Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irek
Początkujący

Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skarżysko
|
Wysłany: Wto 16:37, 26 Paź 2010 Temat postu: Zakup części WAŁ ! |
|
|
Witam
Mam takie pytania w związku z remontem mej Jawy.
-Na Allegro i na Ag-Mocie nie ma nitów zębatki tylnej, są one do dostania w zwykłych sklepach?
-Ja montuje się tylną zębatkę?
-Przebieg mojej Jawki=12,500 km . To dużo? Silnik nie nosi śladów rozbiórek.
-Ja wyjąć sprężyny i tulejki z przedniego zawieszenia?
-Przy gaźniku brakuje okapnika i śruba mocującej go do gaźnika. Czy jest możliwe normalne funkcjonowanie gaźnika bez owej śruby?
-Czy przy wymianie ośki koła tył należy wymienić też półoś zębatki?
Proszę o szybką i sprawną odpowiedź gdyż będę zamawiał części .
No i z ostatniej chwili [link widoczny dla zalogowanych] Jeździł ktoś na takim wale w Jawce? Nie chodzi mi o jakieś super osiągi i trwałość. Pytam sie bo spotkałem się z opinią że nie chciał wejść pomiędzy połówki bo jest za szeroki. Pomoże ktoś?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Irek dnia Śro 16:09, 27 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Piotrek1818
Wymiatacz

Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)
|
Wysłany: Wto 16:48, 26 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Z tymi nitami - tak można je łatwo dostać , zapytam ojca skąd brał mi te nity bo kupił je za dosłowne grosze . Co do przebiegu to jest on mały, chociaż wsk mojego dziadka miała 6455 tylko ale silnik wyjęty został. Narazie tylko tyle mogę Ci pomóc bo mam ogara a nie jawke.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Irek
Początkujący

Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skarżysko
|
Wysłany: Wto 16:59, 26 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Jutro silnik rozbieram, na pewno będą nowe pierścionki, łożyska, simmery, tarcze sprzęgła itd, ewentualnie tłok a jeśli jest źle to i cyl (60zł )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mięta
Częsty bywalec

Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Irek
Początkujący

Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skarżysko
|
Wysłany: Wto 17:35, 26 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Dzięki Ma ktoś jakiś pomysł z tym gaźnikiem? Bo prawidłowo pali tylko wszystkie Jawki maja ten okap i sie zastanawiałem .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Profi
Moderator

Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Wto 18:18, 26 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
okapnik nie jest potrzebny, zapobiega jedynie kapaniu paliwa na cylinder, bez niego można normalnie jeździć, i bez obaw, nic się nie zapali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
piotr.m
Częsty bywalec

Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
Wysłany: Wto 18:19, 26 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
ta śruba niema nic do działania gaźnika, po prostu trzyma ona okapnik, a okapnik służy jak wiadomo do tego żeby odprowadzić cieknące paliwo z gaźnika, jeżeli masz dobrze wyregulowany gaźnik to paliwo nie powinno z niego kapać więc okapnik jest zbędny, jednak jeśli kapie to proponuję wyregulować gaźnik
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piotr.m dnia Wto 18:21, 26 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Irek
Początkujący

Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skarżysko
|
Wysłany: Wto 18:30, 26 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Kapać nie kapał, ale śruba powietrza była wykręcona o 7 obrotów .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Profi
Moderator

Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Wto 18:34, 26 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
nie sruba powietrza tylko obrotow, i ona ma byc wykręcona o 3,5 obrotu, wiec była dobrze ustawiona
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Irek
Początkujący

Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skarżysko
|
Wysłany: Wto 18:36, 26 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Aha.
[link widoczny dla zalogowanych] będzie Jawka chodzić na tym wale? Bo spotkałem kiedyś opinie (nie pamiętam gdzie) że taki nie chciał w połówki silnika wejść
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Irek dnia Śro 16:11, 27 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|