zasady działania silnika dwusuwowegoi wlew do komory w jawce
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lkk1994
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: POLSKA

PostWysłany: Śro 11:33, 09 Lut 2011    Temat postu:

Jak byś kiedyś odkręcał króciec ssący od jawki to przed ponownym zamontowaniem go przekręć kilka razy walem, zaobserwujesz ze tłok nie obniża się niżej niż wlew do komory korbowej.Wiec z tego co napisałem można wywnioskować ze mieszanka paliwowo-powietrzna nie dostaje się wprost w kierunku świecy. Kiedy tłok idzie na dól zamyka wlew do komory korbowej a "popycha" mieszankę na świece która wybucha 1.8 przed gmp. Kiedy idzie w górę to otwiera wlew do komory korbowej i właśnie wtedy zasysa z gaźnika mieszankę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Śro 13:49, 09 Lut 2011    Temat postu:

sportlen napisał:

sugerujesz że jak masz dziury po prawej i lewej stronie tulei są dziury do kanałow?
i druga sprawa
weźmy na logikę
po co robić ten wlew wprost do komory korbowej , skoro jak jest gaźnik nad cylindrem i
od razu płynie wacha przed tłoka i on ją pcha ją do świecy ?

Gaźnik nie jest połączony bezpośrednio z komorą spalania, bo to by nie miało sensu i prawa bytu. Jak myślisz, po co się skraca nóżkę tłoka o 1mm? właśnie po to, aby więcej mieszanki wleciało do komory korbowej z gaźnika, a po to jest to wszystko, bo tłok poruszający się w górę (w stronę głowicy) wytwarza podciśnienie mogące zassać mieszankę przygotowaną w gaźniku do siebie, takie zjawisko już nie występuje w teorii jaką Ty podałeś, ponieważ tam następuje wyrównanie ciśnienia i nie ma żadnego podciśnienia. Tak samo obalę przy okazji kolejną Twoją teorię, skracając nóżkę tłoka o wiecej jak 1mm tłok poruszając się w dół nie zamknie do końca kanału ssącego, co spowoduje wyplucie części mieszanki znów do gaźnika.
sportlen napisał:
przecież skracając drogę paliwa do świecy moc rośnie

Gówno prawda, nie rosnie moc, a jak już to reakcja na gaz, wzrasta elastyczność silnika i tyle.
I jeszcze na zakończenie dam Ci filmik ukazujący to, jak gimnazjalista zapewne w Twoim wieku omawia pracę silnika 2t, myślę, że coś zrozumiesz z niego.. http://www.youtube.com/watch?v=avVqGNq31xs


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Śro 14:46, 09 Lut 2011    Temat postu:

powiem tak : ostatni raz technikę miałem w 6 klasie i na technice graliśmy na kompach
mieliśmy trochę o prądzie i tyle, więc z tąd są moje braki
moja szkoła jest pomylona , bo są w niej nauczyciele, których w innych szkołach nie przyjmą więc to nie moja wina


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek1818
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)

PostWysłany: Śro 14:54, 09 Lut 2011    Temat postu:

Twoja wina, nikt nie karze Ci się wysuwać na przód z tymi teoriami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Śro 23:36, 09 Lut 2011    Temat postu:

sportlen napisał:
powiem tak : ostatni raz technikę miałem w 6 klasie i na technice graliśmy na kompach
mieliśmy trochę o prądzie i tyle, więc z tąd są moje braki
moja szkoła jest pomylona , bo są w niej nauczyciele, których w innych szkołach nie przyjmą więc to nie moja wina


no to skoro masz braki to nie pieprz bzdur , bo ktoś sobie narobi kosztów przez ciebie Exclamation

przeczytaj choć książkę Sałka i wtedy dopiero nowsze publikacje. będziesz wiedział jak działa silnik jawki

to co piszesz nie nada się nawet do kabaretu Laughing

jakby to mój znajomy dobry powiedział:

ogarniaj temat Exclamation


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kurupatwa
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduny/Łowicz

PostWysłany: Czw 14:37, 10 Lut 2011    Temat postu:

sory że się wtrące, ale mógłby ktoś mi tak wyjaśnić co daje podkowa??? no mniej-więcej(to bardziej) wiem jak działa 2t

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Czw 15:01, 10 Lut 2011    Temat postu:

Wg moich obserwacji daje to minimalnie lepszą elastyczność. Wiem bo jeździłem z podkową 1,5 roku.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kurupatwa
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduny/Łowicz

PostWysłany: Pią 11:30, 11 Lut 2011    Temat postu:

thx oczywiście pochwałka Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin