Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Ogar/Mustang XXI wieku
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 18:22, 13 Maj 2007    Temat postu: Ogar/Mustang XXI wieku

Witam!!!
Mam do was pytanie. Co ulepszylibyście w waszych Ogarkach, czy Jawach aby był on na miarę XXI w.
A co chcieli byście zachować takie jak jest??
Ja chciałbym mieć elektroniczny zapłon bezstykowy, lepsze światła i sygnał, kierunki i światło stopu, lepsze zawieszenie i hamulce, obrotomierz, wygodniejsze siedzenie, dozownik oleju, rozrusznik elektryczny no i więcej mocy oczywiście Wink
Mogłyby być jeszcze alufelgi i czterobiegowa skrzynka.
Pozostawiłbym wygląd który jest klasyczny jak dla mnie.
Dopisujcie się do listy życzeń Wink
pozdrawiam
Powrót do góry
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Nie 18:43, 13 Maj 2007    Temat postu:

wtrysk paliwa. oraz mocny alternator.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Nie 19:19, 13 Maj 2007    Temat postu:

I na gaz Twisted Evil Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Nie 19:23, 13 Maj 2007    Temat postu:

po co ci gaż? on niszczy silnik tlko. poza tym mocy by to nie miało juzw ogóle. i z resztą nie ma po co ładowac go bo ekonomicznie sie to nie opłaca.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 20:44, 13 Maj 2007    Temat postu:

Jawkowicz masz po części rację. Ceny paliwa raczej wzrastają zamiast spadać więc taka przeróbka na gaz to za jakiś czas może być baardzo przydatna Wink
BTW co do wtrysku to musiał by on być raczej bezpośredni do komory spalania, a mieszanka musiałaby być wtryskiwana tuż przed zapłonem. Jednak wtrysk bardzo by skomplikował konstrukcję, która z założenia ma być prosta tak by każdy mógł sobie naprawiać.
Powrót do góry
skineahd-ogar200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Nie 20:45, 13 Maj 2007    Temat postu:

sorber ty nie miałes komentować postów innych użytkowników tylko powiedzieć co byś zmienił! :/ osobiście powiem tak mniej awaryjny, węcej mocy i większy zeby był bo jest juz troszke mały jak na mnie i siedzi misię troche dziwnie:P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 20:56, 13 Maj 2007    Temat postu:

Powiem wam że nie wiem co Czesi zrobili ale mi się jeździ wygodniej na mustangu kumpla niż na moim ogarze, a przecież Romet jest wyższy od Jawy.
Powrót do góry
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pon 6:07, 14 Maj 2007    Temat postu:

Ale jest nie wygodny Razz Jeździłem na Romecie Ogarze 205 i nie byłem zadowolony z komfortu. Jeżeli chodzi jawka na gaz, to nie byłoby smarowania łożysk na wale, ale to trza by było zrobić dozowanie oleju prosto do komory korbowej;] Bo i tak gaz nie miesza się z benzynką, więc byłoby super rozwiązanie Very Happy Cool Nie dymiła by tak no i nie byłoby oleju w paliwie, więc mniejsze zanieczyszczenie Wink Pozdrawiam Jawkowicz Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 19:42, 18 Maj 2007    Temat postu:

Podobno do Wartburgów niektórzy zakładali taki niby wtrysk oleju i mogli dwusuwy na gaz przerobić Laughing
Powrót do góry
Wiooreck
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przysucha

PostWysłany: Pon 17:43, 04 Cze 2007    Temat postu:

Taa... ja to bym ogara na diesla przerobił Smile niezależnie od tego jaka cena na rynku ja mam po 2.50 za litr Smile
i założył turbinkę Smile kozacko by gwizdało


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lucas
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Pon 18:07, 04 Cze 2007    Temat postu:

Już kiedyś w innym temacie pisałem czy można zrobić motorower diesla i ktoś mi powiedział że silnik wysokoprężny pracuje dobrze dopiero przy pojemności 500 cm sześciennych Very Happy
topic: Ja bym chciał mocniejszy silnik, dozownik oleju, tarczówkę, lepsze zawieszenie, instalacje 12v i migacze w standardzie. I to by było na tyle Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiooreck
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przysucha

PostWysłany: Pon 18:45, 04 Cze 2007    Temat postu:

kędzior napisał:
Już kiedyś w innym temacie pisałem czy można zrobić motorower diesla i ktoś mi powiedział że silnik wysokoprężny pracuje dobrze dopiero przy pojemności 500 cm sześciennych Very Happy


ej no co ty, widziałem motor w dieslu "własnej roboty" i nawet słyszałem jak to pracuje, przeróbek mnóstwo, elektryczny zapłon, jakieś tam duperele, świeca żarowa, wszystko jak w dieslu, no i 4-suw.
A w pojemności bodajże miał 125 ccm... koleś ponoć coś z WSKi zrobił tylko mocniejsze podzespoły
pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lucas
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Pon 18:46, 04 Cze 2007    Temat postu:

Wszystko jest możliwe Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Wto 14:47, 05 Cze 2007    Temat postu:

Elektryczny zapłon?? W Dieslu??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bąbel021
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świetokrzyskie

PostWysłany: Wto 15:57, 05 Cze 2007    Temat postu:

chyba chcial powiedziec elektroniczny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin