Wyścigi Jawa 50
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtekwrc
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wieruszów

PostWysłany: Nie 14:40, 24 Sty 2010    Temat postu: Wyścigi Jawa 50

Witam, mam zamiar startować jawką w wyścigu Tour de soda regulamin: [link widoczny dla zalogowanych]
Proszę powiedzcie mi jakie mogę zastosować modyfikacje, aby startować w klasie oryginal (Na razie myślę o wypolerowaniu kanałów).Proszę aby ktoś przetłumaczył ten tekst: [link widoczny dla zalogowanych][/url]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wojtekwrc dnia Nie 15:50, 24 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piankos
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 15:00, 24 Sty 2010    Temat postu:

Polerka, Spasowanie, wyczyszczenie wydechu, nalanie paliwa 100 oktanowego z olejem do piły sthil, maksymalna dawka paliwa, dobrze wszystko uszczelnić, usunąć ewentualne bicia i opory na kołach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojtekwrc
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wieruszów

PostWysłany: Nie 17:00, 24 Sty 2010    Temat postu:

jaki stosunek olej stihl/benzyna 100 oktanowa ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kornel9797
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wyżnica/Kraśnik

PostWysłany: Nie 17:23, 24 Sty 2010    Temat postu:

Zwykły jak zawsze stosunek, wypoleruj, poustawiaj gaźnik i zapłon.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piankos
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 17:32, 24 Sty 2010    Temat postu:

100 oktanowa czyli taka 98 z jakimś powerem typu Verva ale lepszej jakości niż zasr@ny Orlen, najlepsza jest benzyna z Shella wtedy Romet pracuje równiej Wink Kupuj na wyścigi tę najdroższą aha możesz jeszcze dolać nitro do paliwa ;>

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojtekwrc
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wieruszów

PostWysłany: Nie 17:35, 24 Sty 2010    Temat postu:

Ponawiam prośbę o przetłumaczenie tekstu.Jeszcze nie wiem czy nie mam przypadkiem cylindra po szlifie,czym i jak to sprawdzić?Jeśli jest on po szlifie to nadal jawa będzie się liczyła do klasy oryginał? Jakiego nitro, rozpuszczalnika?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wojtekwrc dnia Nie 17:37, 24 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piankos
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 17:44, 24 Sty 2010    Temat postu:

Aby sprawdzić czy masz po szlifie należy:
-Odkręcić Głowice
-Wziąć w łapę suwmiarkę
-Zmierzyć średnice cylindra, w tym celu wkładamy (łapki) suwmiarki do cylindra i mierzymy Wink
-Sklala powinna pokazać równiutkie 39.00 mm jeśli wykracza trochę poza kreske to znaczy że po szlifie
-Jeden szlif powiększa szklankę o 0.25 mm
Teraz poszczególne wymiary po Szlifach: (Średnica)
Nominał - 39.00 mm
I Szlif - 39.25 mm
II Szlif - 39.50 mm
II Szlif - 39.75 mm
IV Szlif - 40.00 mm
Można jeszcze dalej szlifować, wystarczy sobie pododawać 0.25mm i już wiemy Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Piankos dnia Nie 17:46, 24 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojtekwrc
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wieruszów

PostWysłany: Nie 17:55, 24 Sty 2010    Temat postu:

O jakim nitro mówiłeś?rozpuszczalniku nitro?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piankos
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 18:02, 24 Sty 2010    Temat postu:

Nie, mam na myśli NOS ale nie 100%-On jest stosowany w autach i jest on pod ciśnieniem, a na myśli miałem 30% Nitro w postaci cieczy bo 100% nie dostaniesz legalnie... 30% Kupisz w każdym sklepie modelarskim, na 5l lej jakieś 0,5l Tego specyfiku aha i daj trochę więcej oleju, niestety jest minus 1l kosztuje 40zł...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojtekwrc
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wieruszów

PostWysłany: Nie 18:12, 24 Sty 2010    Temat postu:

Prosze jeszcze o przetłumaczenie wymagań na poszczególne klasy.Wybiera się może jeszcze ktoś z forum na ten wyścig?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Nie 18:17, 24 Sty 2010    Temat postu:

ja bym chetnie pojechał, gdzie i kiedy dokładniej?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojtekwrc
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wieruszów

PostWysłany: Nie 18:53, 24 Sty 2010    Temat postu:

Blisko miejscowości Rybnicek w Czechach. 29.5.2010 Tour de Soda [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Nie 19:40, 24 Sty 2010    Temat postu:

nie proś o przetłumaczenie bo tu nikt nie zna czeskiego, ściągnij sobie translator. może kiedyś się wybiorę na ten wyścig

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Nie 20:33, 24 Sty 2010    Temat postu:

Piankos napisał:
Aby sprawdzić czy masz po szlifie należy:
-Odkręcić Głowice
-Wziąć w łapę suwmiarkę
-Zmierzyć średnice cylindra, w tym celu wkładamy (łapki) suwmiarki do cylindra i mierzymy Wink
-Sklala powinna pokazać równiutkie 39.00 mm jeśli wykracza trochę poza kreske to znaczy że po szlifie
-Jeden szlif powiększa szklankę o 0.25 mm
Teraz poszczególne wymiary po Szlifach: (Średnica)
Nominał - 39.00 mm
I Szlif - 39.25 mm
II Szlif - 39.50 mm
II Szlif - 39.75 mm
IV Szlif - 40.00 mm
Można jeszcze dalej szlifować, wystarczy sobie pododawać 0.25mm i już wiemy Wink

co ty piep*zysz? nominał ma 38mm.
a co do tłumaczenia to [link widoczny dla zalogowanych] pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziomal199412
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pon 8:39, 25 Sty 2010    Temat postu:

Tak dla sprostowania,to [link widoczny dla zalogowanych] nie tłumaczy,bo gdybyś spojrzał to jest link do zdjęcia a nie strony ;] Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin