Kupiłem Jawke i niewiem co mam naprawić
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
swistak2007
Nowy
Nowy



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:13, 13 Sty 2008    Temat postu: Kupiłem Jawke i niewiem co mam naprawić

Witam wszytskich jestem nowy na tym forum. Smile Nio więc tak: Jakiś rok temu kupiłem Jawke za niewielkie pieniądze bez dokumentów i nie na chodzie. Ten Gosciu co od niego powiedział mi że gdy przykręcał iskrownice to miał sciągnięte kolanko od gaznika i śrubka mu wpadła do tłoku. Kiedyś niemająć co robić wziołem se za moją jaweczke. Sciągnołem Głowice i powylatywały mi pierscienie w drobny mak, i wyciągłem srubke i niewiem co mam dalej robić. Pomużcie mi

Najlepiej napiszcie na gg: 9378170


Z góry dziekuje:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Nie 14:19, 13 Sty 2008    Temat postu:

Witam . A więc tak skoro wypadły CI pierscienie musisz sprawdzić stan tłoka oraz cylindra .... Chodzi o to czy w cylindrze są rysy Wink które zostały zrobione za pomocą tej srubki ;p jesli nie ma ich to cylindra nie trzeba wymieniac ani oddawac do szlifu Wink Pytanie czy wypadła CI rowniez ta srubka ? Jesli nie obawiam sie ze bedzesz musial rozpolowic silnik zeby wyjąć ją z miejsca gdzie chodzi koło zamachowe Wink potem kupujesz nowy tlok , pierscienie i skladasz wszystko Wink


Napisalem ze pomylilem pojęcia ale usuneli mi posta Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez motórzysta dnia Pon 7:34, 14 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lucas
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Nie 16:11, 13 Sty 2008    Temat postu:

motórzysta napisał:
Witam . A więc tak skoro wypadły CI pierscienie musisz sprawdzić stan tłoka oraz cylindra .... Chodzi o to czy w cylindrze są rysy Wink które zostały zrobione za pomocą tej srubki ;p jesli nie ma ich to cylindra nie trzeba wymieniac ani oddawac do szlifu Wink Pytanie czy wypadła CI rowniez ta srubka ? Jesli nie obawiam sie ze bedzesz musial rozpolowic silnik zeby wyjąć ją z miejsca gdzie chodzi koło zamachowe Wink potem kupujesz nowy tlok , pierscienie i skladasz wszystko Wink


To w Jawce jest koło zamachowe? Shocked Pierwsze słyszę, tej śrubki powinieneś szukać w komorze korbowej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 20:30, 13 Sty 2008    Temat postu:

Jeśli cylinder jest w miarę dobry na pierwszy rzut oka to załóż nowe pierścienie i tłok... Jeśli po dotarciu silnik będzie miał małą kompresję to dobrze by było zrobić szlif cylindra. Też nie wiadomo jakie szkody zrobiła śrubka w komorze korbowej, ale raczej nic starsznego się nie zrobiło... A więc zrob to co napisałem a jak będziesz miał jakieś pytania to spójrz i przeczytaj dokładnie mój opis Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pon 6:16, 14 Sty 2008    Temat postu:

Przecież chopak pisze, że wyciągnął śrubke, to po co mu doradzacie gdzie jest i jak wyciągnąć... Najlepiej jak możesz to zrób zdjęcia tłoka i cylindra i wrzuć nam tutaj, żebyśmy lookneli na nie. Jeżeli nie możesz, to sam sprawdź czy są rysy, zadrapania, różne odkształcenia. Jeżeli są za duże to wymień te części. Jeżeli jest spoko, to wsadź tylko nowe pierścienie i śmigaj. Pozdrawiam Wink

PS. W jawce magneto robi za koło zamachowe, nie wiem skąd wytrzasnąłeś jakieś inne motórzysta Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swistak2007
Nowy
Nowy



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:10, 14 Sty 2008    Temat postu:

Nieema zadnych zarysać od tej srubki ani żadnych rys tylko jest tłok przyłamany i niema pierscieni

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Pon 15:21, 14 Sty 2008    Temat postu:

To jak masz tłok przyłamany to wymień go razem z pierścieniami

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 17:15, 14 Sty 2008    Temat postu:

Tylko gdy będziesz kupował tłok to najlepiej weź ze sobą cylinder do sklepu. Wtedy dobiorą ci tłok i pierścienie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pon 17:19, 14 Sty 2008    Temat postu:

Nie jestes pewnie zbyt doswiadczony wiec polecam to : http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/wymiana-pierscieni,2879.html Wink
wszystko opisane , zebys potem nie robił OT anie nie zakladam nowych tematów Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bąbel021
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świetokrzyskie

PostWysłany: Pon 18:22, 14 Sty 2008    Temat postu:

To w Jawce jest koło zamachowe? Shocked Pierwsze słyszę, tej śrubki powinieneś szukać w komorze korbowej.[/quote]

to Ty nie wiesz ze magneto to inaczej kolo zamachowe ??
przynajmniej ja tak slyszalem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lucas
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Pon 20:12, 14 Sty 2008    Temat postu:

bąbel021 napisał:
To w Jawce jest koło zamachowe? Shocked Pierwsze słyszę, tej śrubki powinieneś szukać w komorze korbowej.


to Ty nie wiesz ze magneto to inaczej kolo zamachowe ??
przynajmniej ja tak slyszalem[/quote]

Koło zamachowe to koło zamachowe, a magneto to magneto, dwie różne rzeczy. Choć jak ktoś napisał magneto w jawce oprócz wytwarzania prądu służy jako koło zamachwe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 20:15, 14 Sty 2008    Temat postu:

Czyli, że magneto spoełnia rolę koła zamachowego, ale nim nie jest. Koniec tematu. jak ktoś ma wątpliwości to proszę nowy temat. swistak2007: Jak tam idą pracę nad jawą?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swistak2007
Nowy
Nowy



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:38, 21 Sty 2008    Temat postu:

Czesć powiem wam że zgubiłem klucz od garazu i nie mogłemm wejśc do garazu i nic jeszcze nie tykałem. Mam takie pytanie szło by włożyć Silnik WSK do Mojej jawki?? Pisać na gg: 9378170

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lucas
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Wto 9:45, 22 Sty 2008    Temat postu:

Wszystko da się zrobić, ale nie obedzie się bez przeróbek ramy. Jak masz zakładać silnik WSK'i do Jawy/Ogara to już lepiej sprzedaj motorower i kup WSK.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lucas dnia Wto 16:25, 22 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Wto 16:05, 22 Sty 2008    Temat postu:

kędzior napisał:
Wszystko da się zrobić, ale nie obedzie się bez przeróbek ramy. Jak masz zakłasać silnik WSK'i do Jawy/Ogara to już lepiej sprzedaj motorower i kup WSK.


WSKa ma cieższą rame , a on pewnie chce zeby rwalo Wink pozatym laikowi mozna wmówić ze to oryginalny silnik .. , ale mimo wszystko popieram Cie kędzior .. jakas czesc ramy moze nie wytrzymać i przy duzej predkosci mozesz miec nieprzyjemne zderzenie z ziemią Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin