Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lucas
Wymiatacz
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Sob 19:55, 23 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
czarny napisał: | moj ogar kiedys spalil 5l na 100km alle teraz pali 3/3,5 |
Kiedyś założyłem dysze 68 i 38 które były wypłukane (miały jeszcze większą średnicę otworu) nawet nie zauważyłem jak wychlał 5l wachy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
M@łpa
Początkujący
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 6:24, 03 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Mój Ogar pali koło 3,5 litra na setke.
Jak jeszcze nie umiałem jeździć i nie jeździłem płynnie to palił jakieś 5l.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sir_headly
Wymiatacz
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego
|
Wysłany: Wto 16:21, 03 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Ostatnio liczyłem: 10 l paliwa na 107 km ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 23:34, 15 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Moja jest na dotarciu jeszcze-po remoncie, i pali w 1 osobę na 100 km ok. 2, 6l a w dwie 3, 5l.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogar_tuning
Częsty bywalec
Dołączył: 02 Cze 2007
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 8:19, 16 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
mój ogarek przy normalnej jeździe pali ok 2.5l
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cartman
Częsty bywalec
Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Pionki
|
Wysłany: Czw 8:26, 16 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Mój różnie, ale tak 3-4 l/100 km
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Czw 11:13, 16 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
4 litry ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|