Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sportlen
Wymiatacz
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Wto 19:45, 08 Lut 2011 Temat postu: zasady działania silnika dwusuwowegoi wlew do komory w jawce |
|
|
w związku z tym że mnie całkowicie olewacie
pomyślałem że popatrze po necie co do tych zasad....
ale ja weszedłem na wikipedie zobaczylem ten schemat
zaciekawiła mnie jedna rzecz. mianowicie. w silniku jawki nie ma tego "prostokąta"
poza tym przezemnie zwanym "prostokątem" jest "przejscie" gdzie przechodzi nasza wacha gdy tłok poruszy się w stronę wału korbowego i idzie do świecy.
jak wiadomo jawka takiego "przejscia" nie ma.
a więc wnioskuję po co w jawce się robi wlew wprost do komory korbowej , skoro nie ma tego tzw przezemnie "przejścia" i którędy nasza wacha ma sie dostać do świecy??
przepraszam ja w złym miejscu umieściłem temat ale nie mogłem sie zdecydować
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sportlen dnia Wto 19:46, 08 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Mucie]
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Wto 20:31, 08 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Teraz gościu mnie rozwaliłeś xDDDDD Uważasz że w jawce nie ma zasilań płuków jak i ich samych , do której ty klasy chodzisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Wto 20:32, 08 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Akurat na wikipedii jest animacja schematyczna zasady działania silnika 2t. Jeżeli chodzi o przegrodę, którą zaznaczyłeś, to jest ona także i w jawce, wyobraź sobie przekrój cylindra jawki, są tam kanały płuczące.. Inaczej tego nie wytłumaczę, jeżeli nie będziesz rozumiał, to nawet poswięcę swój czas na zrobienie prostego projekty 3d takiego cylindra w przekroju..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sportlen
Wymiatacz
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Wto 20:46, 08 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
plusminus napisał: | Jeżeli chodzi o przegrodę, którą zaznaczyłeś, to jest ona także i w jawce, wyobraź sobie przekrój cylindra jawki, są tam kanały płuczące.. |
[link widoczny dla zalogowanych]
sugerujesz że jak masz dziury po prawej i lewej stronie tulei są dziury do kanałow?
i druga sprawa
weźmy na logikę
po co robić ten wlew wprost do komory korbowej , skoro jak jest gaźnik nad cylindrem i
od razu płynie wacha przed tłoka i on ją pcha ją do świecy ? przecież skracając drogę paliwa do świecy moc rośnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zuzia
Wymiatacz
Dołączył: 24 Gru 2007
Posty: 1564
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Wto 21:04, 08 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Sam weź to na logikę, paliwo nie może od tak sobie lecieć ciągle do cylindra, a to właśnie teraz proponujesz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sniiKe
Wymiatacz
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Drawski Młyn [wlkp]
|
Wysłany: Wto 21:07, 08 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Dziwne, bo tajemniczy "prostokąt" na niczym się nie trzymie. Ciekawe...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sportlen
Wymiatacz
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Wto 21:08, 08 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
zuzia jak nie, jak tak??
a co do sniika to wina tego schematu z wikipedii
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yookez
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kąty walichnowskie
|
Wysłany: Wto 21:09, 08 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
człowieku waha nie płynie od razu między tłok a świece. Mieszanka jest zasysana do komory korbowej (dlatego niektórzy robią polerkę) gdzie następnie przez kanały płuczące jest podawana między tłok a świece gdzie następuje sprężania mieszanki i zachodzi zapłon od świecy to tak w skrócie
a co do twojej wiedzy może zacznij od zasady działania 2T i co to wgl oznacza
pozdro:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sniiKe
Wymiatacz
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Drawski Młyn [wlkp]
|
Wysłany: Wto 21:12, 08 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
zuzia napisał: | Sam weź to na logikę, paliwo nie może od tak sobie lecieć ciągle do cylindra, a to właśnie teraz proponujesz. |
Chyba że na 4-suwa przerobisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sportlen
Wymiatacz
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Wto 21:15, 08 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
yooo napisał: | człowieku waha nie płynie od razu między tłok a świece. Mieszanka jest zasysana do komory korbowej (dlatego niektórzy robią polerkę) gdzie następnie przez kanały płuczące jest podawana między tłok a świece gdzie następuje sprężania mieszanki i zachodzi zapłon od świecy to tak w skrócie
a co do twojej wiedzy może zacznij od zasady działania 2T i co to wgl oznacza
pozdro:D |
przestudiowałem wikipedie ale nic więcej nie wnioskuję
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yookez
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kąty walichnowskie
|
Wysłany: Wto 21:18, 08 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] masz bodajże 2 pierwsze akapity
a tak z ciekawości ile masz wiosen??
edit: [link widoczny dla zalogowanych] i tu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez yookez dnia Wto 21:20, 08 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
sportlen
Wymiatacz
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Wto 21:29, 08 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
yooo, mam 15 lat za 14 dni i chodze do 2 gim
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Wto 21:52, 08 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
sportlen ja do ciebie nic nie mam,ale technikę to ty chyba masz w 2 klasie gim, bynajmniej ja miałem i była i zasada działania 2t i 4t wiec albo masz kijowego nauczyciela albo popełniasz bardzo poważny błąd w sztuce.Tyle...
Ale fakt faktem radzę Ci poczytać jeszcze o tym wszystkim i przemyśleć, być może dojdziesz do tego co robisz nie tak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Wto 23:21, 08 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
sportlen napisał: | yooo, mam 15 lat za 14 dni i chodze do 2 gim |
no coś mi tu nie pasuje. zasady działania silnika 2t miałem w 6 klasie jak mieliśmy karty motorowerowe robić.
więc chyba masz jakieś braki.
co do twojej teorii to musiałbyś wyrzeźbić nową głowicę z zaworami ssącym i wydechowym , wtedy miałoby to jakikolwiek sens.
jak wyżej. zasady działania 2t przeczytaj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Śro 8:08, 09 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Boże, widzisz i nie grzmisz... <b>Sportlen</b>, ten kwadracik co zaznaczyłeś to jest część tulei w cylindrze i w każdej jawce on jest. I nie sugeruj się wikipedią, każdy może ją edytować i jest w niej masa błędów, jest to mało wiarygodne źródło rzetelnych informacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|