz rozumiał, to nawet poswięcę swój czas na zrobienie prostego projekty 3d takiego cylindra w przekroju..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Wto 20:46, 08 Lut 2011    Temat postu:

plusminus napisał:
Jeżeli chodzi o przegrodę, którą zaznaczyłeś, to jest ona także i w jawce, wyobraź sobie przekrój cylindra jawki, są tam kanały płuczące..

[link widoczny dla zalogowanych]
sugerujesz że jak masz dziury po prawej i lewej stronie tulei są dziury do kanałow?
i druga sprawa
weźmy na logikę
po co robić ten wlew wprost do komory korbowej , skoro jak jest gaźnik nad cylindrem i
od razu płynie wacha przed tłoka i on ją pcha ją do świecy ? przecież skracając drogę paliwa do świecy moc rośnie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zuzia
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 24 Gru 2007
Posty: 1564
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Wto 21:04, 08 Lut 2011    Temat postu:

Sam weź to na logikę, paliwo nie może od tak sobie lecieć ciągle do cylindra, a to właśnie teraz proponujesz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sniiKe
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Drawski Młyn [wlkp]

PostWysłany: Wto 21:07, 08 Lut 2011    Temat postu:

Dziwne, bo tajemniczy "prostokąt" na niczym się nie trzymie. Ciekawe...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Wto 21:08, 08 Lut 2011    Temat postu:

zuzia jak nie, jak tak??
a co do sniika to wina tego schematu z wikipedii


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yookez
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kąty walichnowskie

PostWysłany: Wto 21:09, 08 Lut 2011    Temat postu:

człowieku waha nie płynie od razu między tłok a świece. Mieszanka jest zasysana do komory korbowej (dlatego niektórzy robią polerkę) gdzie następnie przez kanały płuczące jest podawana między tłok a świece gdzie następuje sprężania mieszanki i zachodzi zapłon od świecy Very Happy to tak w skrócie


a co do twojej wiedzy może zacznij od zasady działania 2T i co to wgl oznacza Very Happy

pozdro:D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sniiKe
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Drawski Młyn [wlkp]

PostWysłany: Wto 21:12, 08 Lut 2011    Temat postu:

zuzia napisał:
Sam weź to na logikę, paliwo nie może od tak sobie lecieć ciągle do cylindra, a to właśnie teraz proponujesz.


Chyba że na 4-suwa przerobisz Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Wto 21:15, 08 Lut 2011    Temat postu:

yooo napisał:
człowieku waha nie płynie od razu między tłok a świece. Mieszanka jest zasysana do komory korbowej (dlatego niektórzy robią polerkę) gdzie następnie przez kanały płuczące jest podawana między tłok a świece gdzie następuje sprężania mieszanki i zachodzi zapłon od świecy Very Happy to tak w skrócie


a co do twojej wiedzy może zacznij od zasady działania 2T i co to wgl oznacza Very Happy

pozdro:D

przestudiowałem wikipedie ale nic więcej nie wnioskuję


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yookez
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kąty walichnowskie

PostWysłany: Wto 21:18, 08 Lut 2011    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] masz bodajże 2 pierwsze akapity


a tak z ciekawości ile masz wiosen??


edit: [link widoczny dla zalogowanych] i tu


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez yookez dnia Wto 21:20, 08 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Wto 21:29, 08 Lut 2011    Temat postu:

yooo, mam 15 lat za 14 dni i chodze do 2 gim

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Wto 21:52, 08 Lut 2011    Temat postu:

sportlen ja do ciebie nic nie mam,ale technikę to ty chyba masz w 2 klasie gim, bynajmniej ja miałem i była i zasada działania 2t i 4t wiec albo masz kijowego nauczyciela albo popełniasz bardzo poważny błąd w sztuce.Tyle...
Ale fakt faktem radzę Ci poczytać jeszcze o tym wszystkim i przemyśleć, być może dojdziesz do tego co robisz nie tak. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Wto 23:21, 08 Lut 2011    Temat postu:

sportlen napisał:
yooo, mam 15 lat za 14 dni i chodze do 2 gim


no coś mi tu nie pasuje. zasady działania silnika 2t miałem w 6 klasie jak mieliśmy karty motorowerowe robić.
więc chyba masz jakieś braki.

co do twojej teorii to musiałbyś wyrzeźbić nową głowicę z zaworami ssącym i wydechowym , wtedy miałoby to jakikolwiek sens.


jak wyżej. zasady działania 2t przeczytaj.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Śro 8:08, 09 Lut 2011    Temat postu:

Boże, widzisz i nie grzmisz... <b>Sportlen</b>, ten kwadracik co zaznaczyłeś to jest część tulei w cylindrze i w każdej jawce on jest. I nie sugeruj się wikipedią, każdy może ją edytować i jest w niej masa błędów, jest to mało wiarygodne źródło rzetelnych informacji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin